Harde speelbal voor kat

07-01-2018 18:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek me rot naar een soort harde , zware kokosbal( ?) voor de kat.
Hij is er gek op , maar maakt hem steeds kwijt.
Zou fijn zijn als ik een extra had.
Ik heb eer eentje van kattenkruid geloof ik. Van Zooplus.
Zooplus? Die hebben veel van dat soort dingen.
Zoek eens onder banken/kasten/bedden, achter gordijnen, enz. Als je er al meerdere hebt gehad, zijn ze niet in lucht opgelost (en neem aan dat je ze bij het schoonmaken dan toch zeker tegen komt?)
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
07-01-2018 18:52
Zoek eens onder banken/kasten/bedden, achter gordijnen, enz. Als je er al meerdere hebt gehad, zijn ze niet in lucht opgelost (en neem aan dat je ze bij het schoonmaken dan toch zeker tegen komt?)
:yes:
A;ls je er een extra hebt, ben je er voortaan 2 kwijt. Is er nog steeds niemand die een appje heeft uitgevonden voor weggeraakte honden- en kattenspeeltjes
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Dat appje bestaat, maar waarom zou je? Het is niet dat de speeltjes 48 km verderop gaan zijn... tenzij je een heel groot huis hebt ;)

Mijn vader scoort punten bij zijn vrienden omdat hij zijn auto kan sms-en met de vraag waar deze zich bevindt... en dan komt er een antwoord terug met een lokatie, tot op de meter nauwkeurig waar de chip zich bevindt :facepalm:

Zo jammer dat dat niet in de hoogte werkt, want ik kam soms niet onthouden op welke verdieping ik bepaalde spullen laat Haha
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven