Ik wil naar huis
vrijdag 5 januari 2018 om 16:34
Het leek me allemaal zo leuk: een paar daagjes Istanbul. Ik had wel zin in een paar daagjes weg. Ik ben gisterenavond aangekomen en ik ga maandagochtend weer terug.
Maar op dit moment wil ik maar 1 ding: zo snel mogelijk weer naar huis. Ik heb het niet naar mijn zin. Ik ben moe, lamlendig en moet echt moeite doen om me te interesseren in de musea. Het liefst zou ik zo snel mogelijk weer naar huis gaan. Vannacht heb ik heel slecht geslapen. En ik ben wat grieperig. Wat ook niet echt helpt is dat ik vorige week een begrafenis van een collega heb gehad: ze was pas 36 (borstkanker)
Ik heb al gekeken voor een vlucht terug. Maar ik voel me zo zwak als ik nu al naar huis zou gaan. En het is ook wel sonde van het geld. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? Maar gewoon doorzetten, of gewoon die ticket inboeken en binnen 24 uur weer thuis zijn ?
Maar op dit moment wil ik maar 1 ding: zo snel mogelijk weer naar huis. Ik heb het niet naar mijn zin. Ik ben moe, lamlendig en moet echt moeite doen om me te interesseren in de musea. Het liefst zou ik zo snel mogelijk weer naar huis gaan. Vannacht heb ik heel slecht geslapen. En ik ben wat grieperig. Wat ook niet echt helpt is dat ik vorige week een begrafenis van een collega heb gehad: ze was pas 36 (borstkanker)
Ik heb al gekeken voor een vlucht terug. Maar ik voel me zo zwak als ik nu al naar huis zou gaan. En het is ook wel sonde van het geld. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? Maar gewoon doorzetten, of gewoon die ticket inboeken en binnen 24 uur weer thuis zijn ?
vrijdag 5 januari 2018 om 16:39
Ik zou het anders doen en 'n binnenlandse vlucht boeken naar Cappadocie en daar 'n ballonvlucht gaan maken. Mij lijkt Istanbul ook troosteloos in de winter, zo'n lekker weer is 't daar volgens mij helemaal niet in januari. Stedentrips in de winter vind ik sowieso deprimerend, maar ik zou niet voortijdig naar huis gaan. Ga anders gewoon lekker naar 'n wellness, haal 'n pizza en ga daarna op je hotelkamer nog wat netflixen.
vrijdag 5 januari 2018 om 16:40
Ik zou er het beste van maken. Als je je niet lekker voelt, neem dan een paracetamol. Zet je eroverheen en bezoek minimaal 1 museum. Of, als je echt ziek bent, lekker relaxen in je hotelkamer. Heb je een tablet bij je, heb je WiFi zodat je kan Netflixen? Boeken bij je? Dan zou ik er alleen even uit gaan om te ontbijten/lunchen/dineren. Maar als het even kan toch erop uit. Voor je het weet ben je weer thuis.
vrijdag 5 januari 2018 om 16:44
Hoppa, heb je morgen al wat leuks te doen. Maak je er een lekkere relaxdag van en dan beslis je zondag tijdens je ontbijt ergens op een leuk plekje in de stad of je wat wil doen en wat.
Ik zit gerust ergens een halve dag met een boek en lekkere thee of koffie. Dat vind ik pas genieten
vrijdag 5 januari 2018 om 16:44
Wat rot dat je je zo naar voelt dat je het liefst naar huis toe wilt. Ik kan mij voorstellen dat je hoofd nu niet staat naar alle activiteiten die je vooraf bedacht/gepland had. Kan je in plaats van je geplande museumbezoeken niet iets anders gaan doen? Wandelen door de stad, uitrusten, andere bezienswaardigheden bekijken dan musea, genieten van de faciliteiten van het hotel waar je verblijft,...?
vrijdag 5 januari 2018 om 17:01
Dit. Rust lekker uit. Een paar daagjes lekker in je eentje, doen wat je zelf wil. Als je inderdaad geen zin hebt om musea te bezoeken dan doe je dat lekker niet. Kijk waar je wel zin in hebt. Misschien even slenteren door de bazaar, ga inderdaad naar een badhuis, ergens lekker met een boek of tijdschrift ergens zitten lezen. 's avonds lekker relaxen op hotelkamer met Netflix. Je moet helemaal niks!
vrijdag 5 januari 2018 om 17:26
Dat heb ik ook vaak, moet dan echt even acclimatiseren. Maar uiteindelijk heb ik het wel prima naar mijn zin. Als je je niet lekker voelt is een vakantie natuurlijk wel een fijn moment om even helemaal niets te moeten en jezelf te verwennen.
Als een dolle rondrennen en vanalles moeten zien kun je best loslaten. Goed voorstel hierboven: lekker naar het badhuis. Vanavond vroeg naar bed met een paracetamol. Lief zijn voor je lijf. Rustig aan wat dingen doen waar je zin in hebt.
Als een dolle rondrennen en vanalles moeten zien kun je best loslaten. Goed voorstel hierboven: lekker naar het badhuis. Vanavond vroeg naar bed met een paracetamol. Lief zijn voor je lijf. Rustig aan wat dingen doen waar je zin in hebt.
zaterdag 6 januari 2018 om 15:48