Tomcat legt kaarten, eerste drie mensen

03-01-2018 16:50 25 berichten
Hoi allemaal, voor de eerste drie mensen leg ik kaarten, feedback is verplicht.
Stel je vraag en leg uit wat de situatie is.
Hoi Tomcat, wat brengt 2018 mij op het gebied van werk en (komt ie weer) liefde?
Ik wil graag meer weten m.b.t. werk en financiën .
anoniem_129113 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 16:53
17.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat is mooi, dan zijn we met 4 en kunnen we klaverjassen! :popcorn:
koekies zijn lekker
Ga ik kinderen krijgen met mijn vriend? Situatie is dat het goed gaat tussen ons maar dit onderwerp onzekerheid geeft.
Knuffelheks schreef:
03-01-2018 16:51
Hoi Tomcat, wat brengt 2018 mij op het gebied van werk en (komt ie weer) liefde?
1 vraag, welke van de 2
tomcat schreef:
03-01-2018 16:52
1 vraag, welke van de 2
Werk dan maar :proud:
Hee Tomcat,
Kan je voor mij kijken hoe mijn carriere zich gaat ontwikkelen bij mijn huidige werkgever? Ik werk hier sinds 1 september jl. na 2 1/2 jaar intensief gezocht te hebben vanuit een andere baan die ik niet meer leuk vond.
De eerste 2 maanden hier heb ik heel erg moeten worstelen om andere werkzaamheden te krijgen en had ik het totaal niet naar mijn zin. De 1e maand zat ik alweer rond te kijken voor een andere baan.

Nu na 4 maanden heb ik mijn draai gevonden en heb ik een goed gevoel. Kan jij zien hoe dit zich verder gaat ontwikkelen? is dit een baan voor langere tijd of kan ik toch beter elders kijken?
Hi,

Zal ik dit jaar gaan samenwonen met mijn vriend?
closednote schreef:
Ik wil graag meer weten m.b.t. werk.
Dat ziet er niet heel erg vrolijk uit, periode van zwaar of veel werk, in het verleden en in het heden nare gebeurtenissen die van korte duur zijn, neem je verlies en vergeet het snel. Wat verborgen voor je is is een start van een traject dat je zeker geen windeieren zal leggen.
Als obstakel ligt er dat je niet erg veel inspiratie lijkt te hebben, weinig creativiteit en vanuit je omgeving speelt iets met contracten, reorganisatie of zoiets? Als advies krijg je om niet mee te gaan in je angsten, veel van wat je vreest is niet reeel, probeer moed te houden, dat is ook de waarschijnlijke uitkomst, vertrouwen houden ook al zie je nu nog niet hoe het afloopt, de koers is juist..
Hi Tomcat,

Ik zou graag willen weten hoe mijn carrière zich gaat ontwikkelen in 2018. Op dit moment heb ik een super toffe baan, maar ik presteer er niet naar mijn kunnen vanwege de organisatie en de onderlingen verhoudingen tussen collega's. Dank!
Ojee dat wordt nog wat.
Ik herken er wel wat dingen in uit het verleden.
Hoi Tomcat; komt er voor mij nog een nieuwe liefde?
Wasmand89 schreef:
Ga ik kinderen krijgen met mijn vriend? Situatie is dat het goed gaat tussen ons maar dit onderwerp onzekerheid geeft.
wat ik zie is genoeg opgedane wijsheid en ervaring voor een stabiele gelukkig thuissituatie, verborgen ligt de energie van uitbreiding, expansie maar als obstakel ligt er ook dat er iets, een onderneming of investering of aandacht ergens voor, gestart is wat zich zal uibetalen..ik weet niet wat dat is maar het werkt tegen de wens om kinderen te krijgen met je vriend.
De omgeving geeft een soort lotsbestemming aan, zaken die samen gaan vallen en "zo moeten zijn". Voor jou is het advesi om geduld te behouden als de huidige situatie niet meer weet te boeien, er is iets of iemand onderweg om je situatie te veranderen.
De waarschijnlijke uitkomst is een overwinning die voortkomt uit strijd.
Ik kan je niet vertellen wat deze strijd inhoud, dat kan binnen de relatie maar het kan ook zijn dat het zwanger raken lastig is, maar kinderen zit er wel in.
Knuffelheks schreef:
03-01-2018 16:53
Werk dan maar :proud:
in het verleden blind vertrouwen gehouden en zo het juiste pad gevolgd en in het heden lijkt alles best ok, redelijke welvaart en tevredenheid. verborgen spelen juridische of contractuele zaken. De mate van gulheid of beloning vormt een obstakel. maar de omgeving geeft veel energie voor creativiteit, vernieuwing.
Dit is ook het advies aan jou, gebruik de inspiratie en creativiteit die je zult ontvangen, het leidt naar overvloed, vruchtbaarheid,weldaad.
tomcat schreef:
03-01-2018 17:05
wat ik zie is genoeg opgedane wijsheid en ervaring voor een stabiele gelukkig thuissituatie, verborgen ligt de energie van uitbreiding, expansie maar als obstakel ligt er ook dat er iets, een onderneming of investering of aandacht ergens voor, gestart is wat zich zal uibetalen..ik weet niet wat dat is maar het werkt tegen de wens om kinderen te krijgen met je vriend.
De omgeving geeft een soort lotsbestemming aan, zaken die samen gaan vallen en "zo moeten zijn". Voor jou is het advesi om geduld te behouden als de huidige situatie niet meer weet te boeien, er is iets of iemand onderweg om je situatie te veranderen.
De waarschijnlijke uitkomst is een overwinning die voortkomt uit strijd.
Ik kan je niet vertellen wat deze strijd inhoud, dat kan binnen de relatie maar het kan ook zijn dat het zwanger raken lastig is, maar kinderen zit er wel in.

Dankjewel, heel boeiend om zo te lezen.
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dit stukje:
"verborgen ligt de energie van uitbreiding, expansie maar als obstakel ligt er ook dat er iets, een onderneming of investering of aandacht ergens voor, gestart is wat zich zal uibetalen" moet interpreteren.
Hoi Tomcat.
Ik zou heel graag willen weten hoe mijn toekomst op mijn huidige werk eruit ziet
:)
Te laat :cry:
anoniem_361676 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 21:55
87.37% gewijzigd
Ja Tomcat en ik de situatie met mijn secondlove...blijven wij ook in 2018 still going strong of houdt het keihard op?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
tomcat schreef:
03-01-2018 17:09
in het verleden blind vertrouwen gehouden en zo het juiste pad gevolgd en in het heden lijkt alles best ok, redelijke welvaart en tevredenheid. verborgen spelen juridische of contractuele zaken. De mate van gulheid of beloning vormt een obstakel. maar de omgeving geeft veel energie voor creativiteit, vernieuwing.
Dit is ook het advies aan jou, gebruik de inspiratie en creativiteit die je zult ontvangen, het leidt naar overvloed, vruchtbaarheid,weldaad.

Dank je wel. Ik zit nu niet (meer) op de goede plek, maar ik denk dat ik uit jouw legging wel kan halen dat het ingeslagen pad om voor mezelf te beginnen een goede stap is.
Hoi Tomcat, wat gaaf! Mijn vraag: wat brengt 2018 mij op het gebied van zelfontwikkeling? ...
anoniem_652cdbee14683 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 18:37
Reden: Privacy
34.29% gewijzigd
Wasmand89 schreef:
03-01-2018 17:11
Dankjewel, heel boeiend om zo te lezen.
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dit stukje:
"verborgen ligt de energie van uitbreiding, expansie maar als obstakel ligt er ook dat er iets, een onderneming of investering of aandacht ergens voor, gestart is wat zich zal uibetalen" moet interpreteren.
Dat weet ik ook niet, maar iets wat een van jullie of jullie samen zijn gestart gaat meer opleveren dan verwacht en dat werkt nadelig op de kinderwens..
tomcat schreef:
03-01-2018 17:26
Dat weet ik ook niet, maar iets wat een van jullie of jullie samen zijn gestart gaat meer opleveren dan verwacht en dat werkt nadelig op de kinderwens..
Oké dankjewel nogmaals! Ik ben benieuwd wat dit betekent maar misschien word dat nog duidelijk in de loop der tijd. Zijn geen nieuwe dingen gestart namelijk :)
Welkom terug Tomcat!
De eerste drie mensen zegt hij toch?!
Kunnen sommigen van jullie niet lezen ofzo? Of toch lekker over de grens proberen te gaan? Zwaar irritant en respectloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven