Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bruise schreef:
04-01-2018 19:20
Haha gooi ik dat in google, krijg ik van Prada naar Primark.

Ik kreeg "From Prada to Nada"
LOEP ME MAAR aub.
Nou, ik weet niet meer welk merk ik zocht, maar ik kreeg bonprix.

Maar ... hier wordt wel heel vaag gedaan.
Was dat misschien vaag in A gezien?

Wat is RAUW WATER?
Ik ken wel een nummer van een broer van de harde kern van AC/DC.

Nou, ik ga mijn keel gorgelen. Is goed tegen een zere keel.
prada schreef:
04-01-2018 22:20
Ik weet zeker dat Bulletje over de grond rolt van het lachen als ze hem leest. (hint naar Bul om even te kijken)
Jazeker ik had m gister al gezien en ge :rofl:
Ik heb de negeerknop maar eens toegepast.
Don't waste your time or time will waste you.
Nog een gelukkig nieuwjaar!
Gelukkig nieuwjaar, Ttass!
Life is short. Eat dessert first.
Ik dacht dat Suzy afstand zou nemen van het forum? Da's niet gelukt.
Ana_Isabel2 schreef:
05-01-2018 11:07
Dat kun je wel stellen, ja. Ik krijg al pijn in mijn vingers als ik 1 zo'n verhaal zou tikken, laat staan meerdere.
Ja zo zijn er meer, die dan zeggen het na 10 jaar toch echt gezien te hebben en op anoniem gaan. En dan pakken ze gewoon weer een oude nick of nieuwe naam.
FiddlyDiddlyDoo schreef:
05-01-2018 11:13
Dat kun je wel stellen, ja. Ik krijg al pijn in mijn vingers als ik 1 zo'n verhaal zou tikken, laat staan meerdere.
Ik vind het voornamelijk raar overkomen naar de vrouw die expliciet om een pb van haar vroeg voor persoonlijke raad. Suzy wees dat openlijk af, omdat ze afstand wilde nemen.
Los daarvan is scrollen op een telefoon ook niet fijn! :cry: ik moet al zoveel handelingen doen...
Misschien wilde ze afstand nemen van die schrijfster.
Bruise schreef:
05-01-2018 11:21
Misschien wilde ze afstand nemen van die schrijfster.
Zou kunnen... maar dan kun je dat ook gewoon zeggen. Eerst krijg je volop aandacht en dan ineens is het over.
( ze wilde afstand van het forum zei ze.)
Ach er willen er zoveel afstand nemen, of zoals ik al zei gaan ze weg na zoveel jaar om een volgende dag alweer te komen posten.
Mss afstand als in 'niet met iedereen meer meeleven'? Kan me voorstellen dat dat een hoop energie kost.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
05-01-2018 11:32
Mss afstand als in 'niet met iedereen meer meeleven'? Kan me voorstellen dat dat een hoop energie kost.
Dat voornemen is niet gelukt :)
Ik denk echt dat deze persoon iets in de hulpverlening doet.
Bruise schreef:
05-01-2018 11:24
Ach er willen er zoveel afstand nemen, of zoals ik al zei gaan ze weg na zoveel jaar om een volgende dag alweer te komen posten.
Ik hoop dat een paar van die 'afstandsnemerTs' ook gewoon wegblijven. Voor altijd.
Ana_Isabel2 schreef:
05-01-2018 11:07
Linkje?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
05-01-2018 11:45
Linkje?
Relatiepijler: wauw mixed emotions

( sorry, na 7 jaar weet ik nog steeds niet hoe ik moet linken.. :proud: )

Edit: je bent op zoek naar die specifieke uitspraak... dat topic kan ik niet meer in mijn lijst vinden. Moet je haar even loepen.
Ana_Isabel2 schreef:
05-01-2018 11:48
Relatiepijler: wauw mixed emotions

( sorry, na 7 jaar weet ik nog steeds niet hoe ik moet linken.. :proud: )

Edit: je bent op zoek naar die specifieke uitspraak... dat topic kan ik niet meer in mijn lijst vinden. Moet je haar even loepen.
Nee ik was niet op zoek naar de specifieke uitspraak. Ik wilde weten hoe lang haar post nou weer was. Niet om door te komen :nooo:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
05-01-2018 12:08
Nee ik was niet op zoek naar de specifieke uitspraak. Ik wilde weten hoe lang haar post nou weer was. Niet om door te komen :nooo:
Voor derden niet nee, maar veel TO 's hebben daar baat bij. ( altijd fijn als iemand uitgebreid reageert. ) Dat je dan juist als een TO daar iets aan heeft, afhaakt, snap ik niet.
( om dan weer ellenlange epistels ergens anders te plaatsen.)
Ze verspreid haar epistels graag over meerdere topics voor een breder publiek, denk ik.
redbulletje schreef:
05-01-2018 08:00
Jazeker ik had m gister al gezien en ge :rofl:
:proud:
Gaslighting...doet me steeds denken aan " grease lightning... en nog weet ik niet wat het is. Geen zin om te googelen.
Ana_Isabel2 schreef:
05-01-2018 16:23
Gaslighting...doet me steeds denken aan " grease lightning... en nog weet ik niet wat het is. Geen zin om te googelen.
Eigenlijk is het hersenspoelen, zodat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en denkt dat je daar ook te dom ed voor bent.
Heftige en ernstige geestelijke mishandeling dus. Vaak door een narcist e.d.

Ik kende de term ook niet.
Moiren’ schreef:
05-01-2018 16:25
Eigenlijk is het hersenspoelen, zodat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en denkt dat je daar ook te dom ed voor bent.
Heftige en ernstige geestelijke mishandeling dus. Vaak door een narcist e.d.

Ik kende de term ook niet.
Thanks!

Nou...denk niet dat dit van toepassing is op TO. Die heeft ze prima op een rijtje . Hij is alleen boos en gekwetst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven