Nieuwjaarsdag

01-01-2018 13:31 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag lieve forummers,

Wellicht voor sommige goedemorgen :mrgreen: Wat gaan jullie vandaag doen op deze extra vrije dag?

Ik ga vandaag in mijn pyjama op mijn gemak door het huis heen rommelen. Niets heerlijker dan dat! Man heeft net de tuin gedaan en ik lig nu even klaar voor een dutje na alle was te hebben weggewerkt en het hele huis opgeruimd te hebben. Na mijn dutje nog even de laatste administratie van 2017 afronden..
Om 7u beneden aan de koffie, niet vrijwillig maar wel gezellig samen met de oudste.
Daarna rustig ontbeten met zn allen en naar het strand geweest. Daar lekker gewandeld en geluncht en nu net wakker na een dutje. Straks maar weer even naar buiten :)
Happy new year!
Ik wens iedereen een krachtige wind mee in alles wat belangrijk is voor je in 2018!

Wat is iedereen al aktief vandaag!
Grappig dat mensen meteen de kerstsfeer/boom eruit kwakken, letterlijk met een opgeruimd gevoel het nieuwe jaar in!
(ik vind die lichtjes vaak ook nog wel fijn in de grijze januarimaand).

Hier uitgeslapen en nu aan het smsen en appen, bellen enz.
Zometeen nieuwjaarsborrel, 4 uur is me te vroeg dus houd ik het nog even bij :HA: koffie dus.
Voor mij begint het nieuwe jaar meestal pas "echt" op 2 januari.

Ook al slecht nieuws binnen helaas (al is dat nog in het oude jaar gebeurd): aangetrouwd familielid onverwachts overleden.

Fijne dag allemaal en dat het een topjaar moge worden! :yes: :heart: :high5: :proud: :sun:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Kerstboom is weg, inclusief de oude kerstversieringen ( die liggen in de container) van heel lang geleden.
Nieuwe ronde nieuwe kansen, zo een keer in de zoveel jaar mik ik echt letterlijk alle kerstversieringen zo de deur uit.
MarindaH schreef:
01-01-2018 15:25
Poeh, wat een propereViva-huisvrouwentopic is dit zeg :rofl:
:proud:

Ik ben van schrik ook maar de kerstboom gaan opruimen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bomen afgetuigd; het afhalen ging snel maar daarna tot bijna elf uur bezig geweest met sorteren van de ballen en slingers en daarna de dozen in de kasten indelen.
Nieuwjaarsconcert gekeken, werd telkens afgeleid dus weer veel gemist
Oliebollen en koffie met slagroom en whiskey geserveerd
Over een uur eten maken
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
De boom is gisteravond al opgeruimd door man terwijl hij meezong met de top 2000. Woonkamer is weer een stuk groter, helemaal prima.

En natuurlijk voor iedereen een mooi 2018!
Haha iedereen poetst blijkbaar vandaag! Wij hebben lekker uitgeslapen, toen alle kerstversiering opgeruimd, hier ook lekker gepoetst, en erna alle administratie die ik nog had liggen. Nu op de bank en straks bij de schoonouders eten en lekker met de honden de bossen in.
-
Ik was van plan netjes alles op te gaan ruimen en oude spullen klaar te zetten voor de kringloop maar ik zit nog steeds in mijn pyjama te webshoppen en te forummen :whip:
MarindaH schreef:
:proud:

Voor mij een uitspatting, en ook alleen maar omdat ik de kerstzooi spuugzat ben én man thuis is, die sowieso een veel betere huisvrouw is dan ik. Oftewel, zodra het kan, meteen misbruik van maken :A:
There is always something happening, and it's usually right now
Vanochtend wat huishoudelijke klusjes gedaan. Nu lekker op de veranda en buitenhaatdje aan. Lekker loungen met lekkere hapjes en wijntje. Wij komen deze dag wel door.
himalaya schreef:
01-01-2018 15:12
Overdrijf niet zo.
Zeur niet zo.
Keramiek schreef:
01-01-2018 15:41
Ik was van plan netjes alles op te gaan ruimen en oude spullen klaar te zetten voor de kringloop maar ik zit nog steeds in mijn pyjama te webshoppen en te forummen :whip:
Zelfs de kringloop kwam van de oude kerstspullen niet af, hier lagen nog tafels vol kerstzooi.
Beste wensen allemaal.

Liep om 7.45 met de honden buiten, de 1 was gister om 12 uur ‘s middags voor het laast wezen plassen, daarna kreeg ik hem niet meer naar buiten.

Daarna de keuken gesopt, was hard nodig naheft oliebollenbakken gister en de kerstboom op geruimd.

Vanmiddag lekker helemaal niets meer gedaan, behalve bankhangen.
Such a beautiful place to be with Friends.
Gelukkig nieuwjaar!

Om 8u wakker van zoon. Tot 10u met hem gespeeld op onze kamer want we logeerden ergens en wilden de gastheer- en vrouw niet wekken. Toen gezamenlijk ontbeten en naar huis gereden. Sindsdien op de bank met oliebollen en zoon tijgert een beetje rond of zit tussen ons in op de afstandsbediening te knagen.
Vanmorgen gestart met 21 km hardlopen. Je kan het jaar maar beter goed beginnen :-). Nog even wat boodschappen gedaan en op de bank gehangen. Nu mezelf toch maar even opgepord nog een paar nuttige dingen te doen, zoals wat dingen op Marktplaats zetten. Maar verder dan de laptop aan en forummen ben ik nog niet gekomen ;-).

Straks lekker lasagne maken uit mijn nieuwe kookboek dat ik voor kerst gekregen heb! Oh en de kerstboom aftuigen, morgen komt de kerstbomen afhaal.
Kertsboom gisteren al opgeruimd. Heerlijk weer een ruime kamer! Vanochtend vóór 10 uur eruit gegaan. Gedouched, gegeten, bed afgehaald, 3 wassen gedaan. Was van gisteren opgeruimd. Paar boodschapjes gehaald. Met de auto want het is best koud buiten. En nu lekker achter de laptop.
Hele dag in bed gelegen, op de bank gelegen, de keuken bekeken en direct de bank weer opgezocht, beetje NGC liggen kijken, gecontroleerd of de straat schoon was (vanaf de bank), wat liggen schranzen op de bank, nog minder gedaan, op de bank gelegen, en zei ik al dat ik niks gedaan had?

Kerstboom blijft tot Driekoningen, geen zin in schoonmaak, afwas, of iets anders nuttigs.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
MarindaH schreef:
Ik lig nog in bed :D
JollyRider schreef:
01-01-2018 16:49
Hele dag in bed gelegen, op de bank gelegen, de keuken bekeken en direct de bank weer opgezocht, beetje NGC liggen kijken, gecontroleerd of de straat schoon was (vanaf de bank), wat liggen schranzen op de bank, nog minder gedaan, op de bank gelegen, en zei ik al dat ik niks gedaan had?

Kerstboom blijft tot Driekoningen, geen zin in schoonmaak, afwas, of iets anders nuttigs.

Kijk, jij weet hoe je 1 januari moet vieren :hug:
Vanochtend eerst wezen hardlopen daarna alle kerstspullen opgeruimd. Man heeft heel de dag lekker op de bank gelegen met een boek. Dochter was wel druk in de weer met haar nieuwe fiets en knutselen.

Man is nu Chinees halen. :)

Lekker rustig dagje zo.
Hier uiteindelijk niks meer geworden haha. Plat op de bank voor de tv sinds dutje.
Heerlijk weer gewoon normaal avondeten, wat oer burgerlijk weer.
Ik heb vannacht al gestofzuigd en gedweild en de troep opgeruimd. Doe ik anders nooit dus ben trots op mezelf. Geslapen tot half 10 toen kwam de jongste eruit. Vanmiddag even naar de winkel geweest want mijn wasmiddel en vaatwasmiddel was op . Toen pizza gegeten en nu met koffie op de bank. Daar blijf ik ook vanavond.
Wij zijn met de vriendengroep in een huisje in België, en hebben vanmiddag een hoop spelletjes gedaan. Nu hangt iedereen op de bank/Fatboy/stoel een beetje te internetten. Perfecte 1 januari dus.
geslapen tot 9.30 u. toen werd ik wakker gemaakt door mijn 2 kleine meisjes. Daarna naar huis want blijven slapen bij schoonouders. Verder wat was gedraaid en verder vrij weinig. oh ja en de oliebollen opgemaakt. Zometeen komt de sushi.
en op 7 januari vieren we nog kerst dus de boom blijft nog even.
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven