Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 4 januari 2018 om 16:49
Kijk als zoon hier een vriendin wil laten slapen omdat hij het weekend bij ons is maakt me dat echt niets uit. Natuurlijk is zij welkom. Maar standaard samenwonen bij mij in huis? No way José!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

donderdag 4 januari 2018 om 16:50
Nope.doornroosje9 schreef: ↑04-01-2018 16:48Je komt me bekend voor. Je wil zeker niet even zeggen wat je vorige nick was?![]()
donderdag 4 januari 2018 om 16:55
Mijn 'vriendje' mocht na een half jaar af en toe een nachtje blijven slapen, omdat hij nog drie kwartier moest rijden naar zijn eigen huis. Als hij dichterbij had gewoond, was dat al geen optie. Later in de relatie mocht het iets vaker, maar toen zijn we vrij vlot samen gaan wonen. Ik denk dat het eigenlijk ook alleen mocht omdat mijn ouders hem heel erg mogen.
Denk verder dat er niet echt een standaard is. Je weet wat je eigen grens is en die bewaak je, maar ik denk vanaf een bepaalde leeftijd (18 of zo?) kan je af en toe een oogje dicht knijpen. Als je dat trekt tenminste.
Don't waste your time or time will waste you.
donderdag 4 januari 2018 om 16:56
Google, afbeelding kiezen, op de afbeelding klikken(want dan pas kom je op de echte site), cursor op de afbeelding, rechts klikken, dan zie je een lijstje met mogelijkheden, kies afbeeldingsinformatie/ eigenschappen , dan krijg je een schermpje en dan moet je de jpg. of png. link eerst selecteren en daarna kopiëren. Die link plak je hier in het schermpje, dan hier in het schermpje de hele link selecteren, naar beneden toe scrollen, en op het de pictogram van het schilderijtje (tweede van rechts) boven in het schermpje klikken.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-01-2018 16:48Ik forum nu vanaf mijn laptop (firefox) , soms gebruik ik mijn telefoon (android).
Ohja op versturen drukken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 4 januari 2018 om 16:57
Ja deze klopt ook alleen sommige mensen weten (de ogenschijnlijk doodsimpele) stappen dus niet.

donderdag 4 januari 2018 om 16:59
donderdag 4 januari 2018 om 17:00
Kan ik heb op dit forum nog geen andere wijze ontdekt die wel lukt.
donderdag 4 januari 2018 om 17:01
redbulletje schreef: ↑04-01-2018 13:58Mooi zo! Houden zo!
Imagoschade voor vruchten vind ik dat de laatste tijd.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 4 januari 2018 om 17:18
Ik denk dat we allang blij mogen zijn dat het bij vagina's blijft en we niet ook nog worden doodgegooid met aubergines, komkommers, bananen en, nou vooruit... wortels.

donderdag 4 januari 2018 om 17:19
Ik ook in de vorm van een gedicht maar ik denk niet dat ze dat kan waarderen. Daarom plaats ik het maar hier.
Beste Doornroos
Waarom ben jij toch zo boos?
En niet even maar al een hele poos.
Jij raast door jouw topic als een windhoos.
En jij bent nogal humorloos.
Dus pluk nu maar een rode roos.
Misschien ben jij dan minder boos.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 4 januari 2018 om 17:25
Maakt niet uit, volgens mij waardeert ze helemaal niets. Ik krijg zin om flink te gaan stangencharlottew88 schreef: ↑04-01-2018 17:19Ik ook in de vorm van een gedicht maar ik denk niet dat ze dat kan waarderen. Daarom plaats ik het maar hier.
Beste Doornroos

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 4 januari 2018 om 17:31
Doen doen doen!!charlottew88 schreef: ↑04-01-2018 17:19Ik ook in de vorm van een gedicht maar ik denk niet dat ze dat kan waarderen. Daarom plaats ik het maar hier.
Beste Doornroos
Don't waste your time or time will waste you.
donderdag 4 januari 2018 om 17:32
Tssssss! Jij bedoeld een heleboel ingewikkelde handelingen die vaak mislukken en als ze wél lukken meestal mosterd bij het bonbonnetje ná het toetje zijn toch?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 4 januari 2018 om 17:33
Roos!!!!!!!!doornroosje9 schreef: ↑04-01-2018 16:48Je komt me bekend voor. Je wil zeker niet even zeggen wat je vorige nick was?![]()
Achterkamer!!!!!!
NU!!!!!!!!
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 4 januari 2018 om 18:03

Eens!