Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Mijn eerste meervoudige orgasme...mogelijk gemaakt door een pracht van een vrouw met een grote dosis geduld.
Van welke seksuele handeling word je altijd blij?
Anoniem_6428789dcd711
maandag 8 januari 2018 om 06:37
Goed zoenen.
Binnen hoeveel tijd verwacht jij een nieuwe seks partner te hebben?
Anoniem_338415
maandag 8 januari 2018 om 08:15
Binnen 27 jaar, als ik in dit tempo doorga. Een maand geleden voor het eerst een vrouw gevraagd of ze zin/tijd had in een kop koffie. Twee weken geleden voor het eerst een vrouw gevraagd om haar telefoon nummer - gekregen - gebeld - ze neemt niet op (nummerherkenning). Triest dat ik zo verlegen ben op dit gebied.
Zijn prostaatorgasmes echt veel intenser dan orgasmes door aftrekken?
Anoniem_344137
maandag 8 januari 2018 om 09:50
Nu ben ik geen man dus over het gevoel kan ik niets zeggen, maar aan de reactie te zien is het wel intenser
1,85 hoog en een meter in borstbreedte.
Hij moet een groot IQ, een groot gevoel voor humor hebben en natuurlijk grote blij worden van mij.
Hebben mannen met blauwe ogen een groter libido of heb je daar nooit enige relatie tussen kunnen ontdekken?
.
Anoniem_344137
dinsdag 9 januari 2018 om 16:06
Nog nooit ook maar een enkele relatie in kunnen ontdekken.
Ook nooit aandacht aan besteed dus je hoeft het niet mee te nemen in de resultaten van je onderzoek
Is er überhaupt een uiterlijk kenmerk dat je associeert met een hoog libido?