Hoe te handelen?
zondag 7 januari 2018 om 17:42
Sorry, ik doe dit nooit. Maar ik blijk nogal herkenbaar te zijn hier.
Bedankt voor de reacties!
Bedankt voor de reacties!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2018 15:38
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
92.86% gewijzigd
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zondag 7 januari 2018 om 17:46
Lastig. Jij bent idd niet degene die met de billen bloot moet. Ik zou het niet voor me kunnen houden. Je zou hem kunnen zeggen dat hij het haar moet vertellen, en dat als hij dat niet doet jij het zal vertellen. Ze verdient het om de waarheid te weten.
Als hij echt voor zijn relatie wil gaan, is het juist belangrijk volledig open en eerlijk te zijn.
Als hij echt voor zijn relatie wil gaan, is het juist belangrijk volledig open en eerlijk te zijn.
zondag 7 januari 2018 om 17:48
Ditredbulletje schreef: ↑07-01-2018 17:46Best een lul dat hij jou met zijn gewrtensprobleem opzadelt terwijl hij weet dat jij dikke vriendinnen bent met zijn partner. Zou overigens mn mond houden en m zeggen voortaan niet meer bij jou aan te kloppen met zijn avontuurtjes.
zondag 7 januari 2018 om 17:59
Dit vind ik een mooie reactie. Ik denk oprecht dat het een foutje was, en ik zou met liefde haar niks vertellen. Maar toch voelt het als een tweestrijd. Want ik vind eigenlijk dat ze recht heeft op de waarheid.
-bladora- wijzigde dit bericht op 07-01-2018 18:05
0.44% gewijzigd
zondag 7 januari 2018 om 18:04
Het probleem is ook dat TO deels de gebeten hond kan worden als het ooit uitkomt, en zij hoort dat TO het wist.
zondag 7 januari 2018 om 18:05
Normaal ben ik altijd van het niet mee bemoeien. Maar dat hij na zijn, naar eigen zeggen enorme fout, het contact weigert op te geven vind ik echt een ongelofelijke rotstreek van hem, om zo zijn vriendin eigenlijk nogmaals op de "veilige reservebank" te zetten. Ik zou dat geloof ik niet erg lang voor me kunnen houden, dat hij gewoon lekker met haar door contact en zij van niks weet.
zondag 7 januari 2018 om 18:19
In Italie (waar echt iedereen vreemd gaat!) hebben ze hier een mooi spreekwoord voor: Als je je mond niet kan houden, doe het dan niet (in het Italiaans klinkt dit natuurlijk eindeloos veel poëtischer!
.
En je mond houden is dus natuurlijk tegen iedereen!
Het is heel onaardig van jouw broer dat hij jou opzadelt met dit probleem.
Daarmee laat hij wel gelijk zien dat het waarschijnlijk toch wel uit komt. Wat jou dan weer opzadelt met een enorm probleem.
De bovenstaande suggestie om hem te dwingen het op te biechten lijkt mij het beste.
En je mond houden is dus natuurlijk tegen iedereen!
Het is heel onaardig van jouw broer dat hij jou opzadelt met dit probleem.
Daarmee laat hij wel gelijk zien dat het waarschijnlijk toch wel uit komt. Wat jou dan weer opzadelt met een enorm probleem.
De bovenstaande suggestie om hem te dwingen het op te biechten lijkt mij het beste.
zondag 7 januari 2018 om 18:22
Credits naar m'n broer; schoonzus had een affaire 4 jaar geleden met een andere man. Dit was alleen zoenen. Broer heeft haar vergeven, maar raakte met dit en andere situaties in een hevige depressie. Hij is opgeklommen naar bijna geen antidepressiva meer. Hij neemt nu enkel druppels. Ik ben gewoon zo bang dat hij dadelijk weer terug bij af is..
zondag 7 januari 2018 om 20:18
Ai ai ai, ik zou mijn mond houden in de eerste instantie. Sowieso is de dader degene die zelf biecht. Maar de speech kreeg ie sowieso. Vooral dat gedeelte dat jij je ertussen gezet vindt worden. Wat een mafklapper. Leuk dat hij een schoon geweten heeft tegenover de bff van zijn bedrogen vriendinnetje. Ik benijd jou niet TO
zondag 7 januari 2018 om 21:01
Alleen zoenen is toch geen affaire? Zou me er niet mee bemoeien in elk geval, relaties gaan vaak over en dit zijn misschien de eerste barstjes. Kun je beter buiten blijven.-Bladora- schreef: ↑07-01-2018 18:22Credits naar m'n broer; schoonzus had een affaire 4 jaar geleden met een andere man. Dit was alleen zoenen. Broer heeft haar vergeven, maar raakte met dit en andere situaties in een hevige depressie. Hij is opgeklommen naar bijna geen antidepressiva meer. Hij neemt nu enkel druppels. Ik ben gewoon zo bang dat hij dadelijk weer terug bij af is..
zondag 7 januari 2018 om 21:13
Ik zou mijn mond houden en hem duidelijk maken dat ik hem zijn nek zou omdraaien als hij:
A. Haar ooit nog een keer bedriegt en
B. Ooit laat doorschemeren aan wie dan ook dat ik hiervan op de hoogte ben.
Hij zet jou in een onmogelijke positie en dat mag ie best weten.
A. Haar ooit nog een keer bedriegt en
B. Ooit laat doorschemeren aan wie dan ook dat ik hiervan op de hoogte ben.
Hij zet jou in een onmogelijke positie en dat mag ie best weten.
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
zondag 7 januari 2018 om 21:40