Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 4 januari 2018 om 19:10
Beterschap! Niet leuk.HasseSimonsdochter schreef: ↑04-01-2018 18:42Ik wil even klagen. Ik ben zo vreselijk “ziek” (griep of verkoudheid of vinkentering oid). Ik kan wel janken: koppijn, kotsen, dichte neus etc. Moest vandaag en morgen doorwerken... En ik ben nu alleen thuis met mn peuter die nu even echt strontvervelend is... bleghhhh... respect voor alleenstaande moeders. Sorry voor ego- post
Je peuter iets geven wat hij ontzettend leuk vindt, maakt niet uit wat. Een snoepje, tv kijken, tijdschriften scheuren en ga zo maar door.
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 4 januari 2018 om 19:14
Nee mijn man is ook ziek maar desondanks wel aan het tennissen met een eveneens zieke vriend (FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-01-2018 19:08Is er niemand in je omgeving die even de terror uit de jaap kan halen zodat jij kalm aan kan doen?

Nog leuke topics om bij te schmieren?
donderdag 4 januari 2018 om 19:15
Nou, dan heb je een slecht geheugen, want de titel van mijn blog was zelfs "van Prada naar platzak" en mijn eerste blog ging nota bene over hoe je vanuit VIP lounges en privevliegtuigen ineens totaal aan de grond kunt zitten.
Am Yisrael Chai!
donderdag 4 januari 2018 om 19:15
HasseSimonsdochter schreef: ↑04-01-2018 19:09Zo goor, en maar rennen door dat huis die Kleine Viezerik. Net z’n vader

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 4 januari 2018 om 19:16
Briljante tip: halve doos after eight en hij is eindelijk kalmdoornroosje9 schreef: ↑04-01-2018 19:10Beterschap! Niet leuk.
Je peuter iets geven wat hij ontzettend leuk vindt, maakt niet uit wat. Een snoepje, tv kijken, tijdschriften scheuren en ga zo maar door.
donderdag 4 januari 2018 om 19:19
Iets met drank werkt nog beter.HasseSimonsdochter schreef: ↑04-01-2018 19:16Briljante tip: halve doos after eight en hij is eindelijk kalm
(Grapje hè, vooraleer er iemand over de zeik gaat.

Life is short. Eat dessert first.

donderdag 4 januari 2018 om 19:20
Je kan na al die popcorn altijd nog een topic openen of dikke mannen aantrekkelijk zijn..?!Amant schreef: ↑04-01-2018 18:16Ik heb er lekker een bakje popcorn bij gepakt.![]()
Er zijn niet veel dingen vermakelijker dan vrouwen die elkaar afmaken over gezond/mooi/aantrekkelijk zijn in combinatie met de factor gewicht.
![]()
Ik hoop dat er niet al te veel van dit topics komen, want ik hou van zoete popcorn. Suiker hè.

donderdag 4 januari 2018 om 19:21
Ja... ik weet... ik moest eigenlijk ook wel lachen... dit weekend rende hij ook al naakt door de primark al keihard zigzaggend en schreeuwend “kijk (insert zn naam) piemel” en kon ik er achteraan op 1 schoen met een halve broek aan en ging ik vervolgens ten overstaan van toute Rotterdam vol op Mn snufferd met een grand canyon achtig bouwvakkers- decolleté. Also not my finest moment. Vast binnenkort op Dumpert of GeenStijl te zien.
(Over primark gesproken, van Prada geen verstand)
anoniem_336977 wijzigde dit bericht op 04-01-2018 19:23
4.22% gewijzigd
donderdag 4 januari 2018 om 19:27
HasseSimonsdochter schreef: ↑04-01-2018 19:21Ja... ik weet... ik moest eigenlijk ook wel lachen... dit weekend rende hij ook al naakt door de primark al keihard zigzaggend en schreeuwend “kijk (insert zn naam) piemel” en kon ik er achteraan op 1 schoen met een halve broek aan en ging ik vervolgens ten overstaan van toute Rotterdam vol op Mn snufferd met een grand canyon achtig bouwvakkers- decolleté. Also not my finest moment. Vast binnenkort op Dumpert of GeenStijl te zien.

donderdag 4 januari 2018 om 19:27
Haha, dat kan ik me idd niet meer herinneren. Wat me wel is bijgebleven is iets over een kapperfashionvictim schreef: ↑04-01-2018 19:15Nou, dan heb je een slecht geheugen, want de titel van mijn blog was zelfs "van Prada naar platzak" en mijn eerste blog ging nota bene over hoe je vanuit VIP lounges en privevliegtuigen ineens totaal aan de grond kunt zitten.

donderdag 4 januari 2018 om 19:28
donderdag 4 januari 2018 om 19:38
BeterschapHasseSimonsdochter schreef: ↑04-01-2018 18:42Ik wil even klagen. Ik ben zo vreselijk “ziek” (griep of verkoudheid of vinkentering oid). Ik kan wel janken: koppijn, kotsen, dichte neus etc. Moest vandaag en morgen doorwerken... En ik ben nu alleen thuis met mn peuter die nu even echt strontvervelend is... bleghhhh... respect voor alleenstaande moeders. Sorry voor ego- post

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind dit een nare post. Eerst haal je FV naar beneden. En als blijkt dat jouw brein het niet zo goed onthouden heeft doe je een hahahihi?

Aanvulling: en die foute beschuldigende post weghalen zou je ook sieren.
oudblond wijzigde dit bericht op 04-01-2018 19:43
16.88% gewijzigd
HasseSimonsdochter schreef: ↑04-01-2018 19:21Ja... ik weet... ik moest eigenlijk ook wel lachen... dit weekend rende hij ook al naakt door de primark al keihard zigzaggend en schreeuwend “kijk (insert zn naam) piemel” en kon ik er achteraan op 1 schoen met een halve broek aan en ging ik vervolgens ten overstaan van toute Rotterdam vol op Mn snufferd met een grand canyon achtig bouwvakkers- decolleté. Also not my finest moment. Vast binnenkort op Dumpert of GeenStijl te zien.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 4 januari 2018 om 19:44

donderdag 4 januari 2018 om 19:56

donderdag 4 januari 2018 om 19:58
Ik kom nog nét weg met een slanke man zijn, dus nee.Kwartel123 schreef: ↑04-01-2018 19:20Je kan na al die popcorn altijd nog een topic openen of dikke mannen aantrekkelijk zijn..?!

donderdag 4 januari 2018 om 22:14

donderdag 4 januari 2018 om 22:20
Ik weet zeker dat Bulletje over de grond rolt van het lachen als ze hem leest. (hint naar Bul om even te kijken)

donderdag 4 januari 2018 om 22:28
Ja die humor ligt haar wel.