Centraal Moderatortopic
vrijdag 29 december 2017 om 17:48
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 6 januari 2018 om 13:16
Het staat op de planning als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zaterdag 6 januari 2018 om 13:22
Door een bug blijven die topics staan als ze verwijderd worden als er iemand op heeft gereageerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

zaterdag 6 januari 2018 om 14:13
Ik heb me net met een ander mailadres geregistreerd maar kwam geen captcha tegen hoor.
Toevoeging:
Dat registreren werkt helemaal niet, je krijgt een bevestigingsmail, als je erop klikt kom je op de site. Inloggen wil helemaal niet, je wordt er zo weer uit gedonderd. De site dan he, het forum kan ik helemaal niet met een nieuwe nick in want die heb ik bij de registratie niet op hoeven te geven. Ook een vette bug dus.
Toevoeging:
Dat registreren werkt helemaal niet, je krijgt een bevestigingsmail, als je erop klikt kom je op de site. Inloggen wil helemaal niet, je wordt er zo weer uit gedonderd. De site dan he, het forum kan ik helemaal niet met een nieuwe nick in want die heb ik bij de registratie niet op hoeven te geven. Ook een vette bug dus.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

zaterdag 6 januari 2018 om 15:45
Ik blijf op mijn handen zitten...ModeratorViva schreef: ↑06-01-2018 13:22Door een bug blijven die topics staan als ze verwijderd worden als er iemand op heeft gereageerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

zaterdag 6 januari 2018 om 16:03
Alixane schreef: ↑06-01-2018 14:13Ik heb me net met een ander mailadres geregistreerd maar kwam geen captcha tegen hoor.
Toevoeging:
De spammers hebben er anders geen moeite mee

zaterdag 6 januari 2018 om 17:24
zaterdag 6 januari 2018 om 17:52
Zit ik hier goed om te melden dat bepaalde dingen bij mij niet werken?
Bv, ik kan geen één topic in mijn favorieten zetten, terwijl ik de optie hiertoe wel heb aangezet.
Ook zie ik niet wanneer ik een PB'tje heb, het aantal mailtjes blijft op nul staan.
Tot slot, als ik me aboneer op een topic, zou ik een melding krijgen? Niet dus.
Hoor graag hoe ik dit kan aanpassen?
Groetjes, Yinyang
Bv, ik kan geen één topic in mijn favorieten zetten, terwijl ik de optie hiertoe wel heb aangezet.
Ook zie ik niet wanneer ik een PB'tje heb, het aantal mailtjes blijft op nul staan.
Groetjes, Yinyang

zaterdag 6 januari 2018 om 18:02
Verkeerde topicYinYang69 schreef: ↑06-01-2018 17:52Zit ik hier goed om te melden dat bepaalde dingen bij mij niet werken?
Groetjes, Yinyang

zaterdag 6 januari 2018 om 18:29
zaterdag 6 januari 2018 om 20:27
Beste YinYang69,
Je kunt terecht op het bantopic (overig/bugtopic/list_messages/396233).
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

zaterdag 6 januari 2018 om 20:52
Dat lijkt me sterk.ModeratorViva schreef: ↑06-01-2018 20:27Beste YinYang69,
Je kunt terecht op het bantopic
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

zaterdag 6 januari 2018 om 21:04

zaterdag 6 januari 2018 om 21:47
Ho rustig mod, ze vroeg alleen iets.ModeratorViva schreef: ↑06-01-2018 20:27Beste YinYang69,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

zaterdag 6 januari 2018 om 22:28
ModeratorViva schreef: ↑06-01-2018 20:27Beste YinYang69,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Waar het hart vol van is, stroomt het toetsenbord van over?

zondag 7 januari 2018 om 09:16
Bedankt voor de melding, Het topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva