Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 4 januari 2018 om 15:16
Nou ja, dit dus. Tijdens het lezen gingen mijn wenkbrauwen steeds verder omhoog. Kweenie of ze last heeft van een gebrek aan inzicht of zelfreflectie is, of gewoon algemene domheid...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

donderdag 4 januari 2018 om 15:17
FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-01-2018 14:47Ik heb echt geen idee waarom juist deze TO mij zo het bloed onder de nagels vandaan haalt.![]()
En dan vraagt ze wat er mis is met mij

Nou, je haalt het slechtste in mij boven ofzo.

donderdag 4 januari 2018 om 15:25

donderdag 4 januari 2018 om 15:26
Laat dat knuffel maar weg ja

donderdag 4 januari 2018 om 15:28
Die is wel bikkelhard...

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 4 januari 2018 om 15:35
Nou, haar nick is anders ook niet zo passend. Doornroosje is zo lekker kallum, zij raast als een wervelwind door haar topic heen. Dus volgens mij staan jullie quitte dan

Don't waste your time or time will waste you.
donderdag 4 januari 2018 om 15:35
Cuddlewitch
Kuttelwits
Witchofhug
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

donderdag 4 januari 2018 om 15:37
Het meeste fruit kan ik niet meer zien zonder ergens schaamlippen op een clit te zien. Erg irritant.redbulletje schreef: ↑04-01-2018 13:58Mooi zo! Houden zo!
Imagoschade voor vruchten vind ik dat de laatste tijd.

donderdag 4 januari 2018 om 15:40
Die vind ik vet! Past ook bij je onderschrift en denk aan de hoofdletters!
donderdag 4 januari 2018 om 15:40

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 4 januari 2018 om 15:41
Heb je nog een emailadres over?

donderdag 4 januari 2018 om 15:42
Omdat ze een irritant zeikwijf is?FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-01-2018 14:47Ik heb echt geen idee waarom juist deze TO mij zo het bloed onder de nagels vandaan haalt.![]()

donderdag 4 januari 2018 om 15:51
Ja, leuk dit. Er waren echt geen tienduizend andere nicks zeker? Het moest deze zijn?FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-01-2018 15:35Nou, haar nick is anders ook niet zo passend. Doornroosje is zo lekker kallum, zij raast als een wervelwind door haar topic heen. Dus volgens mij staan jullie quitte dan![]()

Life is short. Eat dessert first.
donderdag 4 januari 2018 om 15:53
Ze gaat vanzelf wel op anoniemdoornroosje9 schreef: ↑04-01-2018 15:51Ja, leuk dit. Er waren echt geen tienduizend andere nicks zeker? Het moest deze zijn?![]()

donderdag 4 januari 2018 om 15:53
Omdat ze een ontzettend vervelende,irritante,infantiele TO is. Bij mij haalt ze ook het bloed onder de nagels vandaan.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-01-2018 14:47Ik heb echt geen idee waarom juist deze TO mij zo het bloed onder de nagels vandaan haalt.![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 4 januari 2018 om 15:55

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.