Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 5 januari 2018 om 00:28

vrijdag 5 januari 2018 om 11:13
Dat kun je wel stellen, ja. Ik krijg al pijn in mijn vingers als ik 1 zo'n verhaal zou tikken, laat staan meerdere.Ana_Isabel2 schreef: ↑05-01-2018 11:07Ik dacht dat Suzy afstand zou nemen van het forum? Da's niet gelukt.
Don't waste your time or time will waste you.

vrijdag 5 januari 2018 om 11:16
Ik vind het voornamelijk raar overkomen naar de vrouw die expliciet om een pb van haar vroeg voor persoonlijke raad. Suzy wees dat openlijk af, omdat ze afstand wilde nemen.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑05-01-2018 11:13Dat kun je wel stellen, ja. Ik krijg al pijn in mijn vingers als ik 1 zo'n verhaal zou tikken, laat staan meerdere.
Los daarvan is scrollen op een telefoon ook niet fijn!

vrijdag 5 januari 2018 om 11:34
Dat voornemen is niet geluktdoornroosje9 schreef: ↑05-01-2018 11:32Mss afstand als in 'niet met iedereen meer meeleven'? Kan me voorstellen dat dat een hoop energie kost.

Ik denk echt dat deze persoon iets in de hulpverlening doet.

vrijdag 5 januari 2018 om 11:45
Linkje?Ana_Isabel2 schreef: ↑05-01-2018 11:07Ik dacht dat Suzy afstand zou nemen van het forum? Da's niet gelukt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 5 januari 2018 om 11:48
Relatiepijler: wauw mixed emotions
( sorry, na 7 jaar weet ik nog steeds niet hoe ik moet linken..

Edit: je bent op zoek naar die specifieke uitspraak... dat topic kan ik niet meer in mijn lijst vinden. Moet je haar even loepen.
vrijdag 5 januari 2018 om 12:08
Nee ik was niet op zoek naar de specifieke uitspraak. Ik wilde weten hoe lang haar post nou weer was. Niet om door te komenAna_Isabel2 schreef: ↑05-01-2018 11:48Relatiepijler: wauw mixed emotions
( sorry, na 7 jaar weet ik nog steeds niet hoe ik moet linken..)
Edit: je bent op zoek naar die specifieke uitspraak... dat topic kan ik niet meer in mijn lijst vinden. Moet je haar even loepen.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 5 januari 2018 om 12:12
Voor derden niet nee, maar veel TO 's hebben daar baat bij. ( altijd fijn als iemand uitgebreid reageert. ) Dat je dan juist als een TO daar iets aan heeft, afhaakt, snap ik niet.charlottew88 schreef: ↑05-01-2018 12:08Nee ik was niet op zoek naar de specifieke uitspraak. Ik wilde weten hoe lang haar post nou weer was. Niet om door te komen![]()
( om dan weer ellenlange epistels ergens anders te plaatsen.)

vrijdag 5 januari 2018 om 14:09

vrijdag 5 januari 2018 om 16:25
Eigenlijk is het hersenspoelen, zodat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en denkt dat je daar ook te dom ed voor bent.Ana_Isabel2 schreef: ↑05-01-2018 16:23Gaslighting...doet me steeds denken aan " grease lightning... en nog weet ik niet wat het is. Geen zin om te googelen.
Heftige en ernstige geestelijke mishandeling dus. Vaak door een narcist e.d.
Ik kende de term ook niet.

vrijdag 5 januari 2018 om 16:28
Thanks!
Nou...denk niet dat dit van toepassing is op TO. Die heeft ze prima op een rijtje . Hij is alleen boos en gekwetst.