Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 5 januari 2018 om 20:16
vrouwjagersma schreef: ↑05-01-2018 20:15Linus. Die mis ik zo. Ik moest altijd bijna huilen om dat aftitelingsliedje.

vrijdag 5 januari 2018 om 20:21
Ik vond die van twee jaar geleden (denk ik) zo leuk, met die twee engelen die uit de hemel gevallen waren en de gekke vader die molenaar wilde worden.
vrijdag 5 januari 2018 om 20:25
Ja ook leuk, dit jaar ook weer gezien. 'Vrolijke kerst' vond ik toch leuker.vrouwjagersma schreef: ↑05-01-2018 20:21Ik vond die van twee jaar geleden (denk ik) zo leuk, met die twee engelen die uit de hemel gevallen waren en de gekke vader die molenaar wilde worden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 5 januari 2018 om 20:27
Zoiets, vermoed ik. Door iemand met zo nu en dan 's een posting.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

vrijdag 5 januari 2018 om 20:35
simbalabimba schreef: ↑05-01-2018 20:27Zoiets, vermoed ik. Door iemand met zo nu en dan 's een posting.
Ik heb al antwoord gegeven.

vrijdag 5 januari 2018 om 20:36
Ja ik zag het, deed een loepje en wist genoeg.simbalabimba schreef: ↑05-01-2018 20:27Zoiets, vermoed ik. Door iemand met zo nu en dan 's een posting.
vrijdag 5 januari 2018 om 20:41

vrijdag 5 januari 2018 om 20:42
Welke opmerking van gisteren?
O dat ik haar vervelend vind en hoop dat ze eens goed op haar bek gaat? Tsja, ik doe dat gewoon onder mijn eigen nick, maak er geen andere nick voor aan of praat in raadsels.
vrijdag 5 januari 2018 om 20:48
Ja, die.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

vrijdag 5 januari 2018 om 20:59
Ja, ze schreef gisteren dat Noor 's op d'r bek moest gaan.