Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 16:54
Maar dat is normaal, iedereen ververst. Maar om nou te zeggen dat er massaal nieuwe forummers aangetrokken werden vind ik ook wel wat zelfoverschattend.
Nou ja, ik wil best eerlijk toegeven dat ik ben aangetrokken door de rellen hier. Ik ben ooit eens komen kijken omdat iemand op een ander forum schreef dat dit zo'n Ongelooflijk Dom forum was, toen kwam ik al meelezende terecht in een megarel (iets met Angels :proud:) en ik vond het werkelijk prachtig. Zo anders dan mijn eigen kabbelende forumpje, ik smulde. En na een flink tijdje meelezen, ook op andere topics, leerde ik de pappenheimers een beetje kennen en leek het me wel leuk mee te gaan schrijven.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 17:00
Eens hoor. Maar ik denk niet dat er ineens 100den leden bijgekomen zijn vandaag.
O, nee.
Daar was de rel ook veels te keurig voor en te snel over ook.

De flash-je-tieten-of-je-biceps- topics trokken ook veel nieuwelingen.
En ik denk dat topic van die bi-meiden die dan gingen mietenmethuntieten ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dit was natuurlijk ooit een forum waar van alles kon en waar van alles begon.
OOIT.

Het swingerstopic was hot, die van die bietjes ook, de foto's deden het vooral 's nachts goed. Tegenwoordig ligt iedereen voor 24.00 op bed, is alles wat op seks lijkt smerig. Ik zou niet weten welke topics een kersverse aan moet klikken om te denken " jolig hiero; ik ga een account aanmaken " .
blijfgewoonbianca schreef:
31-12-2017 17:02
O, nee.
Daar was de rel ook veels te keurig voor en te snel over ook.

De flash-je-tieten-of-je-biceps- topics trokken ook veel nieuwelingen.
En ik denk dat topic van die bi-meiden die dan gingen mietenmethuntieten ook.
Ja, die. En dat swingerstopic.

Maar relaties en kinderen waren toen ook actief. En een rel zal er zeker voor zorgen dat mensen wat langer blijven hangen. Ik denk alleen niet dat het je en masse nieuwe leden oplevert.
De sekspijler stelt inderdaad helemaal niks meer voor BGB. Ik klik toch elke keer weer een topic aan, maar heb er zo vaak over gedacht om die onder de negeer te zetten.
31-12-2017 17:06
Dit was natuurlijk ooit een forum waar van alles kon en waar van alles begon.
OOIT.

Het swingerstopic was hot, die van die bietjes ook, de foto's deden het vooral 's nachts goed. Tegenwoordig ligt iedereen voor 24.00 op bed, is alles wat op seks lijkt smerig. Ik zou niet weten welke topics een kersverse aan moet klikken om te denken " jolig hiero; ik ga een account aanmaken " .
Wel grappig, de sekspijler was toen wel een reden om weer een account aan te maken. Ik had ontzettend veel vragen en de pijler was toen heel relaxed en zonder oordelen.
En ik ben echt wel eens afgekamd dat ik een stomme vraag stelde, maar dan was het wel weer klaar en kreeg ik antwoord.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 17:06
Ja, die. En dat swingerstopic.

Maar relaties en kinderen waren toen ook actief. En een rel zal er zeker voor zorgen dat mensen wat langer blijven hangen. Ik denk alleen niet dat het je en masse nieuwe leden oplevert.
Eén zo'n rel niet, nee. Wel als er geregeld wat smeuigs gebeurt.
Keramiek schreef:
31-12-2017 17:08
De sekspijler stelt inderdaad helemaal niks meer voor BGB. Ik klik toch elke keer weer een topic aan, maar heb er zo vaak over gedacht om die onder de negeer te zetten.
Sinds Doddie weg is ( was toch the Godmother van de sekspijler ) is seks niet meer wat het geweest is, . De pijler dan.
31-12-2017 17:11
Sinds Doddie weg is ( was toch the Godmother van de sekspijler ) is seks niet meer wat het geweest is, . De pijler dan.
Die mis ik dan weer niet.
Frank, Sprankelend, in het swingerstopic een hele zachtaardige vrouw waarvan ik de nick niet meer weet, Vent, en nog veel mee.
Met Feetje heb ik heel wat nachten opgezeten, van het lachen, maar ook van ellende.

Ondanks dat het forum kleiner was, was het wel veel actiever. En toleranter.
31-12-2017 17:11
Ja nu je het zegt... Die is ook alweer een tijdje weg, 5 jaar (?) Ik denk ook dat zij niet meer terugkomt aangezien ze er toen heel bewust voor gekozen heeft het forum te verlaten.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 17:15

Dat klopt. En veel gezelliger. En minder gekkies leek het wel.
yasmijn schreef:
31-12-2017 17:33
Dat klopt. En veel gezelliger. En minder gekkies leek het wel.
Dat laatste durf ik niet te zeggen :proud:

De gekkies bleven wel langer hangen en waren ondanks hun gekkigheid toch deel van de gemeenschap. Tegenwoordig worden ze meteen weggemodderd, dat vind ik wel eens jammer.
31-12-2017 16:58
Waarom blijven mensen hangen? De mensen die overal en nergens posten dan, he . ( behalve K die hier hangt omdat wij al 100 jaar voor haar Googlen ) Lijkt me toch omdat de sfeer je aanspreekt, omdat er wat gebeurt.
Zou het puur en alleen zijn omdat A. een vraag stelt en B, C, en D een antwoord geven, dan was dit forum na drie maanden al dood geweest. Van die mensen die nieuw komen, hun probleem dumpen en vervolgens nooit verder mee forummen hoeven ze het hier niet te hebben, hoor.
Ik las hier soms mee in de oertijd en vond het hier saai, niet mijn ding.
Toen het forum wat ik wel leuk vond stierf ben ik minder gaan forummen en gehopt naar Libelle, wat ik in tegenstelling tot wat hier altijd geschreven wordt een stuk leuker en directer en sprankelender vond dan hier. Toen Libelle voor mij niets meer was dan een inbox met een zeer waardevol persoon ben ik weer gehopt.

Wat mij toen aansprak was de directheid en ook het geduld. Ik mis het scherpe in reacties wel. Het is nu soms zó lief omdat degenen die het wat duidelijker formuleren te vaak een tik van de staf krijgen dat sommige dingen doodslaan voor er iets van leven in een topic kán komen.

En ik blijf omdat ik een weemoedige muts ben die om sommige forummers is gaan geven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
.
anoniem_355538 wijzigde dit bericht op 31-12-2017 18:09
98.35% gewijzigd
feow schreef:
31-12-2017 17:50

En ik blijf omdat ik een weemoedige muts ben die om sommige forummers is gaan geven.
Ja dat.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 17:15
Die mis ik dan weer niet.
Frank, Sprankelend, in het swingerstopic een hele zachtaardige vrouw waarvan ik de nick niet meer weet, Vent, en nog veel mee.
Met Feetje heb ik heel wat nachten opgezeten, van het lachen, maar ook van ellende.

Maya?
Marana-- schreef:
31-12-2017 18:40
Maya?
Nee, al ver in de 40 denk ik. Ze had geen hoofdletter.

Echt van die zinnige details :hihi:
Maya was ook in de veertig. Geen hoofdletter, mooi dat je dat soort details dan wel weet :proud:
Ik las echt met rooie oortjes de verhalen over de ladiesnights destijds. Oh wat was ik nog bleu...
feow schreef:
31-12-2017 17:50
Ik las hier soms mee in de oertijd en vond het hier saai, niet mijn ding.
Toen het forum wat ik wel leuk vond stierf ben ik minder gaan forummen en gehopt naar Libelle, wat ik in tegenstelling tot wat hier altijd geschreven wordt een stuk leuker en directer en sprankelender vond dan hier. Toen Libelle voor mij niets meer was dan een inbox met een zeer waardevol persoon ben ik weer gehopt.

Wat mij toen aansprak was de directheid en ook het geduld. Ik mis het scherpe in reacties wel. Het is nu soms zó lief omdat degenen die het wat duidelijker formuleren te vaak een tik van de staf krijgen dat sommige dingen doodslaan voor er iets van leven in een topic kán komen.

Oh wat lief. Ik geef ondertussen ook om jou. :lips:
Kijk Tomcat met al zijn topics, nu ben ik wel mooi de eerste :jump:
31-12-2017 16:58
Waarom blijven mensen hangen? De mensen die overal en nergens posten dan, he . ( behalve K die hier hangt omdat wij al 100 jaar voor haar Googlen ) Lijkt me toch omdat de sfeer je aanspreekt, omdat er wat gebeurt.
Zou het puur en alleen zijn omdat A. een vraag stelt en B, C, en D een antwoord geven, dan was dit forum na drie maanden al dood geweest. Van die mensen die nieuw komen, hun probleem dumpen en vervolgens nooit verder mee forummen hoeven ze het hier niet te hebben, hoor.
Ik ben zo’n nieuwe forummer. Die overal en nergens post, geen echte wereldschokkende topics opent ook ;) . Dus weinig echt bijdraagt. Ik ben hier beland door zoeken op Google naar info over een onderwerp. Eerst ben ik hier gaan meelezen en toen voorzichtig eens een vraag gaan stellen. Ik ben een beetje blijven hangen omdat ik wel erg kan lachen om sommige topics en reacties. En omdat ik me soms op een gekke manier toch betrokken voel bij mensen (die ik niet eens ken), hoop dat anderen iets kunnen met mijn inbreng.

Maar ik heb vaak wel het gevoel er niet echt bij te horen (logisch). Of dat je als nieuweling snel scherp wordt toegesproken, op je plek wordt gezet. Vermoedelijk ook al onder heel wat negerknoppen ben beland ;) Ik merk dat ik hier op het forum zelf ook veel harder en scherper reageer dan i.r.l. Ik ben om eerlijk te zijn al vrij snel afgehaakt. Per toeval kwam ik pas geleden hier weer terecht, en kon het toch niet laten om weer te reageren. Viva-OCD ofzo ;)

Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat nieuwelingen zich, met mij, voelen als het kleine buurmeisje dat perse met de grote meiden wil meespelen :$
Enneh alvast gelukkig nieuwjaar allemaal! Youp begint dus ik ga afhaken met een oliebol! :thumbsup: (en wie volgend jaar met mij wil spelen, krijgt er ook eentje! :proud: )
Voor als straks om 00.00 heel Viva plat ligt door alle traffic:
Afbeelding
Star² schreef:
31-12-2017 23:27
Voor als straks om 00.00 heel Viva plat ligt door alle traffic:
Afbeelding
Inderdaad een goed standje.
Oh ja slim Star dan doe ik ook vast.
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven