29 jaar oudere man

01-01-2018 21:09 131 berichten
..
anoniem_361609 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 21:37
99.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een relatie met zo'n groot leeftijdsverschil gaat echt niet werken.

Als jij 35 jaar bent, nog vol energie, wellicht met kleine kinderen, dan loop jij hem letterlijk voorbij.
Mijn moeder (58 jaar) heeft pas 1 dag en nacht op mijn 2 energieke kleine kinderen gepast, die zegt dat doe ik noooooooooit meer. Ze trok het gewoon niet. En ze is echt geen vrouw die al achter de geraniums zit hoor.

Zie je het voor je: pietje je opa komt je ophalen vandaag van school. Uhh nee dat is mijn vader......

Wil hij überhaupt wel kinderen?

Daarnaast zit hij gewoon echt in een andere levensfase. Alles wat hij al heeft meegemaakt dat moet jij nog ontdekken en meemaken, hoe leuker is dat met iemand die dat ook voor het eerst nog mee moet maken.

En zo kan ik wel even doorgaan.

Hier op het forum staan ook een paar verhalen van jonge meiden met een oudere partner, die achteraf toen het uit was zeiden: hier had ik nooit aan moeten beginnen.

Zie je het al voor je als je hem meeneemt naar jou ouders: hoi mam dit is Piet mijn nieuwe vriend. Je moeder: huh?? Die is net zo oud als ik??? En oh ja mam, hij is nog getrouwd ook.
Ik denk dat je moeder een rol beroerte krijgt :mrgreen:

Hier jou advies voor 2018: stop alle contact met die man.
@Jolien, ik denk dat voor veel mensen echt het probleem is dat deze man getrouwd is en een heel arsenaal aan smoezen tevoorschijn tovert. Kan best zijn dat to zich daar rot over gaat voelen, maar het is wel zoals het nu overkomt. Niks mis met een leeftijdsverschil als mensen zich daar beide prettig bij voelen hoor. Bij mij werkte dat echter minder goed dan bij jou.
bumbly schreef:
01-01-2018 21:37
Ik wist niet dat mannen ook gestuurd werden door verliefde gevoelens. Ik dacht dat ze vooral met hun lul dachten. Beetje zoals deze vijftiger met zn jonge vriendinnetje..
Ja, alle vrouwen daarentegen laten zich uiteraard uitsluitend leiden vanuit de hoofse liefde.

Doei.
strikjemetstippels schreef:
01-01-2018 21:41
Maar als je het leuk vindt nu tja, is er weinig op tegen lijkt me (dat getrouwde gedeelte is sowieso zijn probleem, en als hij je al voor stelt aan zijn dochter en ze wonen apart dan kan het maar zo zijn dat het eens geen smoesje is).
Hm ja oké, zit wat in.
Amant schreef:
01-01-2018 21:42
Ja, alle vrouwen daarentegen laten zich uiteraard uitsluitend leiden vanuit de hoofse liefde.

Doei.
Of geldhonger, je weet toch
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Amant schreef:
01-01-2018 21:42

Doei.
Hoofse liefde, ook al zo mooi :love:

Ik glij van mijn stoel hier.
Je bent 21 jaar en al 2 jaar single en nu een man op het oog die en 29 jaar ouder is en nog getrouwd is.... TO, je komt aardig wanhopig over!!

Laat hem eerst scheiden en zijn leven op orde krijgen, kan je daarna kijken of jullie liefde nog steeds sterk genoeg is!
Love2hike schreef:
01-01-2018 21:46
Je bent 21 jaar en al 2 jaar single en nu een man op het oog die en 29 jaar ouder is en nog getrouwd is.... TO, je komt aardig wanhopig over!!

Laat hem eerst scheiden en zijn leven op orde krijgen, kan je daarna kijken of jullie liefde nog steeds sterk genoeg is!
Laat ze lekker copuleren, je denkt toch niet echt dat het ze om een relatie gaat?
(Dead Kennedys)
Ze heeft toch zijn dochter ontmoet? Die weet echt wel hoe het zit tussen haar ouders..dus hij zal dan voor de financieen bij zijn vrouw blijven. Ook woont hij gescheiden.

Qua leeftijdsverschil..je bent nog jong. Geniet van het moment zelf. Je hoeft niet te trouwen met hem, mag wel. Maar je bent zo kort samen..het kan nog alle kanten op. Je bent verliefd, je wilt uitdaging, een man met intelligentie..dat heb je. Wij kunnen niet in zijn hart kijken of in jouw hart.
Zelf ben ik wat argwanend als het gaat om dit soort situaties,maar dan bekijk ik het van uit mijn referentiekader..

Kijk wat de berichten doen met je gevoel..
@konijntje

Ja daar kan ik ook heel veel over zeggen.. Een relatie aangaan met een getrouwde man is vaker gedoemd te mislukken dan een groot leeftijdsverschil. Het getrouwde gedeelte dat vind ik persoonlijk echt een no go. To zal zich dat nu nog niet echt realiseren maar die dochter van 15 weet waarschijnlijk niet dat hun samen het bed delen. Ik heb 3 stiefkinderen en die waren al heel moeilijk in het begin ondanks ik niet een minnares oid was. Want in feite is to een minnares en niet een nieuwe partner in het leven van.
Ikkuz schreef:
01-01-2018 21:49
Ze heeft toch zijn dochter ontmoet? Die weet echt wel hoe het zit tussen haar ouders..dus hij zal dan voor de financieen bij zijn vrouw blijven. Ook woont hij gescheiden.

Qua leeftijdsverschil..je bent nog jong. Geniet van het moment zelf. Je hoeft niet te trouwen met hem, mag wel.
Niet echt. Polygamie is ook in België verboden
(Dead Kennedys)
Lady*Voldemort schreef:
01-01-2018 21:37
:love:
Prachtig hè, zelf zie ik het als de overtreffende trap van kneuterigheid
Lady*Voldemort schreef:
01-01-2018 21:25
Dat is Frans.
Afbeelding

Merde. Daarom kon ik het al niet vinden..

(En chapeau is toch een merk hondenvoer? )
https://m.youtube.com/watch?v=FqaSdy3lR7Q#

Ik hoop dat de link werkt.....een chanson over een oudere man met een 20 jarig meisje. Hij ziet zelf in dat het niets kan worden....
Voor de francofielen onder ons.
De toekomst is niet meer wat het was
Zo'n leeftijdsverschil dat vind ik altijd zo brrr bah!
Aandoenlijk hoor meisje dat je in mooie praatjes van veel oudere mannen trapt.
Schattig ook dat je werkelijk denkt dat dit iets kan worden.
Maak jij nou maar je studie af, dan doe je nog iets nuttigs met je tijd.
TO, waar blijf je ? Zijn de reacties te confronterend ?
Dit doet me denken aan die aflevering van sex and the city waarin Samantha het huis uitvlucht als ze de slappe ouwe lullen reet ziet.
Oh ja die gast lacht zich rot
Het lijkt mij ontzettend vermoeiend zo n groot leeftijdsverschil.
Geweldige nick, Filth!
Kom elkaar nog maar es tegen als jij 35 bent en hij 64.
En jij wat meer jaren op de teller hebt staan, afgestudeerd bent, werk hebt en levenservaring hebt.
En kijk dan of het nog klikt.

Dan heeft dit héél misschien een kans op slagen.
Nu - op je 21ste en hij nog getrouwd - niet.
Amant schreef:
01-01-2018 22:39
Geweldige nick, Filth!
De film was ook waanzinnig!
anoniem_355538 wijzigde dit bericht op 01-01-2018 22:46
3.56% gewijzigd
hij leerde me wijn proeven of rustig gaan wandelen met mijn hondje
.
"Kijk. Dit is een halsband. Die doe je om de hals van de hond.
En dit is een riempje. Die maak je vast aan de halsband, en het andere eind hou je vast tijdens het wandelen zodat de hond er niet vandoor gaat, of op een andere hond gaat smeerkezen"
Corona67 schreef:
01-01-2018 22:46
hij leerde me wijn proeven of rustig gaan wandelen met mijn hondje
.
"Kijk. Dit is een halsband. Die doe je om de hals van de hond.
En dit is een riempje. Die maak je vast aan de halsband, en het andere eind hou je vast tijdens het wandelen zodat de hond er niet vandoor gaat, of op een andere hond gaat smeerkezen"
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven