Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 4 januari 2018 om 11:02
Knuffelheks schreef: ↑04-01-2018 00:54Oh my...
Dat bad.
Ik had ook ooit het idee om te bevallen met wierrook en kaarsjes, al Zen de weeën wegdansend (want dat kòn, volgens de yogajuf).
Moraal van het verhaal, de ok al vloekend ingereden, terwijl de meneer die klaarlag voor een knieoperatie eruit gereden werd.
Hij zei nog wel "oei, sterkte mevrouw" in het voorbijgaan![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 4 januari 2018 om 13:52
Ja, ik mag ergens op klikken om ze nog een keer op te halen.
Ik weet dus wel waarom, maar klik niet.
WEL verheugd over die domme rapper die vrouwen in zijn eigen domme taal hoer noemde
Ik heb ook RAPPE dicht voor hem.
"STomme PIG en Dat rijmt op Pik"
Pik is de P en ik. Me en mijn ding.
Ik heb een ander ding'.
Ik ben geen del, wel
Eentje zonder klokkenspel.
Tingeling, tingeling.
Optredens gaan niet door.
De bitches zijn een beetje beasty en mad
Of de doos is boos.
Tralala lalalalalala doe je maar gewoon.
Zonder domme hoon."
Ik weet dus wel waarom, maar klik niet.
WEL verheugd over die domme rapper die vrouwen in zijn eigen domme taal hoer noemde
Ik heb ook RAPPE dicht voor hem.
"STomme PIG en Dat rijmt op Pik"
Pik is de P en ik. Me en mijn ding.
Ik heb een ander ding'.
Ik ben geen del, wel
Eentje zonder klokkenspel.
Tingeling, tingeling.
Optredens gaan niet door.
De bitches zijn een beetje beasty en mad
Of de doos is boos.
Tralala lalalalalala doe je maar gewoon.
Zonder domme hoon."

anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 04-01-2018 13:55
Reden: Het begin ging over LEES OOK en RAP kon beter. Maar tis rap wel. héé men!
Reden: Het begin ging over LEES OOK en RAP kon beter. Maar tis rap wel. héé men!
0.42% gewijzigd

donderdag 4 januari 2018 om 14:07
redbulletje schreef: ↑04-01-2018 13:58Mooi zo! Houden zo!
Imagoschade voor vruchten vind ik dat de laatste tijd.

donderdag 4 januari 2018 om 14:14
Hahahaha ik moest hier echt hardop om lachen. Ik ben zo'n masochist die wel eens leest en mijn god! 'Hoe noem je je vagina?' 'Hoe voelt je vagina zich?' Echt vreselijk.redbulletje schreef: ↑04-01-2018 13:58Mooi zo! Houden zo!
Imagoschade voor vruchten vind ik dat de laatste tijd.

donderdag 4 januari 2018 om 14:15
strikjemetstippels schreef: ↑04-01-2018 14:14Hahahaha ik moest hier echt hardop om lachen. Ik ben zo'n masochist die wel eens leest en mijn god! 'Hoe noem je je vagina?' 'Hoe voelt je vagina zich?' Echt vreselijk.

donderdag 4 januari 2018 om 14:17
Ana_Isabel2 schreef: ↑04-01-2018 14:16Die gooi ik er een keer in als ik geen zin heb" maar schat, weet je wel hoe mijn vagina zich voelt?" Mag hij haar openlijk excuses aanbieden voor zijn gedram.
donderdag 4 januari 2018 om 14:18
Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst hiervanAna_Isabel2 schreef: ↑04-01-2018 14:16Die gooi ik er een keer in als ik geen zin heb" maar schat, weet je wel hoe mijn vagina zich voelt?"

Don't waste your time or time will waste you.

donderdag 4 januari 2018 om 14:19
Oh , die zegt vast heel gevat; " ik weet als geen ander hoe ze voelt."
Dat verlies ik geheid.
donderdag 4 januari 2018 om 14:22

donderdag 4 januari 2018 om 14:22
simbalabimba schreef: ↑04-01-2018 14:22Als je je hand voor je ogen weghaalt en je ogen open doet, kun je beter lezen.
![]()

donderdag 4 januari 2018 om 14:29
Ik moest even goed lezen, maar toen.......:Ana_Isabel2 schreef: ↑04-01-2018 14:19Oh , die zegt vast heel gevat; " ik weet als geen ander hoe ze voelt."
Dat verlies ik geheid.

donderdag 4 januari 2018 om 14:32

Leest net even anders als je " zich" weglaat he?

donderdag 4 januari 2018 om 14:33
TO is vast ook heel jong. Dan kijk he niet verder dan je eigen ergernissen of je eventuele aandeel daarin.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-01-2018 14:29Ik had beter op mijn handen kunnen gaan zitten in het schoonouderzustopic.
donderdag 4 januari 2018 om 14:42
Ja, op een of andere manier plakte mijn hoofd het woordje "zich" er gewoon tussen. Dus het duurde even
En misschien ben ik ook wel te hard voor de TO, maar is het heel gek om te verwachten van een 21-jarige dat deze verder kan kijken dan bozigheid en ook gewoon zelfreflectie kan toepassen? Ik vind mezelf niet heilig, maar ik ben niet gek veel ouder dan de TO en ik vind mezelf wel verder ontwikkeld daarin. Of steek ik nu te veel veren in mijn eigen .....

En misschien ben ik ook wel te hard voor de TO, maar is het heel gek om te verwachten van een 21-jarige dat deze verder kan kijken dan bozigheid en ook gewoon zelfreflectie kan toepassen? Ik vind mezelf niet heilig, maar ik ben niet gek veel ouder dan de TO en ik vind mezelf wel verder ontwikkeld daarin. Of steek ik nu te veel veren in mijn eigen .....

donderdag 4 januari 2018 om 14:48
Omdat ze geen gelijk krijgt.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-01-2018 14:47Ik heb echt geen idee waarom juist deze TO mij zo het bloed onder de nagels vandaan haalt.![]()
Net een soort tirade wat ze aan het houden is.
donderdag 4 januari 2018 om 14:54