Oud op Nieuw
zondag 31 december 2017 om 18:26
Geen idee of er al eentje is maar dan hoor ik het wel.
Ben welkom aan ieder die gezellig alleen thuis zit om wat voor redenen dan ook of niet maar zin heeft om te kletsen deze avond/nacht, geen ouder die je naar bed gaat sturen neem ik aan dus klets lekker mee dan.
Wat zijn je plannen, is er iets leuks op tv, welke hapjes staan op je tafel, ga je nog stiekem appen met je minnaar of heb je nu eindelijk besloten om je aan te melden op Tinder, datingsites of ga je ieder dag op uitkijk staan bij de koeling met eenpersoonsmaaltijden bij de super, met anderen woorden laten we er een spannende avond van maken al is het met onze fantasieen of de realiteit, maakt allemaal niet uit, zolang we maar lol hebben.
Vanavond willen we alles over je weten en morgen vergeten we weer alles......ja toch ?
Spelfouten letten we deze avond niet op dus onze bekende forummers ( ga op jullie handen zitten ) zijn gewaarschuwd
Ben welkom aan ieder die gezellig alleen thuis zit om wat voor redenen dan ook of niet maar zin heeft om te kletsen deze avond/nacht, geen ouder die je naar bed gaat sturen neem ik aan dus klets lekker mee dan.
Wat zijn je plannen, is er iets leuks op tv, welke hapjes staan op je tafel, ga je nog stiekem appen met je minnaar of heb je nu eindelijk besloten om je aan te melden op Tinder, datingsites of ga je ieder dag op uitkijk staan bij de koeling met eenpersoonsmaaltijden bij de super, met anderen woorden laten we er een spannende avond van maken al is het met onze fantasieen of de realiteit, maakt allemaal niet uit, zolang we maar lol hebben.
Vanavond willen we alles over je weten en morgen vergeten we weer alles......ja toch ?
Spelfouten letten we deze avond niet op dus onze bekende forummers ( ga op jullie handen zitten ) zijn gewaarschuwd
zondag 31 december 2017 om 18:52
Kan ik me voorstellen.marjolein853 schreef: ↑31-12-2017 18:48Motherearth, sneu omdat ik nu helemaal alleen ben.. Ik mis mijn kinderen, maar die wilde liever bij ex zijn. Verder zijn vrienden allemaal met familie.. Voel me alleen..
Is die je eerste jaar alleen ?
Ben je net gescheiden ?
zondag 31 december 2017 om 18:55
ik ben net thuis van werk, ga zo falafel makenlees balletjes frituren en salade in elkaar flansen
daarna benen omhoog en kijken wat er op tv is, vier na een lange tijd O&N thuis dus ben benieuwd trek wel zo even een fles Malibu open
poezenbeest ligt op te pinter te snoozen, heeft niet veel last van het vuurwerk maar de badkamer is al kant en klaar mocht hij het toch op zijn heupen krijgen
daarna benen omhoog en kijken wat er op tv is, vier na een lange tijd O&N thuis dus ben benieuwd trek wel zo even een fles Malibu open
poezenbeest ligt op te pinter te snoozen, heeft niet veel last van het vuurwerk maar de badkamer is al kant en klaar mocht hij het toch op zijn heupen krijgen
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 31 december 2017 om 18:56
Ik heb daarstraks Dinner for one op de WDR gekeken. Beetje nostalgie vanuit mijn ouderlijk huis. Nu zelf nog thuis, straks naar mijn nicht en haar man. Blijf er niet tot na 12-en want waar ik woon wordt er een gezamenlijk vuurwerk afgestoken en dat wil ik graag zien. Zoon is bij vrienden dus die zie ik ergens in de loop van morgen wel weer door de deur komen.
Krijg motto niet verwijderd :-)
zondag 31 december 2017 om 19:00
Ik ben alleen vanavond, ben net verhuisd en dit is het eerste oud en nieuw in mijn nieuwe huis. Ik heb geen hapjes oliebollen of speciale nieuwjaarshapjes in huis gehaald. Straks nog wat bami van gisteren opwaremen en ik heb nog een restje wijn.
Ik vind het op zich niet erg om alleen te zitten maar merk dat ik het toch een beetje saai en eenzaam vind. Misschien ga ik straks of vannacht nog een klein rondje lopen om te kijken hoe oud en nieuw is hier maar verder doe ik weinig. Ik heb geen tv dus zit achter de laptop met spotify aan en zoek wat op internet naar nieuwe dingen voor in mijn huis.
Verleden jaar was ik met mijn ex en wat vrienden op pad. Ik heb geen minnaar of minnares helaas (ik val op zowel mannen als vrouwen). hier in de buurt wooont wel iemand die ik ken van het werk die ik erg leuk vind maar die is bezet helaas.
Ik vind het op zich niet erg om alleen te zitten maar merk dat ik het toch een beetje saai en eenzaam vind. Misschien ga ik straks of vannacht nog een klein rondje lopen om te kijken hoe oud en nieuw is hier maar verder doe ik weinig. Ik heb geen tv dus zit achter de laptop met spotify aan en zoek wat op internet naar nieuwe dingen voor in mijn huis.
Verleden jaar was ik met mijn ex en wat vrienden op pad. Ik heb geen minnaar of minnares helaas (ik val op zowel mannen als vrouwen). hier in de buurt wooont wel iemand die ik ken van het werk die ik erg leuk vind maar die is bezet helaas.
zondag 31 december 2017 om 19:01
Ik hou je in de gaten!MotherEarth schreef: ↑31-12-2017 18:50Jij weet niet hoeveel ik kan handelen , misschien zou het je nog verbazen .
zondag 31 december 2017 om 19:02
En bijna lle voorgaande. Ik vind het fijn om alleen te zijn met O&N.
Vind het ook een zielloos feest.
zondag 31 december 2017 om 19:02
Vakantie gehad tussen kerst en oud en nieuw. Morgen nog vrijMotherEarth schreef: ↑31-12-2017 18:48Dank je jij ook.
Klets nog gezellig mee dan vanavond als je zin hebt.
Heb je vakantie nu dan ?
zondag 31 december 2017 om 19:07
Klotegevoel is dat.marjolein853 schreef: ↑31-12-2017 18:52Woon nu iets langer dan een jaar apart van ex.. Maar nu inderdaad de eerste keer alleen zonder de kinderen..
Morgen is het 2018, en dan gaat alles weer over op de orde van de dag.
zondag 31 december 2017 om 19:18
Ik logeer een weekje bij mijn ouders dus ik vier het met hen: oliebollen, alcoholvrije champagne en samen zeuren over de oudejaarsconference. Ik heb het jarenlang geprobeerd, de hele nacht feesten, maar het wilde nooit echt leuk worden. Suffig op de bank zitten in een joggingbroek blijkt toch meer mijn stijl.
Het past wel goed bij mijn enige goede voornemen: minder met werk bezig zijn en meer tijd vrijmaken voor familie en dingen die ik echt leuk vind.
Het past wel goed bij mijn enige goede voornemen: minder met werk bezig zijn en meer tijd vrijmaken voor familie en dingen die ik echt leuk vind.
zondag 31 december 2017 om 19:22
Dat is dan wel even wennen ja.Antarctica74 schreef: ↑31-12-2017 19:00Ik ben alleen vanavond, ben net verhuisd en dit is het eerste oud en nieuw in mijn nieuwe huis. Ik heb geen hapjes oliebollen of speciale nieuwjaarshapjes in huis gehaald. Straks nog wat bami van gisteren opwaremen en ik heb nog een restje wijn.
Jammer dat je diegene die je leuk vindt bezet is.
Maar ik zou zeggen zoals het topic al aangeeft laat je fantasie los en klets mee.
Alle wilde fantasieen zijn welkom dus barst los
Lekker geinen helpt elkaar de avond door
zondag 31 december 2017 om 19:24
Net terug van mijn ouders. Daar 1 glas wijn gedronken waar ik gelijk koppijn van heb gekregen. Nu alleen thuis. Vind O&N niks. Het is eigenlijk alleen leuk als je van stappen houdt of van feesten. Maar dat vind ik allebei niet meer leuk.
Dus ik ga lekker op tijd naar bed en slapend het nieuwe jaar in. Fijn!
zondag 31 december 2017 om 19:28
of dat ze het zielig vinden dat je alleen bent, nog erger!MotherEarth schreef: ↑31-12-2017 19:26Ja mij boeit het ook niet zo.
Maar merk wel dat veel mensen het raar vinden dat je graag alleen bent
Juist als je gewoon lekker thuis je ding doet alsof 'n gewone avond, heb je nergens last van. Het wordt gewoon geindoctrineerd dat je zou moeten willen feesten en samen met anderen moet zijn op zulke dagen.
zondag 31 december 2017 om 19:29
Oooh vertel , wat heb je gemaakt ?blueeyes*3 schreef: ↑31-12-2017 19:20Joehoe, ook alleen, met kat. Kat steeds minder enthousiast van vuurwerk. Vuurwerk houdt haar uit haar slaap.
Ik heb tapas als avondeten, zelfgemaakt.
zondag 31 december 2017 om 19:30
Weltrusten dan maarHead schreef: ↑31-12-2017 19:24Net terug van mijn ouders. Daar 1 glas wijn gedronken waar ik gelijk koppijn van heb gekregen. Nu alleen thuis. Vind O&N niks. Het is eigenlijk alleen leuk als je van stappen houdt of van feesten. Maar dat vind ik allebei niet meer leuk.