Wie blijft er bij de kat?
zondag 31 december 2017 om 16:42
Ik wel, maar ik laat ze ook wel eens alleen. Er zijn voldoende plekken in huis waar ze onder kunnen zitten, en ze gedragen zich niet anders als ik thuis ben. Kleine kater zit op de vensterbank om alles goed te kunnen zien, en grote kater zit bibberend onder de bank, onder het bed van mijn jongste of in zijn kartonnen doos.
zondag 31 december 2017 om 16:43
Ik. Eerste keer dat kat bij ons is met oud op nieuw (sinds vorig jaar januari bij ons uit het asiel) - dus ik weet niet hoe ze gaat reageren.
Voorlopig ligt ze chagrijnig te kijken, want het knalt al de hele dag hier en ook al is ze niet echt bang, ze komt wel niet aan slapen toe zo.
Voorlopig ligt ze chagrijnig te kijken, want het knalt al de hele dag hier en ook al is ze niet echt bang, ze komt wel niet aan slapen toe zo.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€
zondag 31 december 2017 om 16:44
Ik ben ook thuis voor kat. Was bij meerdere vrienden uitgenodigd maar zag het niet zitten om midden in de nacht terug te rijden. Ik drink niet, maar er zijn genoeg mongolen die wel met een flinke slok op achter het stuur kruipen, geen zin in om me daar vrijwillig tussen te moeten begeven.
Eerste oud en nieuw in deze woonplaats dus ook geen idee wat hier om 12 uur gebeurt.
Eerste oud en nieuw in deze woonplaats dus ook geen idee wat hier om 12 uur gebeurt.
zondag 31 december 2017 om 16:52
Oh ik hoop dat er flink wat alcoholcontroles zijn vannacht!SilverShadow schreef: ↑31-12-2017 16:44Ik ben ook thuis voor kat. Was bij meerdere vrienden uitgenodigd maar zag het niet zitten om midden in de nacht terug te rijden. Ik drink niet, maar er zijn genoeg mongolen die wel met een flinke slok op achter het stuur kruipen, geen zin in om me daar vrijwillig tussen te moeten begeven.
zondag 31 december 2017 om 16:58
Voor de katteneigenaars, hier een filmpje van Simon's cat en vuurwerk.:
https://m.youtube.com/watch?v=BWsRpT9LNcQ
https://m.youtube.com/watch?v=BWsRpT9LNcQ
zondag 31 december 2017 om 16:59
Hier ook.belgali schreef: ↑31-12-2017 16:43Ik. Eerste keer dat kat bij ons is met oud op nieuw (sinds vorig jaar januari bij ons uit het asiel) - dus ik weet niet hoe ze gaat reageren.
kat ligt nu chagrijnig in haar 'tent' (lees: deken over haar krabpaal).