Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 5 januari 2018 om 22:15
Jij blij.Ana_Isabel2 schreef: ↑05-01-2018 22:14Zit je dan op de kamer van je dochter te wachten tot ze weer in slaap valt... dag voice...

vrijdag 5 januari 2018 om 22:23
Sterkte Ana. Ik heb bewondering jou de zorg voor 4 kinderen is geen kattenpis.Ana_Isabel2 schreef: ↑05-01-2018 22:18Nou..niet echt..
Man heeft zo nachtdienst, dus die moet slapen en beneden lijken ze wel te voetballen met zijn 3en. En ik kan de kamer niet uit, want gaat dochter gillen..Ergens doe ik iets niet goed.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 5 januari 2018 om 22:24
Dochter lekker mee naar beneden nemen en dat afgrijselijke programma terug kijken. Wijntje erbij, stukje brie.Ana_Isabel2 schreef: ↑05-01-2018 22:18Nou..niet echt..
Man heeft zo nachtdienst, dus die moet slapen en beneden lijken ze wel te voetballen met zijn 3en. En ik kan de kamer niet uit, want gaat dochter gillen..Ergens doe ik iets niet goed.

vrijdag 5 januari 2018 om 22:27
Nou, normaal gaat het mij ook prima af, maar vanavond loopt het net even anders.charlottew88 schreef: ↑05-01-2018 22:23Sterkte Ana. Ik heb bewondering jou de zorg voor 4 kinderen is geen kattenpis.

vrijdag 5 januari 2018 om 22:29
vrijdag 5 januari 2018 om 22:30
Ja dochter wijn geven dan is ze meteen stil. (Grapje he dames)
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 5 januari 2018 om 22:31
De oplossing.charlottew88 schreef: ↑05-01-2018 22:30Ja dochter wijn geven dan is ze meteen stil. (Grapje he dames)
vrijdag 5 januari 2018 om 22:31
vrijdag 5 januari 2018 om 22:32
Iedere moeder maakt dat wel eens mee.Ana_Isabel2 schreef: ↑05-01-2018 22:27Nou, normaal gaat het mij ook prima af, maar vanavond loopt het net even anders.![]()

vrijdag 5 januari 2018 om 22:33
charlottew88 schreef: ↑05-01-2018 22:30Ja dochter wijn geven dan is ze meteen stil. (Grapje he dames)

Die veelvraat zou het nog opdrinken ook.

vrijdag 5 januari 2018 om 22:34
Dáárom. Ik maak me er verder ook niet druk om. Hoop alleen dat mijn man nog een beetje door het rumoer kan slapen. Ik hoor wel dat ze lief zijn beneden, maar drukkkk..
vrijdag 5 januari 2018 om 22:35

vrijdag 5 januari 2018 om 23:14
Dat dacht die moeder van de cokesnuivende dochter met de Gucci tas ookAna_Isabel2 schreef: ↑05-01-2018 22:27Nou, normaal gaat het mij ook prima af, maar vanavond loopt het net even anders.![]()

vrijdag 5 januari 2018 om 23:17

Tja, zit wat in... ik zit nog steeds boven bij dochter ( ze slaapt!!) en beneden vieren ze feest, hoewel de afspraak was dat ze rustig zouden zijn!
Ach ja, one down, three to go