29 jaar oudere man

01-01-2018 21:09 131 berichten
..
anoniem_361609 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 21:37
99.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Amant schreef:
02-01-2018 14:17
Met 50 ben je een ouwe vent? :wtf:
denk even terug aan je eindexamen... aan je leraren, die voor de klas stonden. Ouwe mannen... en allemaal toen jonger dan jij nu bent
Is dit nu echt nodig, lilalinda? :furious:
Lotje178 schreef:
01-01-2018 23:41
Alle commentaren eens doorlezen en jullie zijn niet mild maar oké dat kon ik wel verwachten...

Ik ga me hier ook niet lopen verdedigen, hij zal inderdaad ouder worden zo ver was ik ondertussen ook al. Zoals hier ook al aangehaald werd het is nog vers en ik zoek gewoon advies en raad, maar mocht het alsnog lukken en als je echt elkaars geliefde bent dan maakt het niet uit of iemand jong/oud, bejaard of zorghoevend is of wordt.... Dan zou ik als ik jou was nog eens goed nadenken over waar liefde nu echt voor staat.
Natuurlijk maakt dat niet uit als je ongeveer gelijktijdig dat stadium behaalt. Als hij dringend bejaardenzorg nodig heeft terwijl jij goed en wel 40 bent, vind ik je erg naïef om te stellen dat dat niet uitmaakt.
Maar goed, je hoeft geen 20 jaar vooruit te kijken. Geniet ervan zolang het leuk is. Maar ga me niet wijsmaken dat het niets uitmaakt.
Amant schreef:
02-01-2018 14:26
Ach, Amant, jij hebt toch geen jong bloempje nodig? Je bent toch zelf goddelijk jong?
(maar goed, ik ben zelf geen 21, dus wat is het waard coming from me)
Amant schreef:
02-01-2018 14:26
heee, maar vijftigers van nu, zijn veeeeel vlotter hoor...
Je kent zijn dochter al??
Dus is het al langere tijd echt serieus.
dan wordt het tijd om hem eens mee te nemen naar je ouders, lijkt me.

Ik ben benieuwd ofvader en vriend elkaar mogen. Misschien zijn het straks wel de beste vrienden. :popcorn:

De 3 grote problemen die ik zie:
-hij is getrouwd (en ik zou het graag van zijn vrouw horen dat ze een zakelijk huwelijk hebben)
-blijf je bij hem, zal je geen gezin stichten
-over pak hem beet 15 jaar gaat hij niet meer mee naar feestjes, omdat hij moe is /zich te oud voelt /liever op de kleinkinderen past. Jullie levens passen dan niet meer bij elkaar.

Aan de andere kant: wie denkt er op zijn 20ste zover vooruit? Veel plezier met je George Clooney! Dit wordt misschien wel jullie jaar!
Hij is zelf ook lekker naïef als hij niets heeft geleerd van zijn (inmiddels verstand)huwelijk. Getrouwd moeten blijven omdat je samen een zaak hebt en vervolgens je scharrel daar ook in betrekken. Of het nu zijn hart of zijn lul is, we weten zeker dat hij zijn verstand niet gebruikt :bonk:

Verder vooral lekker samen blijven als jullie dat allebei willen, je kan hier enkel lezen hoe er geoordeeld gaat worden en wat consequenties van jullie relatie zijn
Wat waren de statistieken ook weer ? Tweederde van de huwelijken houdt geen stand ? Als je er zo in gaat staan komt dat hij-is-bejaard-als-jij-40-bent in een heel ander licht te staan. En als het toch stand houdt dan is het blijkbaar echte liefde.

Maar voor je echt voor hem gaat zou ik wel even zeker stellen dat hij óók voor jou gaat, en dus: scheiden van zijn vrouw, en geen gezeik.. Geen smoesjes als 'we hebben samen een zaak' en zo. Anders ben je idd gewoon een smakelijke naïeve scharrel.
Handig zo’n minnaar met baangarantie. Jammer dat zijn vrouw er misschien ook nog iets over heeft te vertellen? Dat wordt een leuke kennismaking...
De toekomst is niet meer wat het was
Iemand Lotje nog gezien?
Die zit bij haar vijftigjarige lotje uit het loterijtje.
Als ik Peter Jan Rens en Virginia zie dan zie ik een heel raar stel met een enorm leeftijdsverschil.

Als ik naar mijn nicht en haar vriend kijk, dan zie ik een heel mooi stel. Zij 29 en hij 56. Ook een groot leeftijdsverschil maar het klopt op de 1 of andere manier.
Zijn inmiddels een jaar of 5 samen. Wat de toekomst brengt weet niemand.

Een groter probleem lijkt mij dat hij getrouwd is. Dat kan natuurlijk niet. Handen af van getrouwde mannen. Zeg maar dat hij terug komt als de scheiding erdoor is en dan zie jij nog wel of je hem nog wil.
Afbeelding

Ook 25 jaar verschil....maar wel een mooie vrouw !
creativeguy schreef:
02-01-2018 21:20
Afbeelding

Mooie vrouw? Daar is voor tienduizenden euro's slecht aan gesleuteld. In dit nieuwe jaar heb je misschien wel voordeel met je brillenvergoeding.
Corona67 schreef:
01-01-2018 22:46
hij leerde me wijn proeven of rustig gaan wandelen met mijn hondje
.
"Kijk. Dit is een halsband. Die doe je om de hals van de hond.
En dit is een riempje. Die maak je vast aan de halsband, en het andere eind hou je vast tijdens het wandelen zodat de hond er niet vandoor gaat, of op een andere hond gaat smeerkezen"
dat is nodig omdat hij de snelheid van een 21 jarige niet meer bij kan houden.
SilverShadow schreef:
02-01-2018 21:22
Mooie vrouw? Daar is voor tienduizenden euro's slecht aan gesleuteld. In dit nieuwe jaar heb je misschien wel voordeel met je brillenvergoeding.
Ach, To net het topic leeggehaald. Jammer. Maarreh.. ik ken die vrouw niet, wie is ze en hoe oud is ze? Vooral dat laatste wil ik graag weten want ik zie zo 1,2,3 niet waar die tienduizenden euro's slecht sleutelwerk aan besteed zijn.

Gewoon nieuwsgierig, ik schat haar rond de 50. Ook vind ik haar er wel naturel uitzien zie nergens vreemde strakgetrokken stukken huid.
To, wat is je probleem waarom op de vlucht?
Lenn12345 schreef:
02-01-2018 21:51
Ach, To net het topic leeggehaald. Jammer. Maarreh.. ik ken die vrouw niet, wie is ze en hoe oud is ze? Vooral dat laatste wil ik graag weten want ik zie zo 1,2,3 niet waar die tienduizenden euro's slecht sleutelwerk aan besteed zijn.

Gewoon nieuwsgierig, ik schat haar rond de 50. Ook vind ik haar er wel naturel uitzien zie nergens vreemde strakgetrokken stukken huid.
To, wat is je probleem waarom op de vlucht?
Jan Fonda en als zij plastische chirurgie heeft gehad dan vind ik dat mooi subtiel gedaan. Zij is ook een fitness-healthfreak dat helpt ook mee.
En zij is vorige maand 80 geworden. :flirting:
anoniem_67d31913d4817 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 21:59
Reden: leeftijd moest ik even opzoeken
3.64% gewijzigd
creativeguy schreef:
02-01-2018 21:20
Afbeelding

De man is alleen maar stukken jonger zo te zien...
pokkewijf schreef:
02-01-2018 21:57
Jan Fonda en als zij plastische chirurgie heeft gehad dan vind ik dat mooi subtiel gedaan. Zij is ook een fitness-healthfreak dat helpt ook mee.
Dit is niet jane fonda. Dit is de Franse first Lady.
Trouwen met je schooljuf.... Maar hij is een hele leuke stiefopa.

Aanvulling,: Dit is hetzelfde stel in dezelfde periode, dus niet dat er jaren tussen de foto's zit. De huidige Franse president en zijn schooljuf echtgenote. Brigitte is 64, Emmanuel 40.

Afbeelding

En de kleinkinderen.

Afbeelding
snoesje666 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 22:23
56.58% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
minnimouse schreef:
02-01-2018 21:04
Als ik Peter Jan Rens en Virginia zie dan zie ik een heel raar stel met een enorm leeftijdsverschil.

Als ik naar mijn nicht en haar vriend kijk, dan zie ik een heel mooi stel. Zij 29 en hij 56. Ook een groot leeftijdsverschil maar het klopt op de 1 of andere manier.
Zijn inmiddels een jaar of 5 samen. Wat de toekomst brengt weet niemand.

Een groter probleem lijkt mij dat hij getrouwd is. Dat kan natuurlijk niet. Handen af van getrouwde mannen. Zeg maar dat hij terug komt als de scheiding erdoor is en dan zie jij nog wel of je hem nog wil.
Ken je ze allemaal even goed? Dat is dan toevallig, ik ken mijn nichtje stukken beter dan Peter Jan Rens en weet nog niet eens wie Virginia is, ik neem aan een jongere vriendin. Helemaal niet gek als je bekend bent geworden met kinderprogramma's toch??

Echt, min of meer bekende Nederlanders houden hun privéleven graag privé. Een toneelstukje opvoeren voor de camera is gewoon hun werk ;)

Moraal van het verhaal: wat heeft jouw nichtje ermee te maken, daar weet ik nog minder van dan van TO voor ze haar OP weghaalde.
Als ik ze ontmoet zeg ik misschien wtf... mission impossible, Dat nichtje is geen blijvertje, wedden?
Het is maar hoe je ernaar kijkt.
Welwillend of bij voorbaat afwijzend.
Ik vind 29 en 56 een veel te groot verschil en denk altijd dat zo'n meisje geld of vaderlijke aandacht nodig heeft. Maar ik ken ze niet dus wie weet is het ware liefde. En anders ben je zó weer uit elkaar, dat is ook zo.
Jufjoke schreef:
02-01-2018 22:01
Dit is niet jane fonda. Dit is de Franse first Lady.
Excuus, vind haar erg op Jane lijken
https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 3506276403

(gaat even kijken naar brillenvergoeding :$ )
pokkewijf schreef:
02-01-2018 22:08
Excuus, vind haar erg op Jane lijken
https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 3506276403

Ik dacht ook aan Jane! ( en heb mijn bril inderdaad ook niet op)
pokkewijf schreef:
02-01-2018 22:08

:rofl:
pokkewijf schreef:
02-01-2018 21:57
Nu twijfel ik, toen ik las Jane Fonda dacht ik: ja natuurlijk!! Dat vind ik ook een hele mooie vrouw, 80 jaar?? Al heeft ze dan wat botox oid gebruikt is het zoals anderen al zeggen heel natuurlijk geworden.
Ik weet dat ze heel erg met sport bezig is, fitness. Zal ongetwijfeld gezond eten, niet roken en drinken dat alles bij elkaar kan ervoor zorgen dat je stukken jonger oogt.
En goede genen, ik blijf het zeggen ;)

Maar of ze het nu is op die foto of niet: ik vind haar wel een voorbeeld voor gezonde(!!) vrouwen om te blijven bewegen en gezond te eten.
Dat gezond zeg ik er speciaal bij omdat vrouwen soms best zouden willen maar met versleten gewrichten of zoiets kan dat misschien niet meer, dan houd het op natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven