Oud op Nieuw
zondag 31 december 2017 om 18:26
Geen idee of er al eentje is maar dan hoor ik het wel.
Ben welkom aan ieder die gezellig alleen thuis zit om wat voor redenen dan ook of niet maar zin heeft om te kletsen deze avond/nacht, geen ouder die je naar bed gaat sturen neem ik aan dus klets lekker mee dan.
Wat zijn je plannen, is er iets leuks op tv, welke hapjes staan op je tafel, ga je nog stiekem appen met je minnaar of heb je nu eindelijk besloten om je aan te melden op Tinder, datingsites of ga je ieder dag op uitkijk staan bij de koeling met eenpersoonsmaaltijden bij de super, met anderen woorden laten we er een spannende avond van maken al is het met onze fantasieen of de realiteit, maakt allemaal niet uit, zolang we maar lol hebben.
Vanavond willen we alles over je weten en morgen vergeten we weer alles......ja toch ?
Spelfouten letten we deze avond niet op dus onze bekende forummers ( ga op jullie handen zitten ) zijn gewaarschuwd
Ben welkom aan ieder die gezellig alleen thuis zit om wat voor redenen dan ook of niet maar zin heeft om te kletsen deze avond/nacht, geen ouder die je naar bed gaat sturen neem ik aan dus klets lekker mee dan.
Wat zijn je plannen, is er iets leuks op tv, welke hapjes staan op je tafel, ga je nog stiekem appen met je minnaar of heb je nu eindelijk besloten om je aan te melden op Tinder, datingsites of ga je ieder dag op uitkijk staan bij de koeling met eenpersoonsmaaltijden bij de super, met anderen woorden laten we er een spannende avond van maken al is het met onze fantasieen of de realiteit, maakt allemaal niet uit, zolang we maar lol hebben.
Vanavond willen we alles over je weten en morgen vergeten we weer alles......ja toch ?
Spelfouten letten we deze avond niet op dus onze bekende forummers ( ga op jullie handen zitten ) zijn gewaarschuwd
zondag 31 december 2017 om 19:30
Hier ook alleen. Eerste jaar dat ik het helemaal prima vindt.
Stomme is wel dat ik nu 4 uitnodigingen heb..maar dus niet op inga.
Wat grieperig. Hond alleen vind ik sneu.
Nu top 2000 nog aan.
Meezingen lukt niet door verkoudheid. Mazzel voor de buren.
Heb hapjes in huis. Fles wijn voor als ik zin krijg .
Youp van t Hek kijken is het plan.
Morgen rond de middag komt zoon ( 13) weer bij mij. Nu bij zijn vader.
Stomme is wel dat ik nu 4 uitnodigingen heb..maar dus niet op inga.
Wat grieperig. Hond alleen vind ik sneu.
Nu top 2000 nog aan.
Meezingen lukt niet door verkoudheid. Mazzel voor de buren.
Heb hapjes in huis. Fles wijn voor als ik zin krijg .
Youp van t Hek kijken is het plan.
Morgen rond de middag komt zoon ( 13) weer bij mij. Nu bij zijn vader.
zondag 31 december 2017 om 19:33
Yep je hebt gelijk, ik hoor hetzelfde.redbulletje schreef: ↑31-12-2017 19:28of dat ze het zielig vinden dat je alleen bent, nog erger!
Juist als je gewoon lekker thuis je ding doet alsof 'n gewone avond, heb je nergens last van. Het wordt gewoon geindoctrineerd dat je zou moeten willen feesten en samen met anderen moet zijn op zulke dagen.
Niet dat ik daar altijd nee tegen zeg of heb gezegd.
zondag 31 december 2017 om 19:36
zondag 31 december 2017 om 19:40
Dank je, ik vind het ook een mooie quote. Hij is van Oscar Wilde, dus ik heb hem niet zelf verzonnen haha.Antarctica74 schreef: ↑31-12-2017 19:11Wat een mooi motto (onderaan je berichtje) heb jij MonteCaradie ga ik onthouden.
Ik kon het er alleen niet meer bij schrijven door het vernieuwde forum.
Veel geluk in je nieuwe huis
Gelukkig nieuwjaar!
zondag 31 december 2017 om 19:45
Dank je!MotherEarth schreef: ↑31-12-2017 19:28Ik andersom, nu nog lekker een weekje vrij
Geniet nog van je dagje vrij![]()
En geniet jij ook lekker van je week vrij! Heerlijk toch,
zondag 31 december 2017 om 19:58
Het is heel variabel met het vuurwerk, net wie er wonen. Zag al op 4 lokaties tegelijk vuurwerk en veel heel lage stinkwolken.MotherEarth schreef: ↑31-12-2017 18:29To begint voorzichtig.
Ik blijf thuis bij de hond en hoop 00.00 te halen.
Buren hebben meestal geweldig vuurwerk dus daar ga ik wel naar kijken.
zondag 31 december 2017 om 20:00
Gevulde champignons, dadels monchou, toastjes brie en rolletjes rosbief met pesto, pijnboompitten en rucola.
zondag 31 december 2017 om 20:02
Wat jammer dat je man nachtdienst heeft maar leuk dat dochter er nog is,MevrouwStippel schreef: ↑31-12-2017 19:35Hier thuis met dochter en hond. Man heeft nachtdienst en is al vanaf 17:30 uur aan het werk.
Hond is erg bang en het lijkt wel oorlogsgebied voor en achter het huis door alle vuurwerk knallen. Ik ben blij als het over is.
We hebben lekkere hapjes en oliebollen.
Welke hapjes ?
zondag 31 december 2017 om 20:02
Handen tevoorschijn: hoe veel je aan kan.MotherEarth schreef: ↑31-12-2017 18:50Jij weet niet hoeveel ik kan handelen , misschien zou het je nog verbazen .
zondag 31 december 2017 om 20:04
Hier is het al sinds gisterochtend oudjaar... wat dat betreft zal ik blij zijn als het morgen is. Niets tegen legaal, correct afgestoken vuurwerk op de toegestane tijden. Maar twee hele dagen lang vind ik te veel.
zondag 31 december 2017 om 20:08
Hmm dat klinkt lekkerblueeyes*3 schreef: ↑31-12-2017 20:00Gevulde champignons, dadels monchou, toastjes brie en rolletjes rosbief met pesto, pijnboompitten en rucola.
Waar woont jouw huis ?
zondag 31 december 2017 om 20:08