Het leed dat Tinder (etc.) heet

03-01-2018 22:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Worden jullie ook zo moe van dat online daten? Ik ben nu zo'n 10 maanden single na een hele lange relatie en in het begin vond ik het allemaal reuze spannend en leuk. Maar de laatste tijd lijkt het of ik steeds sneller en vaker teleurgesteld wordt door al die mannen.
In mijn hoofd heb ik het idee dat het toch niet zo moeilijk moet zijn om iemand te vinden die echt goed bij me past en waar ik het mee wil proberen. Maar ik denk dat ik me daarin toch vergis.

Mijn vorige relatie heeft bijna 8 jaar geduurd, en pas nu dat ik merk hoe lastig het is om iemand te vinden die echt bij me past besef ik hoe bijzonder dat is geweest. Dat je 8 jaar lang lief en leed met een en dezelfde persoon kan delen.

Toen ik net single was genoot ik juist van alle mannelijke aandacht die ik kreeg via Tinder, Happn etc. Daar was zeker geen gebrek aan! Maar na een x aantal dates (waarvan het merendeel eindigde tussen de lakens) brokkelt mijn hoop steeds iets meer af. Natuurlijk, ik overdrijf vast want ben nog helemaal niet zo lang single en dingen als 'you can't hurry love'.

Eigenlijk ben ik ook vooral benieuwd naar jullie Tinder/online-date-ervaringen. Met welk doel installeerden jullie die apps? Is eruit gekomen wat je gehoopt had? Of heb je misschien een tijd online gedate en ben je toen gestopt omdat het in real life gewoon beter werkt?

Ben benieuwd naar jullie verhalen!
turquasi schreef:
04-01-2018 16:46
hm, alleen 'open staan' voor een vrouw is inderdaad maar op 1 manier te interpreteren...

mafkezen :hihi:
:applause:

Soms reageer ik enthousiast en dan zeg ik dat ik met ze wil daten maar wel mijn gay vriend mee neem voor haar vriend.
Dat vinden ze dan niet oké ;-D
Violettavalerie82 schreef:
04-01-2018 18:55
Zeer herkenbaar.
Mijn stelregel: binnen 12/24u niks gezegd? Dan howdo toodeloe...

Hulang: klopt wat je zegt, herkenbaar ook :proud:
Haha ik ben coulanter. Geef ze 2 dagen.
Ik snap dat je druk bent etc maar zo komt er natuurlijk nooit een date.
Knapuiltje schreef:
04-01-2018 20:04
Haha ik ben coulanter. Geef ze 2 dagen.
Ik snap dat je druk bent etc maar zo komt er natuurlijk nooit een date.
Nee ik ben niet erg geduldig...
Maar er zijn er genoeg die meteen of binnen een paar uur een gesprek beginnen.
En omdat ik niet erg geduldig ben begin ik zelf ook vaak. (Ja volgens de viva-tinder-regels is absoluut verboden maar daar ga ik me echt niet aan houden want het is flauwekul)
En nee ik elimineer ze vervolgens echt niet binnen een uur als ze niks zeggen hoor 😉.

(Momenteel date ik met eentje, 1 gehad en tweede voorstel heeft ie net gedaan 🙃)
Bepaal jij de regels, Mark? Met je onzin dat Tinder wel voor snelle, ongecompliceerde seks is want blablabla. Arme mannen zijn gewoon het willoze slachtoffer en hun gratis seks app kwijt. (Rara waar is Badoo voor?)
Tinder is, in mijn optiek, geschikt voor waar je zelf voor kiest. Als je jeuk hebt kan je met weinig moeite voor diezelfde avond een date regelen. Ga je liever voor wat duurzamers dan doe je wat meer moeite. Mijn omgeving heeft inmiddels aardig wat Tinder babies, Tinder huwelijken en relaties, waaronder ik zelf.
Eerder in dit topic werd het “Tinderen” perfect omschreven en ik heb er veel plezier mee gehad, mensen leren kennen en vooral mijzelf.
Key is: kweek wat haar op je tanden en sta er wat losser in.
En TO, als ik heel eerlijk mag zijn, het eerste wat ik dacht tijdens het lezen van jouw OP was “ben je bang om alleen te zijn” of zo? Je komt uit een lange relatie die pas 10 maanden uit is en je piept nu vooral dat je moeite hebt met een nieuwe relatie vinden. Leer eens op je eigen benen te staan en plezier te hebben met jezelf ipv relatiehoppen. Zal je ook merken dat je een stuk losser komt in het daten en meer plezier hebt.
stellar schreef:
05-01-2018 08:38
Bepaal jij de regels, Mark? Met je onzin dat Tinder wel voor snelle, ongecompliceerde seks is want blablabla. Arme mannen zijn gewoon het willoze slachtoffer en hun gratis seks app kwijt. (Rara waar is Badoo voor?)
Tinder is, in mijn optiek, geschikt voor waar je zelf voor kiest. Als je jeuk hebt kan je met weinig moeite voor diezelfde avond een date regelen. Ga je liever voor wat duurzamers dan doe je wat meer moeite. Mijn omgeving heeft inmiddels aardig wat Tinder babies, Tinder huwelijken en relaties, waaronder ik zelf.
Eerder in dit topic werd het “Tinderen” perfect omschreven en ik heb er veel plezier mee gehad, mensen leren kennen en vooral mijzelf.
En TO, als ik heel eerlijk mag zijn, het eerste wat ik dacht tijdens het lezen van jouw OP was “ben je bang om alleen te zijn” of zo? Je komt uit een lange relatie die pas 10 maanden uit is en je piept nu vooral dat je moeite hebt met een nieuwe relatie vinden. Leer eens op je eigen benen te staan en plezier te hebben met jezelf ipv relatiehoppen. Zal je ook merken dat je een stuk losser komt in het daten en meer plezier hebt.
Hoewel ik het eigenlijk helemaal niet leuk vind om te lezen vrees ik dat je gelijk hebt, Stellar. Door die lange relatie ben ik het zo gewend om met iemand te zijn dat ik het moeilijk vind om me daarvan helemaal los te maken. Ik denk dat het zeker goed voor me zou zijn om een tijdje single te blijven maar ook om het dateleven op een laag pitje te zetten. Want als ik blijf daten kom ik nooit helemaal los van 'gebonden zijn'. Wat betreft relatiehoppen: dat doe ik niet zo snel. Het is juist dat ik merk hoe bijzonder het was dat ik zo lang met iemand een relatie had. Omdat ik na al dat daten inzie dat het alles behalve vanzelfsprekend is. Maar zomaar een relatie instappen dat doe ik absoluut niet meer, dat is wel wat ik heb geleerd van zo lang met iemand zijn. Ik wil geen relatie om het hebben van een relatie. Maar goed, miss inderdaad tijd om wat meer te werken aan de relatie met me, myself and I....
Ik woon inmiddels samen met mijn 3e tinderdate na een lange relatie. Tinder/Happen is niet alleen voor sex als je de juiste vragen stelt kun je alle mannen die voor jou niet geschikt zijn er goed uit filteren. Oh en je moet zelf weten wanneer je weer gaat daten. Ik was net geen 30 toen ik vrijgezel werd na een relatie van 5,5 jaar. En ik ben na 3 maanden weer gaan daten. Er is goed of fout in die termijn alleen doen wat goed voelt voor jou!
missmadame schreef:
05-01-2018 11:08
Ik woon inmiddels samen met mijn 3e tinderdate na een lange relatie. Tinder/Happen is niet alleen voor sex als je de juiste vragen stelt kun je alle mannen die voor jou niet geschikt zijn er goed uit filteren. Oh en je moet zelf weten wanneer je weer gaat daten. Ik was net geen 30 toen ik vrijgezel werd na een relatie van 5,5 jaar. En ik ben na 3 maanden weer gaan daten. Er is goed of fout in die termijn alleen doen wat goed voelt voor jou!
Wat leuk dat je een nieuwe liefde gevonden hebt joh. Tinder is idd niet alleen voor seks, helemaal mee eens. Zo heb ik het ook nooit gezien en ik denk heel veel mannen ook niet. Qua daten is er natuurlijk geen goed of fout...ik ben heel snel na mijn relatie weer met andere jongens gaan rotzooien, omdat ik daar ook ontiegelijk veel zin in had na zo'n lange relatie. Maar ik ben nu op een punt dat ik daar niet zoveel behoefte meer aan heb en liever wacht tot een serieuzere kandidaat zich aandient. Maar ik wil ook blij zijn met mezelf zonder in een relatie te zitten. En ik denk dat daar nog heel veel te halen valt voor mij.
tjsa ik weet niet hoe oud je bent, maar als jee en relatie van 8 jaar hebt + 1 jaar dan ben je waarschijnlijk ook rond de 30. Ik had een praktische reden om weer zo snel te gaan daten: mijn kinderwens.

Ik wilde niet na 1 of 2 jaar aan kinderen moeten beginnen omdat ik "oud" zou zijn. Oh ja en we zijn nu 1,5 jaar verder en voelt zo goed met mijn vriend dat ik alsnog klapperende eierstokken heb :lol: :bonk: .

Ik ben ook niet goed in alleen zijn, geef ik ruiterlijk toe. Ook niks mis mee, ik weet wel dat ik mijzelf red: jaren alleen gewoon voor mijn andere lange relatie, alleen op reis geweest etc. Dus who cares al hobbel je van de ene relatie naar de andere.
stellar schreef:
05-01-2018 08:38
Inderdaad.
Je bent er zelf toch nog altijd bij he, als je zin hebt om met een date van bil te gaan, waarom niet.
Als je daar geen zin in hebt maar je date wel dan spreek je er niet meer mee af, simpel.
Echt hoe moeilijk kan het zijn.
En mijn ervaring is dat de 'Viva forum date regels' vooral goed zijn om erg gefrustreerd te worden.
Of het klikt en of iemand bij je past, daar heb je nou eenmaal geen controle over, al zou je nog zo graag willen.

Wat je verder zegt over plezier met jezelf is een goede.
Ik herken het enigszins wanhopige van TO (wat ik erg lang gehad heb, door iets onderliggends wat ik momenteel aan het aanpakken ben)
heel erg.
En het is echt mega cliche maar het klopt wel.
anoniem_361676 wijzigde dit bericht op 05-01-2018 14:12
6.96% gewijzigd
Wat jullie zeggen vind ik erg herkenbaar, vooral over de date regels.

Ik denk dat naarmate je ouder wordt en de nodige levens- en liefdeservaring hebt, je een bepaald mechanisme ontwikkeld als je relatie verbroken is.
Je kunt de verbroken relatie steeds beter relativeren en begrijpen.

Wanneer je jong (er) bent stort meestal je wereld in als het uit gaat.
Als je ouder bent en al diverse relaties achter de rug hebt (kort of lang) dan ben je natuurlijk ook verdrietig dat het weer niet werkt. Ik wil hiermee niet stellen dat verdriet meetbaar is adhv de leeftijdsfase waarin de relatie uit gaat.

Het klinkt gek, maar voor mij wordt het "makkelijker". Niet het verdriet, maar wel de manier waar op ik er mee ga.
Ik zie het als een vorm van zelfontwikkeling. Ik trek er lering uit. Waarom was de relatie (niet) fijn? Waarin kan ik mezelf verbeteren, in 1e instantie voor mezelf, maar ook om mee te nemen in een volgende relatie.

Dit proces, dat los komen van de ander en de weg naar open staan voor een nieuw iemand gaat bij mij nu vlotter.
Dit heeft natuurlijk veel te maken met de reden waarom een relatie uit gaat.

Ik heb ooit een date gehad die vroeg hoe lang ik single was (toen 6 maanden) en het behoorlijk snel vond dat ik al aan het daten was. Dat vond ik raar.
Andersom ben ik zelf ook voorzichtig in het daten met iemand die net uit een relatie komt, maar of ik met haar door ga hangt volledig af met hoe ik merk hoe zij met de breuk heeft gedeald. Spreekt er nog volop wrok over haar ex? Hoopt ze -onbewust- op een hereniging? Of ze straalt ze zelfbewustheid en volwassenheid uit?
Dit zijn zaken die ik gaandeweg meestal intuïtief aan voel en door de juiste vragen te stellen.

Een vrouw die haar vorige relatie voor zichzelf goed heeft afgesloten is klaar voor een nieuw date avontuur. Of dit nu een maand geleden is, of 2 jaar.
missmadame schreef:
05-01-2018 11:22
tjsa ik weet niet hoe oud je bent, maar als jee en relatie van 8 jaar hebt + 1 jaar dan ben je waarschijnlijk ook rond de 30. Ik had een praktische reden om weer zo snel te gaan daten: mijn kinderwens.

Ik wilde niet na 1 of 2 jaar aan kinderen moeten beginnen omdat ik "oud" zou zijn. Oh ja en we zijn nu 1,5 jaar verder en voelt zo goed met mijn vriend dat ik alsnog klapperende eierstokken heb :lol: :bonk: .

Ik ben ook niet goed in alleen zijn, geef ik ruiterlijk toe. Ook niks mis mee, ik weet wel dat ik mijzelf red: jaren alleen gewoon voor mijn andere lange relatie, alleen op reis geweest etc. Dus who cares al hobbel je van de ene relatie naar de andere.
Ik ben nu 27, was dus 19 toen we een relatie kregen. Een kinderwens heb ik zeker, maar dat speelt nu nog helemaal geen rol.
Dat zou inderdaad anders zijn als ik al 30+ was. Ik weet van mijzelf ook dat ik een relatiemens ben en het veel fijner vindt om met iemand te zijn, dus ik ga niet tegen die natuur in door een streng regime van vrijgezel zijn te volgen. En met vrijgezel bedoel ik dan een seks- en liefdeloos leven. Ik heb een vriendin die al jaren geen seks heeft gehad, laat staan een relatie of iets van die strekking. Ergens kijk ik naar haar op omdat zij heel goed alleen kan zijn, ze een zelfstandige en ambitieuze vrouw is die geen man nodig heeft. Maar dat zou voor mij gewoon niet werken. Dat is zelfkennis die ik door de jaren heen wel heb ontwikkeld. Met andere woorden: ik ga niet vrijgezel blijven om mijzelf of anderen te bewijzen dat ik het heus wel alleen kan. Ik blijf vrijgezel omdat ik nog niemand ben tegengekomen waarin ik een potentiële partner zie.
Edit: ik was dus de afgelopen weken aan het daten met een man waarvan ik echt dacht dat het iets kon worden. Na een date of drie merkte ik dat hij het niet was voor me. Misschien dat hij opeens het gevoel had helemaal zichzelf te kunnen zijn bij me, maar ik vond hem op date vier en vijf echt anders, en dan bedoel ik dat negatief (hopelijk niet omdat hij me had 'veroverd' in bed en dus geen moeite meer wilde doen). Ontzettend bijdehand, overal een felle en sterke mening over, praat veel en luistert niet heel goed. Met andere woorden: niet mijn type.

Nu wil ik er mee stoppen en hem zeggen dat ik niet verder wil daten. Dat vind ik lastig omdat hij wel interesse toont om weer af te spreken. Misschien dat hier mannen zijn die het van hun kant kunnen belichten: is het beter zoiets op de app direct af te kappen door heel eerlijk te zijn, of beter afspreken ergens en een 'exit'-gesprek te voeren? Als het één date geweest was zonder seks dan zou ik het via de app doen, maar na een aantal dates waarvan we ook echt activiteiten hebben ondernomen vraag ik me af of je zoiets dan niet in face-to-face moet doen.
Chocolate, ik zou het eerlijk via de app melden. Ik zou in dit stadium zeker geen exit gesprek voeren.
Violettavalerie82 schreef:
04-01-2018 20:49
Nee ik ben niet erg geduldig...
Maar er zijn er genoeg die meteen of binnen een paar uur een gesprek beginnen.
En omdat ik niet erg geduldig ben begin ik zelf ook vaak. (Ja volgens de viva-tinder-regels is absoluut verboden maar daar ga ik me echt niet aan houden want het is flauwekul)
En nee ik elimineer ze vervolgens echt niet binnen een uur als ze niks zeggen hoor 😉.

(Momenteel date ik met eentje, 1 gehad en tweede voorstel heeft ie net gedaan 🙃)
Wat leuk! Dus je hebt al een eerste date gehad en gaat nu richting 2?
Ben je dan iemand die echt wacht tot hij het initiatief neemt voor een 2e date?
Knapuiltje schreef:
05-01-2018 12:27

Ik denk dat naarmate je ouder wordt en de nodige levens- en liefdeservaring hebt, je een bepaald mechanisme ontwikkeld als je relatie verbroken is.

Als je ouder bent en al diverse relaties achter de rug hebt (kort of lang) dan ben je natuurlijk ook verdrietig dat het weer niet werkt. Ik wil hiermee niet stellen dat verdriet meetbaar is adhv de leeftijdsfase waarin de relatie uit gaat.

Het klinkt gek, maar voor mij wordt het "makkelijker". Niet het verdriet, maar wel de manier waar op ik er mee ga.
Ik zie het als een vorm van zelfontwikkeling. Ik trek er lering uit. Waarom was de relatie (niet) fijn? Waarin kan ik mezelf verbeteren, in 1e instantie voor mezelf, maar ook om mee te nemen in een volgende relatie.

Dit proces, dat los komen van de ander en de weg naar open staan voor een nieuw iemand gaat bij mij nu vlotter.

Ik heb ooit een date gehad die vroeg hoe lang ik single was (toen 6 maanden) en het behoorlijk snel vond dat ik al aan het daten was. Dat vond ik raar.
Andersom ben ik zelf ook voorzichtig in het daten met iemand die net uit een relatie komt, maar of ik met haar door ga hangt volledig af met hoe ik merk hoe zij met de breuk heeft gedeald. Spreekt er nog volop wrok over haar ex? Hoopt ze -onbewust- op een hereniging? Of ze straalt ze zelfbewustheid en volwassenheid uit?
Dit zijn zaken die ik gaandeweg meestal intuïtief aan voel en door de juiste vragen te stellen.

Een vrouw die haar vorige relatie voor zichzelf goed heeft afgesloten is klaar voor een nieuw date avontuur. Of dit nu een maand geleden is, of 2 jaar.
Mooie bijdrage, Knapuiltje. Ik ben ook nogal van de intuïtie en minder van het feitelijke (ik ben nog maar 10 maanden single DUS het is te snel). Wat mij ook meespeelt is de manier waarop mijn relatie uitgegaan is. We hebben samen besloten er een punt achter te zetten, en dat kwam echt niet uit de lucht vallen. Waren denk ik al een jaar aan het aanmodderen en we hadden het ook al vaker besproken. Daarom voelde pak m beet het laatste jaar van onze relatie eigenlijk al meer als een vriendschap. Formeel is het maart 2017 uitgegaan, maar kijkend naar hoe het ging tussen ons was het eigenlijk al veel eerder voorbij. De breuk verliep daarom ook best wel vlekkeloos, nooit haat of wrok richting elkaar gekoesterd. We zijn zelfs nog heel goed bevriend! Ik zat en zit dus ook niet met mijn ex in m'n hoofd als ik met andere mannen date, dat scheelt enorm.

Oh en die reactie van mensen dat ze vinden dat je te snel weer op het datepad gaat: herkenbaar! Jongen waar ik heel kort na mijn relatie mee scharrelde ging er opeens heel sensitief over doen. Dat het naar mijn ex toe respectvol zou zijn als ik een tijd niks zou doen op seks/relatiegebied. Een ander wilde niks omdat hij mij wilde beschermen ergens te snel in te springen. Ze mogen hun mening hebben, prima, maar dat heeft me wel geïrriteerd. Ik ben een volwassen vrouw en kan prima mijn eigen beslissingen nemen. Met soms wat advies van Viva forummers ;-).
Knapuiltje schreef:
05-01-2018 13:22
Chocolate, ik zou het eerlijk via de app melden. Ik zou in dit stadium zeker geen exit gesprek voeren.
Dat klinkt misschien ook wat te intens, een exit gesprek. Bedoel meer dat het dan even goed afgesloten kan worden en je elkaar recht in de ogen kan kijken. Ik ben er nog niet over uit.
Knapuiltje schreef:
05-01-2018 13:23
Wat leuk! Dus je hebt al een eerste date gehad en gaat nu richting 2?
Ja! Leuk he!
Was geen verassing, we hadden sowieso al tegen mekaar gezegd dat we mekaar willen leren kennen dus nee het was niet echt een kwestie van afwachten.
Ik verwacht er (in tegenstelling tot al mn vorige dates) nog helemaal niks van, maar met hem gaat het heel anders. Hij heeft een aantal keer aangegeven dat hij niet uit is op ONS, maar echt alleen serieus. Woorden zijn maar woorden, dat snap ik, maar ik merk het ook aan hem. Niet pusherig, niet perse al mee naar huis willen, veel moeite doen etc.
Echt een groot verschil met wat ik gewend ben, bijna eng gewoon, haha...

Haha nee helemaal niet, ik wilde het al voorstellen en voor de grap ging ik al hinten en dat pikte hij meteen op.
Overigens ben ik wel geneigd om de kat uit de boom te kijken na best veel mislukte dates, maar dat is bij deze niet echt nodig.
Thnx! Ik vind het ook leuk, ik zie hem zondag ☺

Mag ik trouwens ff kwijt dat ik dit een leuk topic vind :$ , gezelliger dan het andere Tindertopic (na een forumrel vorige week... kan overigens gebeuren op een openbaar forum, dat snap ik)... :$ :daisy:
anoniem_361676 wijzigde dit bericht op 05-01-2018 14:34
43.75% gewijzigd
Knapuiltje schreef:
05-01-2018 12:27

Mooi geschreven, geldt voor mij ook dat ik er makkelijker mee om kan gaan en het meer relativeer.

Idd rare reactie, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven.
6 maanden vind ik meevallen, en al zou je wel rebounden en heen en weer hoppen, wat dan nog. Dat moet iedereen toch lekker zelf weten?
Ik word er soms een beetje moe van dat iedereen altijd en overal een mening over heeft en die ongezouten geeft. (Al doe ik dat soms ook..)
Knapuiltje schreef:
05-01-2018 13:23
Ik ben ervan overtuigd dat het echt geen hol uitmaakt wie het initiatief neemt of welke stap zet, zolang het bij je past en je geen spelletjes gaat spelen.

Als je afwacht en hij houdt van een dame die initiatief neemt, houdt het toch geen stand vanwege verschil in (gewenst) karakter.

Ik geloof er echt niks van dat een man denkt : "Wauw, mooie, slimme, lieve en sexy dame. Precies wat ik zoek! Maar ze stuurde zelf een berichtje voor de volgende date, dus laat dan maar." :P
chocolatenight schreef:
05-01-2018 13:43
Dat klinkt misschien ook wat te intens, een exit gesprek. Bedoel meer dat het dan even goed afgesloten kan worden en je elkaar recht in de ogen kan kijken. Ik ben er nog niet over uit.
Ik zou het toch via de app doen. Het siert je dat je een soort 'exit'-gesprek wil houden, maar dat lijkt me in jullie situatie iets te dramatisch. Maar doe vooral wat voor jou het beste voelt natuurlijk.

Fijn topic.
Veritas vos liberabit
Chocolate, eens! Iedereen bepaalt het lekker voor zichzelf. Doe waar jij je goed bij voelt.
Ik denk dat als je een exit gesprek gaat voeren, het misschien averechts kan werken voor hem.
Ik herken trouwens wat je schetst over 1e date leuk en daarna komen de trekjes naar boven. Genoeg drama queens meegemaakt :hihi:

Violetta, dat klinkt leuk! Fijn dat het zo vanzelf gaat. Hoop dat je gaat genieten zondag! Gaan jullie nog iets speciaals doen?

In het algemeen; hoe daten jullie? Standaard wat drinken of dineren?
Ik heb geleerd van mijn fouten. Vroeger ging ik altijd dineren maar dit heeft hij mij teveel akward situaties opgeleverd :shame:
Nu hanteer ik het 3 stappen plan; eerst een drankje ergens. Als het klikt (en ze op de persoon op de foto lijkt) dan stel ik voor om te gaan eten.
En na het eten een ontspannen stadswandeling.
Voor vervolgdates (zo na de 3 of 4e) pak ik graag uit met iets origineels en persoonlijks.
fluttershy schreef:
05-01-2018 15:04
Ik ben ervan overtuigd dat het echt geen hol uitmaakt wie het initiatief neemt of welke stap zet, zolang het bij je past en je geen spelletjes gaat spelen.

Als je afwacht en hij houdt van een dame die initiatief neemt, houdt het toch geen stand vanwege verschil in (gewenst) karakter.

Ik geloof er echt niks van dat een man denkt : "Wauw, mooie, slimme, lieve en sexy dame. Precies wat ik zoek! Maar ze stuurde zelf een berichtje voor de volgende date, dus laat dan maar." :P
Haha ik ben het helemaal met je eens hoor!
Ik vind het zelf echt super leuk om zelf initiatief te nemen en op een leuke manier te vragen of ze mee op date gaat.
Ik vind het ook helemaal niet erg als een vrouw nee zegt omdat ze me eerst nog 376529 dagen verder wil leren kennen. Dan is dat ook weer duidelijk.
Knapuiltje : ik ging graag lunchen. Liefst op zondag vroeg op de middag ofzo. Had ik gelijk de heren gefilterd die per se op zaterdagavond een cocktail wilden gaan drinken in hun woonplaats (alsof ik vanonder een steen kom...)
Fluttershy: briljant gezegd, het maakt eigenlijk ook geen bal uit wie wat voorstelt. Heb je helemaal gelijk in. (Ik ben soms wat afwachtend maar dat is niet bewust, ik vind het ivm onzekerheid soms gewoon lastig)

Knapuiltje: koffietje, wandeling en zeer waarschijnlijk ook nog naar de bios.
Nogmaals ik ga nog helemaal geen conclusies trekken maar het lijkt dit keer tot nu toe zo soepel en flexibel te gaan allemaal.
Ook onze gesprekken.
(Maar ik sta er zelf ook totaal anders in, dat scheelt zo ontzettend. Chocolatenight: dat gun ik jou ook zo ontzettend, ik heb dat nog niet zo lang hoor, meer zelfvertrouwen en minder een wanhopig gevoel. Zat bij mij ook iets 'zwaars' achter ontdekte ik bij de psych, waar ik zonder dat ik dat doorhad al erg lang mee zat. Echter helaas moet je dat echt zelf doen en dat heeft ook tijd nodig. Maar, als ik dat bereiken kan kun jij het ook :cheer2: :cheer2: :cheer2: )

Offtopic een beetje: soms vind ik het zoooo fijn dat ik single ben, zoals vrijdag: sochtends werken, net boodschappen gedaan en nu heerlijk in joggingbroek op de bank ploffen met een mok thee en het forum en tv, zonder gezeik en gezeur aan mij hoofd of iemand die iets van me moet.... (Behalve van :cat: :flirting: )
Dat vind ik zo niet erg :proud:..
anoniem_361676 wijzigde dit bericht op 05-01-2018 16:29
6.21% gewijzigd
Knapuiltje schreef:
04-01-2018 20:02
:applause:

Soms reageer ik enthousiast en dan zeg ik dat ik met ze wil daten maar wel mijn gay vriend mee neem voor haar vriend.
Dat vinden ze dan niet oké ;-D
:rofl: :applause: geniaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven