Zichtbare aders hormoonzalf?
zondag 31 december 2017 om 12:52
zondag 31 december 2017 om 13:20
Dat kan de huisarts zeggen maar feit is dat je nu al verandering ziet bij je dochtertje. Misschien smeer je het te dik? Of reageert elke huid weer iets anders en is je dochter gevoeliger voor zo'n hormoonzalf. Of reageert een volwassene anders dan een kindje.Deniece1980 schreef: ↑31-12-2017 12:58Ja maar de huisarts vertelde dat een huid pas dunner word na maanden smeren en vaal de sterkere klasse
Ik zou stoppen met smeren. Na het weekend even kijken hoe het eruit ziet en eventueel contact met de huisarts opnemen.
Consistency compounds.
zondag 31 december 2017 om 13:20
Misschien viel het licht even anders dan normaal? Bij mij zie je dan ook wel eens adertjes en ik gebruik geen hormoonzalf
Probeer het anders op een foto te zetten, en neem dan morgen en overmorgen op hetzelfde tijdstip ook een foto, dan helpt het je misschien om een duidelijk beeld te krijgen of het inderdaad erger wordt of niet.
En áls je dan naar de huisarts gaat, kan je ook gewoon de foto's aan de arts laten zien, dan kan die op die manier zelf zien hoe het zich ontwikkeld.
(En ze niet de hele dag proberen om ze op de foto te zetten, dan word je gek. 1 tijdstip uitkiezen
)
Probeer het anders op een foto te zetten, en neem dan morgen en overmorgen op hetzelfde tijdstip ook een foto, dan helpt het je misschien om een duidelijk beeld te krijgen of het inderdaad erger wordt of niet.
En áls je dan naar de huisarts gaat, kan je ook gewoon de foto's aan de arts laten zien, dan kan die op die manier zelf zien hoe het zich ontwikkeld.
(En ze niet de hele dag proberen om ze op de foto te zetten, dan word je gek. 1 tijdstip uitkiezen
zondag 31 december 2017 om 13:27
Ik had dat ook
Ik heb chronisch eczeem en met hormoonzalf ging het wel weg, naar kwam direct en vaak erger terug als ik ermee stopte
Nu probeer ik de bron zoveel mogelijk aan te pakken (steeds ongezond eten, hete douche/bad) en smeer ik met vaseline, bijenwas of goudsbloemzalf.
Aks het toch gaat ontsteken gebruik ik wel eens bepanthen
Ik heb chronisch eczeem en met hormoonzalf ging het wel weg, naar kwam direct en vaak erger terug als ik ermee stopte
Nu probeer ik de bron zoveel mogelijk aan te pakken (steeds ongezond eten, hete douche/bad) en smeer ik met vaseline, bijenwas of goudsbloemzalf.
Aks het toch gaat ontsteken gebruik ik wel eens bepanthen
zondag 31 december 2017 om 13:34
Van hormonzalf wordt huid dunner. Bekend bijverschijnsel. Overigens weet ik niet beter dan dat je die zalf nooit te lang en ook niet te dik mag smeren.
Rot voor je datkindje het nodig heeft. Hier ook ervaring met gevoelige huidjes en benodigde hormoonzalfjes. Het is niet prettig, echter soms noodzakelijk.
Rot voor je datkindje het nodig heeft. Hier ook ervaring met gevoelige huidjes en benodigde hormoonzalfjes. Het is niet prettig, echter soms noodzakelijk.