Hoe bedank je dames van wie je een lift krijgt?

02-01-2018 13:40 443 berichten
Nou, niet zo in ieder geval:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1492488 ... ven-hoeren

Theorie: de verontwaardiging ebt snel weer weg vanwege de Wet van de Lage Verwachtingen. Rapper boef = product van islamitische patriarchale cultuur + laagopgeleid, dus hopeloos als het gaat om normale normen en waarden.
Alle reacties Link kopieren
Een kat uit een rijdende auto gooien...... :woa:

Dit is echt ziek. Is hij hier uiteindelijk voor bestraft? Of kwam hij toen weg met een "welgemeend sorry" en een "ik hou van alle katten"......?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
05-01-2018 19:52
Een kat uit een rijdende auto gooien...... :woa:

Dit is echt ziek. Is hij hier uiteindelijk voor bestraft? Of kwam hij toen weg met een "welgemeend sorry" en een "ik hou van alle katten"......?
Inderdaad, hartstikke ziek.
grasklokje schreef:
05-01-2018 17:19
Gggrrr... ik erger met stijf aan die hypocrieten! Zelf stomdronken zijn en vrouwen die alcohol gebruiken (op dezelfde tijd) hoeren noemen! Vrouwen moeten maagd blijven en zij pochen over hoeveel vrouwtjes ze hebben gehad!!!!
Bij man op werk kotsen ze ook van dit slag arabieren! Vrouwen streng gesluierd thuis, (o wat zijn ze daar trots op) en die mogen niets ( ja veel jongentjes baren) en als die lui hier in Nederland zijn voor zaken moet alles snel..snel..snel, want ze moeten zo rap mogelijk naar de rosse buurt gebracht worden! Walchelijk
Als die vrouwen een man een hand geven of in de ogen kijken, worden ze al bijna gestenigd.
Alleen van de Arabieren? Ik kots van dit soort mensen in het algemeen. Toevallig kwam dit onderwerp vandaag ter sprake in de metro. Twee roomblanke heren gaven te kennen dat boef eigenlijk gewoon de waarheid spreekt en dat het allemaal een hetze is om niks. Boef bedoeld namelijk dat vrouwen met alchohol in de mik en korte rokjes erg makkelijk zijn hij verwoord het alleen onhandig door hen hoeren te noemen. Aldus de heren.
Ik : oh, ben jij dan ook een straatschoft omdat je met een baggyjeans en hoodie rondloopt?
Hij: dat is toch geen rokje.
Ik : Nee maar dat is toch net zo goed een kledingstijl waar veel vooroordeleren over bestaan? En drink jij dan geen alchohol tijdens het stappen?
Mijnheer: Ja maar ik ben geen vrouw.
Respectloos gedrag naar vrouwen komt in vele vormen en is niet alleen aan Arabieren voor behouden.
De één zegt het op een directe manier en de ander doet er jolig over of geeft door middel van ongepast gedrag blijk van weinig respect voor vrouwen.
De verpakking veranderd echter niks aan de boodschap en we hebben allemaal nog een lange weg te gaan als het gaat om de positie van vrouwen.
Nav__ schreef:
05-01-2018 17:01
Ik las dat ook Ismail Ilgun heel boos was op Boef. Weet niet zo goed of ik dat goed vind of niet.
Ik weet het ook niet. Het schijnt dat die Ismail nu helemaal niet meer straatterreurtuig is en zijn leven heeft gebeterd, maar eerlijk gezegd geloof ik dat niet.
Bblientje schreef:
05-01-2018 20:26
Alleen van de Arabieren? Ik kots van dit soort mensen in het algemeen. Toevallig kwam dit onderwerp vandaag ter sprake in de metro. Twee roomblanke heren gaven te kennen dat boef eigenlijk gewoon de waarheid spreekt en dat het allemaal een hetze is om niks. Boef bedoeld namelijk dat vrouwen met alchohol in de mik en korte rokjes erg makkelijk zijn hij verwoord het alleen onhandig door hen hoeren te noemen. Aldus de heren.
Ik : oh, ben jij dan ook een straatschoft omdat je met een baggyjeans en hoodie rondloopt?
Hij: dat is toch geen rokje.
Ik : Nee maar dat is toch net zo goed een kledingstijl waar veel vooroordeleren over bestaan? En drink jij dan geen alchohol tijdens het stappen?
Mijnheer: Ja maar ik ben geen vrouw.
Respectloos gedrag naar vrouwen komt in vele vormen en is niet alleen aan Arabieren voor behouden.
De één zegt het op een directe manier en de ander doet er jolig over of geeft door middel van ongepast gedrag blijk van weinig respect voor vrouwen.
De verpakking veranderd echter niks aan de boodschap en we hebben allemaal nog een lange weg te gaan als het gaat om de positie van vrouwen.
Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat die Boef al niet voor zijn kech-uitspraak werd geboycot. Hij had al heel wat op zijn kerfstok en dat zou voor festivalorganisaties e.d. al genoeg reden moeten zijn om hem niet te boeken. Hoe hij op youtube tekeer ging tegen een agent ging ook al alle perken te buiten en hij misdraagt zich regelmatig. Zo iemand moet je links laten liggen en geen podium geven. Ook niet op de tv en radio.
mlle schreef:
02-01-2018 14:11
Bro's en ho's. Raptaaltje. Betekent heren en dames. Wie dat niet kent heeft niet goed opgelet op school.. Zijn verklaring toont dat hij het goed meent, wie wil er nou volgens zijn definitie een 'vrouw' zijn?

:HA:
Wat is dat trouwens voor infantiele naam?

Boef? O_o


En waarom kan die jongen geen fatsoenlijke zin construeren?
Nou ja, laten we als samenleving maar hopen dat hij steriel is.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
05-01-2018 23:27
Wat is dat trouwens voor infantiele naam?

Boef? O_o


En waarom kan die jongen geen fatsoenlijke zin construeren?
Nou ja, laten we als samenleving maar hopen dat hij steriel is.
Misschien je laatste zin schrappen, kan op veel manieren worden uitgelegd.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
'Keg-chart'. Voor het biergooi-evenement

Afbeelding
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Het probleem is ook dat er voor allochtone jongeren meer negatieve rolmodellen zijn dan positieve. Het helpt dus niet zoveel om Boef te boycotten (ook al is dat terecht) als er geen alternatief rolmodel met een normaal vrouwbeeld is.
Cazandra, Ali B. is toch een normale gast? Ik mag hem altijd wel als ik hem op tv zie. Anders Najib Amhali? Ik vind hem echt grappig en een goed voorbeeld van hoe je twee totaal verschillende culturen kan verenigen. (tenminste, van wat ik van hem heb gezien)

Soetkees! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Cazandra schreef:
06-01-2018 01:03
Het probleem is ook dat er voor allochtone jongeren meer negatieve rolmodellen zijn dan positieve. Het helpt dus niet zoveel om Boef te boycotten (ook al is dat terecht) als er geen alternatief rolmodel met een normaal vrouwbeeld is.
Euhm, wie moet dan voor die positieve rolmodellen zorgen? Die hebben ze toch al van huis uit niet mee gekregen? Mogen wij dat ook gaan oplossen?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
05-01-2018 15:49
Die rotboef krijgt gigantisch op z'n kloten zo. Ik ben benieuwd of hij in de toekomst anders gaat piepen.
Dit had ie niet voorzien!
Hoe naïef kun je zijn?
En nou is het afgelopen!
Ik denk niet dat Boef naief is. Wel onnozel.
Alle reacties Link kopieren
Mejuffrouwmuis schreef:
06-01-2018 01:19
Ik denk niet dat Boef naief is. Wel onnozel.
Vooral dom, en hij kiepert behoorlijk!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane, wat betekent "hij kiepert behoorlijk"?

Dom vind ik altijd een naar woord, maar het is duidelijk dat hij niet het zwarte garen heeft uitgevonden. :)
Alle reacties Link kopieren
Mejuffrouwmuis schreef:
06-01-2018 01:19
Ik denk niet dat Boef naief is. Wel onnozel.
Ik doelde dan ook op de schrijfster van de quote ;)
En nou is het afgelopen!
Mejuffrouwmuis schreef:
06-01-2018 01:08
Cazandra, Ali B. is toch een normale gast? Ik mag hem altijd wel als ik hem op tv zie. Anders Najib Amhali?
Dat zijn dertigers/veertigers. Geen leeftijdgenoten.
nbk schreef:
06-01-2018 01:25
Ik doelde dan ook op de schrijfster van de quote ;)
Ik twijfelde al! Ik kon hem op twee manieren opvatten. :)
Alixane schreef:
06-01-2018 01:16
Euhm, wie moet dan voor die positieve rolmodellen zorgen? Die hebben ze toch al van huis uit niet mee gekregen? Mogen wij dat ook gaan oplossen?
Ik zeg niet dat het iemands schuld is dat die rolmodellen er niet zijn (althans, ik ken ze niet). Het zou echter wel mooi zijn als ze er wel zouden zijn.
Cazandra schreef:
06-01-2018 01:26
Dat zijn dertigers/veertigers. Geen leeftijdgenoten.
Weet ik. Ik kon verder op weinig namen komen. Ja, Soundos, maar ik neem niet aan dat jonge gastjes haar als voorbeeld nemen. Zouden ze wel moeten doen overigens. :)

Het zegt eigenlijk al genoeg dat ik geen enkele jonge knul kan verzinnen die als rolmodel kan dienen. Stomme verheerlijking van die nog stommere rappers. (al vraag ik me af wie stommer is: de rapper of de meelopers)
Alle reacties Link kopieren
Mejuffrouwmuis schreef:
06-01-2018 01:24
Alixane, wat betekent "hij kiepert behoorlijk"?

Dom vind ik altijd een naar woord, maar het is duidelijk dat hij niet het zwarte garen heeft uitgevonden. :)
Kieperen betekent iets naar beneden lozen, een bult zand bijvoorbeeld. Deze gast is wel dom hoor, een slimme vent had dit nooit zo aangepakt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Iets naar beneden kieperen ken ik inderdaad! :)

Overigens ben ik het met je eens dat een slimme vent dit nooit zo had aangepakt. Ali is toch zijn manager? Ik ben benieuwd wat hij gaat doen. Persoonlijk vind ik dat het hem zou sieren als hij Boef dumpt.
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
06-01-2018 01:29
Kieperen betekent iets naar beneden lozen, een bult zand bijvoorbeeld. Deze gast is wel dom hoor, een slimme vent had dit nooit zo aangepakt.
Deze gast heeft vorig jaar met één hitje, ééntje maar, zo'n slordige ton binnen geharkt.
En dit zijn de opbrengsten alleen van Spotify, alle optredens, radio, lintjes doorknippen nog even achterwege gelaten.
Er zijn dagen dat ik het niet in mijn portemonnee heb zitten.
En nou is het afgelopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven