Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
HasseSimonsdochter schreef:
04-01-2018 18:42
Ik wil even klagen. Ik ben zo vreselijk “ziek” (griep of verkoudheid of vinkentering oid). Ik kan wel janken: koppijn, kotsen, dichte neus etc. Moest vandaag en morgen doorwerken... En ik ben nu alleen thuis met mn peuter die nu even echt strontvervelend is... bleghhhh... respect voor alleenstaande moeders. Sorry voor ego- post
Beterschap! Niet leuk.

Je peuter iets geven wat hij ontzettend leuk vindt, maakt niet uit wat. Een snoepje, tv kijken, tijdschriften scheuren en ga zo maar door.
Life is short. Eat dessert first.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
04-01-2018 19:08
:hug: Is er niemand in je omgeving die even de terror uit de jaap kan halen zodat jij kalm aan kan doen?
Nee mijn man is ook ziek maar desondanks wel aan het tennissen met een eveneens zieke vriend ( :whip: gecombineerd met een :facepalm: ) want dat is Zijn Theorie (dan wordt ie beter van de inspanning of zo’n soort gelul). En wij wonen erg afgelegen. Op zulle momenten mis ik het hebben van ouders wel etc. Nu houd ik op met zielig doen hoor, beloofd!

Nog leuke topics om bij te schmieren?
Loca_Loca schreef:
04-01-2018 18:22
Grappig die FV met haar 'high end clubs, met hoogopgeleide veelverdieners', kan me echt nog wel de tijd herinneren dat ze hier huilie-blogjes vol héél andere verhalen schreef. Soort Ygg de tweede.
Nou, dan heb je een slecht geheugen, want de titel van mijn blog was zelfs "van Prada naar platzak" en mijn eerste blog ging nota bene over hoe je vanuit VIP lounges en privevliegtuigen ineens totaal aan de grond kunt zitten.
Am Yisrael Chai!
04-01-2018 19:09
Zo goor, en maar rennen door dat huis die Kleine Viezerik. Net z’n vader
:HA: Sorry, ik heb met je te doen, maar je beschrijft het wel heel 'droog'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
doornroosje9 schreef:
04-01-2018 19:10
Beterschap! Niet leuk.

Je peuter iets geven wat hij ontzettend leuk vindt, maakt niet uit wat. Een snoepje, tv kijken, tijdschriften scheuren en ga zo maar door.
Briljante tip: halve doos after eight en hij is eindelijk kalm
04-01-2018 19:16
Briljante tip: halve doos after eight en hij is eindelijk kalm
Iets met drank werkt nog beter.

(Grapje hè, vooraleer er iemand over de zeik gaat. ;-D )
Life is short. Eat dessert first.
Amant schreef:
04-01-2018 18:16
Ik heb er lekker een bakje popcorn bij gepakt. :popcorn:

Er zijn niet veel dingen vermakelijker dan vrouwen die elkaar afmaken over gezond/mooi/aantrekkelijk zijn in combinatie met de factor gewicht.

:popcorn:

Ik hoop dat er niet al te veel van dit topics komen, want ik hou van zoete popcorn. Suiker hè.
Je kan na al die popcorn altijd nog een topic openen of dikke mannen aantrekkelijk zijn..?!
Haha gooi ik dat in google, krijg ik van Prada naar Primark.
Oudblond schreef:
04-01-2018 19:15
Ja... ik weet... ik moest eigenlijk ook wel lachen... dit weekend rende hij ook al naakt door de primark al keihard zigzaggend en schreeuwend “kijk (insert zn naam) piemel” en kon ik er achteraan op 1 schoen met een halve broek aan en ging ik vervolgens ten overstaan van toute Rotterdam vol op Mn snufferd met een grand canyon achtig bouwvakkers- decolleté. Also not my finest moment. Vast binnenkort op Dumpert of GeenStijl te zien.

(Over primark gesproken, van Prada geen verstand)
anoniem_336977 wijzigde dit bericht op 04-01-2018 19:23
4.22% gewijzigd
Bruise schreef:
04-01-2018 19:20
Haha gooi ik dat in google, krijg ik van Prada naar Primark.
Is volledig verwijderd destijds o.a. omdat ik dus gestalkt werd.
Am Yisrael Chai!
04-01-2018 19:21
Ja... ik weet... ik moest eigenlijk ook wel lachen... dit weekend rende hij ook al naakt door de primark al keihard zigzaggend en schreeuwend “kijk (insert zn naam) piemel” en kon ik er achteraan op 1 schoen met een halve broek aan en ging ik vervolgens ten overstaan van toute Rotterdam vol op Mn snufferd met een grand canyon achtig bouwvakkers- decolleté. Also not my finest moment. Vast binnenkort op Dumpert of GeenStijl te zien.

:rofl: Oh My! Peutertje op mijn arm maakte ongemerkt mijn bloes open toen ik een bestelling bij de slager stond te doen. Ik heb cup 0 en was bh-loos. Peuter keek heel trots naar de slager en zei triomfantelijk: 'tante borsten'.
fashionvictim schreef:
Nou, dan heb je een slecht geheugen, want de titel van mijn blog was zelfs "van Prada naar platzak" en mijn eerste blog ging nota bene over hoe je vanuit VIP lounges en privevliegtuigen ineens totaal aan de grond kunt zitten.
Haha, dat kan ik me idd niet meer herinneren. Wat me wel is bijgebleven is iets over een kapper :hihi:
Oudblond schreef:
04-01-2018 19:27
:rofl: Oh My! Peutertje op mijn arm maakte ongemerkt mijn bloes open toen ik een bestelling bij de slager stond te doen. Ik heb cup 0 en was bh-loos. Peuter keek heel trots naar de slager en zei triomfantelijk: 'tante borsten'.
Omg ook echt erg!!! Haha
04-01-2018 18:42
Ik wil even klagen. Ik ben zo vreselijk “ziek” (griep of verkoudheid of vinkentering oid). Ik kan wel janken: koppijn, kotsen, dichte neus etc. Moest vandaag en morgen doorwerken... En ik ben nu alleen thuis met mn peuter die nu even echt strontvervelend is... bleghhhh... respect voor alleenstaande moeders. Sorry voor ego- post
Beterschap :rose:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Loca_Loca schreef:
Haha, dat kan ik me idd niet meer herinneren. Wat me wel is bijgebleven is iets over een kapper :hihi:
Ik vind dit een nare post. Eerst haal je FV naar beneden. En als blijkt dat jouw brein het niet zo goed onthouden heeft doe je een hahahihi? :nope: Excuses lijken me meer op z'n plaats.
Aanvulling: en die foute beschuldigende post weghalen zou je ook sieren.
oudblond wijzigde dit bericht op 04-01-2018 19:43
16.88% gewijzigd
04-01-2018 19:21

:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Loca_Loca schreef:
Best een beetje lullig dan om als je het zelf niet goed onthouden hebt stellig te beweren dat ik zou liegen.
Am Yisrael Chai!
Oudblond schreef:
Terrorjapen is echt de grap van de dag :rofl:
Wel beterschap en gewoon in bed gooien anders.
anoniem_636a100800946 wijzigde dit bericht op 04-01-2018 20:12
24.88% gewijzigd
Kwartel123 schreef:
04-01-2018 19:20
Je kan na al die popcorn altijd nog een topic openen of dikke mannen aantrekkelijk zijn..?!
Ik kom nog nét weg met een slanke man zijn, dus nee.
Charlotte, wat een geniale opmerking in dat topic over energydrankjes :rofl:
prada schreef:
04-01-2018 22:07
Écht he.
prada schreef:
04-01-2018 22:07
:proud: Dank je wel.
Ana_Isabel2 schreef:
04-01-2018 22:08
Écht he.
Ik weet zeker dat Bulletje over de grond rolt van het lachen als ze hem leest. (hint naar Bul om even te kijken)
prada schreef:
04-01-2018 22:20
Ik weet zeker dat Bulletje over de grond rolt van het lachen als ze hem leest. (hint naar Bul om even te kijken)
Oh zij kan dat vast waarderen!
Ana_Isabel2 schreef:
04-01-2018 22:21
Oh zij kan dat vast waarderen!
Ja die humor ligt haar wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven