Scheenbeen stekende pijn
zondag 7 januari 2018 om 17:51
Dit weekend is helaas de pijn in mijn been erger geworden. Het lijkt wel een soort groeipijn om de zoveel seconden. Ook trekt het met lopen door naar mijn bil. Ook heb ik veel pijn in mijn elleboog. Natuurlik kan je in het weekend niet naar de arts maar zie alweer engste ziektes voor me. Het doet niet eens superzeer. Het is gewoon irritant aanwezig. Iemand herkenning hierin?
zondag 7 januari 2018 om 17:59
Dat is vervelend.Deniece1980 schreef: ↑07-01-2018 17:57Ja ik slik daar ook medicijnen tegen. Maar als ik dan zoiets heb gaan er haas weer allerlei alarmbellen af van botkanker tot ms.
Maar de kans dat het echt iets ernstigs is, is miniem.
En daarbij, je kan je nu wel heel druk gaan lopen maken, maar dat verandert niks aan de stekende pijn.
Misschien kan je even je scheenbeen inmasseren met wat olie of zalf?Vaak wordt het dan wat beter.
Heb je morgen nog last, dan heb je nog tijd genoeg voor de huisarts.
zondag 7 januari 2018 om 18:02
Omdat je 'nachts stilligt.Deniece1980 schreef: ↑07-01-2018 18:00Ik heb een paracetamol ingenomen gek genoeg is het in de nacht op zijn ergst. Maar het zit wel 24 uur in mijn hoofd
doe die massage nou maar
zondag 7 januari 2018 om 18:06
Nee, rust hoeft niet te kalmeren.Deniece1980 schreef: ↑07-01-2018 18:04Maar je zou toch denken dat in rust juist het kalmeert? Zou tijgerbalsem goed zijn?
Dat ligt eraan wat het is.
Zou gewoon Nivea pakken of desnoods dagcreme.
Gaat om de massage, niet om de creme die je gebruikt