Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
8102 schreef:
04-01-2018 17:55
Wouw dat dat topic op de sekspijlert nog steeds door gaat over "dikke vrouwen".
Ik heb er lekker een bakje popcorn bij gepakt. :popcorn:

Er zijn niet veel dingen vermakelijker dan vrouwen die elkaar afmaken over gezond/mooi/aantrekkelijk zijn in combinatie met de factor gewicht.

:popcorn:

Ik hoop dat er niet al te veel van dit topics komen, want ik hou van zoete popcorn. Suiker hè.
Amant schreef:
04-01-2018 18:16
Ik heb er lekker een bakje popcorn bij gepakt. :popcorn:

Er zijn niet veel dingen vermakelijker dan vrouwen die elkaar afmaken over gezond/mooi/aantrekkelijk zijn in combinatie met de factor gewicht.

:popcorn:

Ik hoop dat er niet al te veel van dit topics komen, want ik hou van zoete popcorn. Suiker hè.
die to lacht zich echt drie slagen in de rondte met mee lezen.
Grappig die FV met haar 'high end clubs, met hoogopgeleide veelverdieners', kan me echt nog wel de tijd herinneren dat ze hier huilie-blogjes vol héél andere verhalen schreef. Soort Ygg de tweede.
Wie is FV?
Don't waste your time or time will waste you.
Loca_Loca schreef:
04-01-2018 18:22
Grappig die FV met haar 'high end clubs, met hoogopgeleide veelverdieners', kan me echt nog wel de tijd herinneren dat ze hier huilie-blogjes vol héél andere verhalen schreef. Soort Ygg de tweede.

Die Noor moet ook eens een keer goed op haar bek gaan, wat een arrogant verwend nest is dat.
Star² schreef:
04-01-2018 18:31
Die Noor moet ook eens een keer goed op haar bek gaan, wat een arrogant verwend nest is dat.
Noor? Als in Noorwegen?
anoniem_336977 wijzigde dit bericht op 04-01-2018 18:36
5.00% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
04-01-2018 17:50
Doe eens rustig! Zo vlug ik ook maar iets weet over iemand, ben jij de eerste die het te weten komt, dat weet je toch. :there:
Gelukkig dan maar dat je echt niet raadt wie ik ben. :puh:
HasseSimonsdochter schreef:
04-01-2018 18:35
Noor?

Ja. Hadden we het hier van de week ook al over. Wat een pedante, betweterige teksten schrijft die.
04-01-2018 18:35
Noor? Als in Noorwegen?

Nee als in nick ;-)
Avondeten Nasi
Star² schreef:
04-01-2018 18:37
Nee als in nick ;-)
Juistem :)
Head schreef:
04-01-2018 18:36
Gelukkig dan maar dat je echt niet raadt wie ik ben. :puh:
Ik ben echt ontzettend slecht in het herkennen van forummers met een nieuwe nick. Helaas.
Life is short. Eat dessert first.
Ik wil even klagen. Ik ben zo vreselijk “ziek” (griep of verkoudheid of vinkentering oid). Ik kan wel janken: koppijn, kotsen, dichte neus etc. Moest vandaag en morgen doorwerken... En ik ben nu alleen thuis met mn peuter die nu even echt strontvervelend is... bleghhhh... respect voor alleenstaande moeders. Sorry voor ego- post
04-01-2018 18:42
Ik wil even klagen. Ik ben zo vreselijk “ziek” (griep of verkoudheid of vinkentering oid). Ik kan wel janken: koppijn, kotsen, dichte neus etc. Moest vandaag en morgen doorwerken... En ik ben nu alleen thuis met mn peuter die nu even echt strontvervelend is... bleghhhh... respect voor alleenstaande moeders. Sorry voor ego- post

Peuter voor de tv?
Star² schreef:
04-01-2018 18:48
Peuter voor de tv?
Hijwilnie en is aan het terrorjapen. Misschien tv op schoot kijken. Ga proberen
04-01-2018 18:53
Samen onder een dekentje? Hij wat lekkers erbij?
Star² schreef:
04-01-2018 18:37
Nee als in nick ;-)
Ah gelukkig! Ik zat even gechoqueerd je post te lezen omdat ik niet goed wist wat ik las. FV een Noor die op haar bek moet gaan????
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
04-01-2018 19:01
Ah gelukkig! Ik zat even gechoqueerd je post te lezen omdat ik niet goed wist wat ik las. FV een Noor die op haar bek moet gaan????

Aber nein ;-)
04-01-2018 18:53

Terrorjapen :rofl:
Sorry, grappig.
:hug:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Star² schreef:
04-01-2018 19:05
Terrorjapen :rofl:
Sorry, grappig.
Ja maar dan incl door kots rollen (mijn kots dus)
Nu weet ik nog niet wie of wat FV is :P
04-01-2018 19:07
Ja maar dan incl door kots rollen (mijn kots dus)

Kots is niet grappig. Nooit. :there:
:hug: Is er niemand in je omgeving die even de terror uit de jaap kan halen zodat jij kalm aan kan doen?
Star² schreef:
04-01-2018 19:08
Kots is niet grappig. Nooit. :there:
Zo goor, en maar rennen door dat huis die Kleine Viezerik. Net z’n vader

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven