Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb 1 gestuurd Moi. Wel naar moiren, dacht dat je geen hoofdletter had.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zit je dan op de kamer van je dochter te wachten tot ze weer in slaap valt... dag voice...
Nouschi schreef:
05-01-2018 22:09
Ik heb 1 gestuurd Moi. Wel naar moiren, dacht dat je geen hoofdletter had.
Klik even aan in mijn profiel dan staat mijn nick al in de adresbalk.
Ik heb nu niets.
Ana_Isabel2 schreef:
05-01-2018 22:14
Zit je dan op de kamer van je dochter te wachten tot ze weer in slaap valt... dag voice...
Jij blij.
Moiren’ schreef:
05-01-2018 22:15
Jij blij.
Nou..niet echt..
Man heeft zo nachtdienst, dus die moet slapen en beneden lijken ze wel te voetballen met zijn 3en. En ik kan de kamer niet uit, want gaat dochter gillen..Ergens doe ik iets niet goed.
Ana_Isabel2 schreef:
05-01-2018 22:18
Nou..niet echt..
Man heeft zo nachtdienst, dus die moet slapen en beneden lijken ze wel te voetballen met zijn 3en. En ik kan de kamer niet uit, want gaat dochter gillen..Ergens doe ik iets niet goed.
Sterkte Ana. Ik heb bewondering jou de zorg voor 4 kinderen is geen kattenpis.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ana_Isabel2 schreef:
05-01-2018 22:18
Nou..niet echt..
Dochter lekker mee naar beneden nemen en dat afgrijselijke programma terug kijken. Wijntje erbij, stukje brie.
charlottew88 schreef:
05-01-2018 22:23
Sterkte Ana. Ik heb bewondering jou de zorg voor 4 kinderen is geen kattenpis.
Nou, normaal gaat het mij ook prima af, maar vanavond loopt het net even anders. :proud:
Moiren’ schreef:
05-01-2018 22:24
Dochter lekker mee naar beneden nemen en dat afgrijselijke programma terug kijken. Wijntje erbij, stukje brie.
Misschien doe ik dat maar. Ze ligt nu zelf auditie te doen in haar bed en liedjes te zingen. Ik heb mijn stoel nog niet omgedraaid.
Moiren’ schreef:
05-01-2018 22:24
Ja dochter wijn geven dan is ze meteen stil. (Grapje he dames)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
05-01-2018 22:30
De oplossing.
Moiren’ schreef:
05-01-2018 22:15
Klik even aan in mijn profiel dan staat mijn nick al in de adresbalk.
Ik heb nu niets.
Weer gestuurd. ( sorry mensen voor dit geneuzel).
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ana_Isabel2 schreef:
05-01-2018 22:27
Nou, normaal gaat het mij ook prima af, maar vanavond loopt het net even anders. :proud:
Iedere moeder maakt dat wel eens mee.
Nouschi schreef:
05-01-2018 22:31
Als pb'en niet lukt, moet je toch wat?
Geeft niks hoor.
charlottew88 schreef:
05-01-2018 22:30
:HA:
Die veelvraat zou het nog opdrinken ook. :heart:
charlottew88 schreef:
05-01-2018 22:32
Iedere moeder maakt dat wel eens mee.
Dáárom. Ik maak me er verder ook niet druk om. Hoop alleen dat mijn man nog een beetje door het rumoer kan slapen. Ik hoor wel dat ze lief zijn beneden, maar drukkkk..
Moiren’ schreef:
De oplossing.
Ja :rofl:
Ana_Isabel2 schreef:
05-01-2018 22:33
Die veelvraat zou het nog opdrinken ook. :heart:
:heart:
Nouschi schreef:
Gelukt
Geen dickpics he.
Moiren’ schreef:
05-01-2018 22:35
Gelukt
Geen dickpics he.
Ana_Isabel2 schreef:
05-01-2018 22:27
Dat dacht die moeder van de cokesnuivende dochter met de Gucci tas ook :hihi: (sorry, flauw grapje :proud: )
Labalade schreef:
05-01-2018 23:14
Dat dacht die moeder van de cokesnuivende dochter met de Gucci tas ook :hihi: (sorry, flauw grapje :proud: )
:rofl:

Tja, zit wat in... ik zit nog steeds boven bij dochter ( ze slaapt!!) en beneden vieren ze feest, hoewel de afspraak was dat ze rustig zouden zijn!
Ach ja, one down, three to go :)
(O) (O)
LOEP ME MAAR aub.
Afbeelding
Moiren’ schreef:
05-01-2018 22:35
Gelukt
Geen dickpics he.
OMG is Nouschi een man? :O :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven