Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit g star

30-12-2017 20:42 21 berichten
https://www.wehkamp.nl/damesmode/dames- ... Q0_114279/

Wat vinden jullie van dit soort jumpsuit? Behalve de prijs dan? Ik zag hem nu voor de helft.
Ik heb zelf niet bepaald het figuur van het model, maat 38 en niet heel lang. Staat zoiets dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem bij het model al niks. Sorry.
Zolang je geen duidelijk buikje hebt, zal het wel staan.
Mevrouw75 schreef:
30-12-2017 20:43
Ik vind hem bij het model al niks. Sorry.
:"-(
Ik vind m ook echt lelijk.
Lillybit schreef:
30-12-2017 20:51
Ik vind m ook echt lelijk.
Het model draagt hem ook erg lelijk. Ik zou in ieder geval een knoopje los doen( bovenste) en mouwen en pijpen NETJES oprollen.Dun riempje om.
Het doet mij denken aan zo’n overall die boeren aanhebben als ze in de stal aan het werk zijn. Sorry :-$
Ik vind m heeel leuk! Waar heb je m gezien voor de helft? (No worries, ik ben maat 36 en dus geen concurrentie bij het kopen haha)
Ik zou m met bovenste knoopjes open dragen, mouwen opgerold en leren sneakers eronder, of juist enkellaarsjes met hoge hak. Paar mooie armbanden erom en haar lang in beach waves los of in een rommelige vlecht. Gaaf!
-
Korte mouw:
https://www.debijenkorf.nl/g-star-raw-t ... 3381060001
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sorry ik heb even gekeken en dacht meteen: waarom geen leuke spijkerbroek met een blouse? Lijkt me ook niet erg handig (maar wat kleding betreft snap ik een hoop vrouwen niet wie gaat er nou winkelen op hoge hakken om maar iets te noemen haha)
Als er had gestaan stevige overall voor vieze klusjes in huis had ik het ook geloofd.
Maar smaken verschillen, als hij lekker zit en je vind hem mooi dan denk ik dat hij juist beter staat als je wat meer rondingen hebt dan het gemiddelde model.
Maat 38 is toch een maat voor slanke vrouwen? Ik weet nog van 2 exen welke maat ze hadden, een had maat 42 toen ik haar leerde kennen wat in mijn ogen een klein beetje mollig was (absoluut niet dik!!) een ander maat 38 en dat is echt slank.

Ik zeg het erbij omdat het lijkt alsof je bedoelt ik ben héél anders dan dat model. Zal wel meevallen, de standaardmodellenmaat is 36 en vaak zijn de dames lang, 1.85 is niet ongewoon.
Zelf vind ik dat je iets aan moet trekken, staat het je mooi en zit het goed: prima, afrekenen en wegwezen. Wellicht staat deze uit je voorbeeld bij jou wel heel leuk dus als je twijfelt gewoon bestellen tenzij je hem niet mag retourneren
Phloxx schreef:
30-12-2017 21:00
Ik vind m heeel leuk! Waar heb je m gezien voor de helft? (No worries, ik ben maat 36 en dus geen concurrentie bij het kopen haha)
Ik zou m met bovenste knoopjes open dragen, mouwen opgerold en leren sneakers eronder, of juist enkellaarsjes met hoge hak. Paar mooie armbanden erom en haar lang in beach waves los of in een rommelige vlecht. Gaaf!

Bijenkorf maar online zie ik hem niet
Ik heb ook jouw maat en niet zo lang, heb wel eens zoiets gepast zag er niet uit haha ;) heb een klein buikje, denk dat dat het was!
Nu twijfel ik of het niet die van enn is die ik gezien heb. Die met korte mouwen
Maat 38 is niet dik maar als je de 40 gepasseerd bent dan is ook met maat38 niet alles meer zo strak
lilguinea schreef:
30-12-2017 20:58
Het doet mij denken aan zo’n overall die boeren aanhebben als ze in de stal aan het werk zijn. Sorry :-$
En dan 4 maten te klein.
Echt heel leuk jumpsuit! Maar helaas zitten mijn zwangerschapskilo’s nog tikkeltje dwars.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
lisbeth schreef:
30-12-2017 21:17
Maat 38 is niet dik maar als je de 40 gepasseerd bent dan is ook met maat38 niet alles meer zo strak
Corrigerend ondergoed?
En maat 38 na je 40ste? :cheer:
Niet mijn smaak, deze vind ik mooier: https://www.wehkamp.nl/kleding/jumpsuit ... _%2fN-1pi4
Vertel me alles.
aigrette schreef:
30-12-2017 21:47
Niet mijn smaak, deze vind ik mooier: https://www.wehkamp.nl/kleding/jumpsuit ... _%2fN-1pi4
Nice, mango valt klein!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
aigrette schreef:
30-12-2017 21:47
Dat is toch een heel andere?
lilguinea schreef:
30-12-2017 20:58
ja, ik dacht aan monteurs in een garage. of je moet er een sexy pittpoes versie van maken.... push-upje, knoopjes open, naaldhakken eronder?
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven