Teleurstelling...

31-12-2017 12:39 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee, ik heb al een tijd een vriend en ik ben stapelgek op hem.
Maar het probleem is dat ik elke keer weer teleurgesteld wordt, elke keer als we elkaar willen zien dan zegt ie af, niet elke keer maar wel vaak. Teleurgesteld worden is denk toch wel iets wat in een relatie hoort ( ik ervaar dit wel elke keer namelijk ) maar we hadden al 2 maanden iets op de planning staan en plots een paar uur van te voren heeft hij het afgezegd. ( hij gaat naar een feest van een vriend van hem) .Ik weet niet wat ik hier mee moet doen, ik wil hem niet kwijt maar Wat moet ik doen ? Groetjes Xx
Anoniempxx schreef:
31-12-2017 13:13
Ik ben zelf ook heel slecht in negeren dus ik was het al niet van plan haha en hij zou het denk toch niet merken als ik niks stuur.

Dit zegt toch alles? Volgens mij weet je zelf heel goed wat je moet doen.
Jibba schreef:
31-12-2017 12:51
Hij laat je alleen zitten met Oud & Nieuw terwijl jullie al 2 maanden geleden iets hadden gepland voor vanavond?
Wat een hork. Dan liever geen relatie. Ik hoop dat je in 2018 een leukere vent treft! :redrose:
Jibba! :cheer2:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jij bent gek op hem. Hij niet op jou.

Gun jij jezelf niets beters?
Sunshine585 schreef:
31-12-2017 13:36
Oké, je hebt gelijk. Maar mijn boodschap richting hem zou wel zijn dat ik hem niet (meer) nodig heb voor een leuke tijd. Ik zou niet gaan zitten sippen of in elk geval naar hem toe dat absoluut niet laten merken.

Wat heb je tegen hem gezegd TO, toen hij zei dat hij naar vrienden ging?

Ik heb tegen hem verteld dat ik het heel jammer vind maar dat hij de volgende keer mij moest kiezen inplaats van die vrienden van hem
Anoniempxx schreef:
31-12-2017 13:42
Ik heb tegen hem verteld dat ik het heel jammer vind maar dat hij de volgende keer mij moest kiezen inplaats van die vrienden van hem
Hoezo een volgende keer ? Hij kan nu alsnog jullie afspraak na komen of er is geen volgende keer zou ik zeggen.
Liever echt alleen met oud en nieuw dan eenzaam in een relatie .
Anoniempxx schreef:
31-12-2017 13:42

Uh? Jij hebt verteld wat hij moet doen en hij doet het niet. Je bent toch niet zijn moeder?

Als je als volwassenen met elkaar om kunt gaan, hoef de één de ander niet te vertellen wat hij moet doen hoor. Dan doe je dingen voor en met elkaar omdat je dat graag voor die ander of met die ander doet. Zijn de verwachtingen nog niet helemaal duidelijk dan kun je dingen aan elkaar vragen, maar elkaar dingen vertellen die de ander dan maar moet doen vind ik geen onderdeel van een volwassen relatie.

Nogmaals de vraag dan maar: Hoe oud ben je?

Met je leeftijd erbij kunnen we denk ik wat beter antwoord geven op je vragen.
Je wil hem niet kwijt zeg je. Lullig, maar volgens mij bén je hem al kwijt.... :hug:
There is always something happening, and it's usually right now
Andersom schreef:
31-12-2017 13:48
Uh? Jij hebt verteld wat hij moet doen en hij doet het niet. Je bent toch niet zijn moeder?

Als je als volwassenen met elkaar om kunt gaan, hoef de één de ander niet te vertellen wat hij moet doen hoor. Dan doe je dingen voor en met elkaar omdat je dat graag voor die ander of met die ander doet. Zijn de verwachtingen nog niet helemaal duidelijk dan kun je dingen aan elkaar vragen, maar elkaar dingen vertellen die de ander dan maar moet doen vind ik geen onderdeel van een volwassen relatie.

Volgend jaar maart 20
Andersom schreef:
31-12-2017 13:48

In maart 20
Anoniempxx schreef:
31-12-2017 14:02
Volgend jaar maart 20

Oké, nog piepjong dus. Ik denk dat je deze vriend beter kunt laten gaan en een leukere kunt zoeken. Hij is oud genoeg om zijn afspraken na te komen. Als hij liever met vrienden oud en nieuw viert dan met zijn vriendin lijkt mij in jullie relatie geen toekomst te zitten.

Ik dacht nog even dat je misschien pas 14 was en je vriendje ook, en dat hij van zijn ouders niet mocht maar dat niet durfde zeggen :proud:
Enn schreef:
31-12-2017 13:39
Jibba! :cheer2:
Enn!!! :bigkiss:
Andersom schreef:
31-12-2017 14:14
Oké, nog piepjong dus. Ik denk dat je deze vriend beter kunt laten gaan en een leukere kunt zoeken. Hij is oud genoeg om zijn afspraken na te komen. Als hij liever met vrienden oud en nieuw viert dan met zijn vriendin lijkt mij in jullie relatie geen toekomst te zitten.

Ik dacht nog even dat je misschien pas 14 was en je vriendje ook, en dat hij van zijn ouders niet mocht maar dat niet durfde zeggen :proud:
Huh? Dat gevoel had ik nou helemaal niet. Je komt niet over als iemand van 14 hoor, TO.
Ik lees werkelijk nergens iets waarom jullie verstandhouding de term relatie mag dragen. Maar gelukkig ben je nog piepjong en wil je hem niet kwijt, dus heb je als het een beetje meezit nog 60 jaar de tijd om als een dwaas achter hem aan te hobbelen en dit k*tgedrag te accepteren. Wat zul je hier gelukkig van worden zeg :facepalm: .
Dumpen
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven