Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
oh floortje dat is jammer zeg! toch iets waar je van gedroomd hebt. Wat zijn evt andere opties?
Teddy, wat goed van de kleine meid! Hoe was het met Erben ?

Floor, toch balen, al ging je er zelf wel van uit. Dan maar via IUI toch? Even een voor de nare dag gisteren.

Mimpje, ik vind het ook altijd veel gezelliger met vriendlief samen thuis, maar ja, om die mannen nou ook 4 maanden verlof te geven dat hebben ze ook niet verdiend! Geniet van je luie dagje.
ik denk wel goed ellein. Heb het niet gevraagd. hij was met z'n zoontjes. Daar had ie het druk genoeg mee.
Zo dan ben ik dan weer even....

Ziggie, hoe was de andijviestampot? Misschien heb ik het even enorm gemist door mijn taartenbakkerijen, maar wanneer ga je precies verhuizen, of ben je inmiddels al verhuisd....

Jobje, je vakantie klinkt echt heerlijk en heb je foto's gezien. Prachtige plaatjes en het zonnetje maakt je dan wel weer vrolijk. Nog even een weekje wintersport en dan mag van mij ook de lente losbarsten, of toch nog een keer zo'n ijsperiode.... hmmmm

Mamadeb, behoorlijke afvalplannend dus! Heel goed vooruitzicht en samen is toch leuker dan alleen. De wii-fit is leuk. Alleen wel streng als je er een paar dagen niet op hebt gestaan.... hihi

Teddy, wat leuk van je collega. En vriendjes worden dat lukt toch wel. Wie wil nou niet vriendjes worden met jou mini. In ieder geval weer goed gekeurd door het CB! Wat grappig dat je naast Erben zat. Praat je dan ook nog met hem?? Hoe was de laatste PP? Ik ga hem vanavond even terug kijken...

Vera, de fysio blijft dus nog goede dingen bij jou doen. Wat raar dat je er toch nog zo lang last van houdt. Komt het nou echt door de zwangerschap of iets anders??

Michigan, bevallen op 25 februari dan maar?? Doe je het nog wel even deze week. Zou het jammer zijn als ik het mis volgende week !

Ellein, mama weer blij door het bijslapen en uk ook. Vindt dat papa heel lief voor jullie is geweest gisteravond.

Floor, balen van je ongesteldheid. Echt niets aan. Wellicht is hij toch even van slag door onbewuste stress, van je baan en de onderzoeken? Zou het wel even overleggen inderdaad. Heel veel succes vanmiddag!

Mimpje, al bedacht wat je gaat doen vandaag??

Angel, zat op hyves dat de ziekenboeg is gearriveerd bij jullie. Rustig aan hoor!

Missc, had je nog verwacht voor de overgebleven muffins gisteravond....

Hier weinig nieuws. Aftellen voor de vakantie en daar heb ik onwijs veel zin in!
rossia het bleek een dubbele aflevering te zijn gisteren, maar ik had de video maar voor een uur ingesteld. Wist ik veel...dus heb de laatste gemist. Hopelijk heb jij wel 2 uur ingesteld zodat je me morgen een update kan geven. Nee heb geen gesprekken gevoerd. Ja de standaard met z'n vrouw: oh wat een kleintje nog, hoe oud is ze? bijna 5 weken...oh en wat een haar zeg...ja mooi he? hoop dat het zo blijft....
hee meiden, moet nog even goed bijlezen. Maar een dikke voor Floortje, shit zeg dat je ongesteld geworden bent, dat was niet de bedoeling! Succes bij de gyn straks!

Jobje, welkom terug! Klinkt goed, je vakantieverhaal..

Wij hebben uiteindelijk een app in Tenerife geboekt. Weten we iig zeker dat het mooi weer is, en dan maar iets minder cultuur en natuur deze vakantie, maar vooral lekker luieren. 1 mei gaan we heen..

ok, ik ga even verder bijlezen
Shit Nee, Teddy dat meen je niet. Ik heb ook maar 1 uur ingesteld...Dat is mooi balen zeg. Kunnen we hem nog via internet terug kijken?

Hoe heet zijn vrouw ook alweer? Wel grappig!

Missc, wat heerlijk een vakantie geboekt. Ben je lekker uitgerust straks...
Mimpje, gezellig al die afspraken deze week! Nog even de sociale contacten aanhalen voordat de kleine er straks is. En heerlijk he, dat je zo lang kunt uitslapen! Goed dat je man wel inziet dat je je verlof hard genoeg nodig hebt, maar het is sneu voor hem dat hij het niet zo naar zijn zin heeft op zijn werk!

Rossia, ik lag voor pampus op de bank gisteravond, te lui om naar jou toe te rijden voor de muffins hahaha.. heb de vakantie uitgezocht en geboekt met vriend en daarna heerlijk lang in bad gelegen.

teddy, fijn dat het meisje is goedgekeurd. En dat grote hoofd.. ik hoor dat heel regelmatig van mensen die met de kleine bij het cb komen.. t lijkt wel of ze er super alert op zijn!

Fijn Ellein dat je je weer wat beter voelt vandaag? Misschien wat oververmoeid gisteravond? Superlief dat je man dan meteen bijspringt!

Michigan, helaas nog geen startende bevalling dus. Vandaag moest je naar de vlk toch? *checked tabel* Ja dus.. ben ook benieuwd met welk plan ze komt!

Vera, was alles goed bij cb? En daarna nog effe lekker geshopt? Leuk dat jullie ook vakantieplannen hebben! Weet je al waar je heen wilt?

Ziggie, heb je leuke plannen voor vandaag? Je hebt gelijk dat je sommige dingen pas op t laatst kunt inpakken. En jullie verhuizen toch pas na de bevalling?

Mamadeb, wat fijn dat je dit weekend oppas had en er lekker even tussenuit kon. en wat goed dat je samen met je man gaat afvallen.. knap hoor! Gezellig samen wii'en hahaha.. Hoe was het bij het cb?

Floortje, wat jammer dat jullie buitenlandplannen voor wat betreft dat land op een laag pitje staan! Maar jullie willen wel zo graag tijdelijk weg hier, dat je je nu op een ander land gaat orienteren?

Angel, ziekenboeg bij jullie? Ai, da's lastig als werkende moeder! Ben je zelf ook ziek? Beterschap voor jullie!

En een voor alle anderen!!

Hier een missC die overloopt van het werk, maar zich wel goed voelt. 's Morgens is het even door de zure appel heen bijten en 's avonds ben erg moe, maar verder voel ik me top! Ik kijk erg uit naar onze vakantie, lekker naar de zon!
Michigan, druk druk druk? Wel uitrusten tussendoor, anders komt die kleine van jullie er nooit uit!

Ah Ellein, eindelijk een medestander over de NB luiers. Wij hadden een taart gekregen met die andere soort luiers en die zaten een stuk beter inderdaad. Maar om deze nou weg te gooien?? En we hebben nog 2 pakken NB maat 3....

Wat heb jij een lieve vriend zeg! Doe mij er ook zo een! Oh ehm... volgens mij heb ik er zo een..

Floortje, shit! Ook al had je er rekening mee gehouden, het blijft balen. Ben benieuwd wat de gyn zegt over je verlengde cyclus. Was het weekend wel leuk? Heb je flink de beest uitgehangen?

Gelukkig heb je inmiddels een nieuwe baan, anders zou het bericht dat het buitenland geen optie is (tenminste.. dit land) helemaal hard aankomen.

Mimpje, nog even volhouden en dan ben je nooooooit meer alleen thuis, haha!!

Teddy, je uk is weer goed gegroeid. Hoe lang was ze ook alweer bij de geboorte? Moet je je voorstellen, die van ons was 1 cm langer bij haar geboorte en anderhalf ons zwaarder dan jouw meisje nu is.

Rossia, het schijnt dat de hormonen in mijn lichaam ervoor zorgen dat mijn bekken nog instabiel zijn. Als het goed is, verdwijnen de meeste hormonen na 6 weken en worden de problemen minder. Dus nog een halve week en dan zou het weg moeten zijn.

Je mag bijna op vakantie toch? Alleen deze week nog werken?

Missc, heerlijk Tenerife! Zijn wij ook geweest in september. Welk plaatsje zit je? Ideaal eiland als je zwanger bent. Een paar dagen een auto huren, walvissen kijken... lekker hoor!

Wij hebben nog geen concrete plannen. Veraman is de laatste week van april vrij en dan moeten we even kijken of we wel of niet weggaan. Het is nml. schoolvakantie en de reizen zijn relatief duur. Anders gaan we gewoon wat leuks doen en misschien een paar nachtjes weg.
Ons meisje is trouwens ook glansrijk door de keuring gekomen. Ze is 57,5 cm en weegt nu 4600 gram. Deze keer is ze vlak voor de voeding gewogen, dus nu 130 gram erbij.

En Ziggie heeft gelijk. Ook bij mini-Vera was het hoofdje aan de grote kant (39,1 cm omtrek). In de groeicurve op de buitenste lijn. Haar lengte is trouwens ook bovengemiddeld. Maar daardoor is ze niet dik. Ze heeft haar hoofdje echt heel hoog opgetild toen ze op haar buik lag. Ze wilde gewoon heel graag naar mama kijken...

Op 16 maart krijgt ze de eerste prikken.
Hai meiden,

het is alweer zo lang geleden dat ik hier heb geschreven! Zo te lezen zijn er al heel wat babies geboren of onderweg om geboren te worden. Gefeliciteerd allemaal! Rossia, Floor, Ann en Gorgi, zo jammer dat het voor jullie (nog) niet heeft mogen gebeuren. Ik hoop echt dat het voor jullie ook heel snel zo ver mag zijn!

Wij (OGG-man en ik) hebben een zoontje gekregen en zijn er enorm gelukkig mee. Hij groeit als kool en het is echt een heel makkelijk kereltje. De bevalling duurde vrij lang en was pittig, maar ach, dat hoort erbij zullen we maar zeggen

Ik heb echt weinig tijd/puf gehad om mee te schrijven, maar heb wel regelmatig even gekeken hoe het met jullie allemaal gaat. Hopelijk kan ik vanaf nu weer wat vaker meeschrijven! (hmmm...schrijf dit zo wel op, maar zal eerst maar eens vragen of ik überhaupt nog welkom ben...?!)
Hoi meiden,

er staat even een positief verhaal van mij op de mail gezien de herkenbaarheid. Maar ben erg blij!!!

OGG grappig weer wat van je te horen, gefeliciteerd met je zoontje!

Missc heerlijk vakantie! Helaas niets meer aan mijn tips gehad, maar volgens mij is tenerife ook heerlijk hoor.

Manlief en ik hebben altijd al graag naar het buitenland gewild. Hebben niet een hele specifieke voorkeur behalve dat er het liefst engels gesproken moet worden en dat het een beetje een veilig land moet zijn. Vandaar dat we open staan voor andere ideeen.

Vera ik hoop echt voor je dat je bekkenklachten binnenkort voorbij zijn hoor, lijkt me helemaal niets. Wij zijn ook eind april een weekje vrij, ben benieuwd waar wij heen gaan.

x Floortje
he OGG, wat leuk zeg om weer wat van je te horen. Gefeliciteerd met je zoontje! Wanneer is ie geboren? Schrijf gezellig mee hoor!

missc, wat heerlijk zeg tenerife! Nog lekker wat zonuurtjes pakken.

floortje ga zo je mail lezen.

vera ik weet niet hoelang miniteddy was bij de geboorte, dat hebben ze niet gemeten.

rossia ook maar 1 uur dus. Je kan het niet terugkijken geloof ik. misschien via youtube. Vrouw van erben heet volgens mij renate.

net op kraambezoek geweest bij collega. Was leuk. Haar ventje is alweer 5 kilo. We zijn met de bus geweest. op de terugweg stapten er ineens zo'n 30 scholieren bij de bus in. Die moesten allemaal staan. Dat vond ik wel een beetje eng hoor met de kinderwagen. Maar zoals altijd sliep mini overal doorheen.

tot later!
Teddy, zoonlief is geboren op 8 november. Zo'n drukke bus met mini lijkt mij ook een beetje eng hoor. Het kan af en toe zo druk zijn in de bus. Ik ben ook nog geen een keer met de bus geweest, ik heb gelukkig een autootje wat ik altijd kan gebruiken.

Vera: miniopgoedgeluk was een paar dagen na de geboorte 53 cm. Op de dag zelf hebben ze hem niet gemeten. Dat hebben we aan de kraamhulp gevraagd en die kwam op ongeveer 53 cm. Wij gebruiken trouwens de NB-luiers (van P) en ik zweer erbij. Ik heb ook die van het K en van de AH geprobeerd, die van de K gingen wel, maar die van de AH vind ik echt vreselijk. Ik heb ook wel eens de BD van P, maar ik heb het idee dat miniopgoedgeluk daar uitslag van krijgt. Hij heeft ze nu sinds een paar dagen en heeft opeens enorm rode billetjes.

Michigan: ik ben ook erg benieuwd wanneer jullie kleine komt. Jullie weten niet wat het wordt he?! Spannend hoor!
Even kort:

OGG, wat leuk dat je weer hier komt kletsen! Jullie ukje is dus ook alweer ruim 3,5 maand oud. Wat een kereltjes worden het dan al he?

Iedereen

Druk, druk, druk, straks lekker naar huis, sta op springen (.)(.)
Hallo meiden!

Daar ben ik weer! Vanmorgen met mijn verkeerde been uit bed gestapt ('ik heb er geen zin meer in!!!') maar inmiddels weer opgevrolijkt door gezellig bezoek vandaag en een prima bezoekje vlk. Alles was weer zoals het zijn moest. Goede bloeddruk (loopt nu wel iets op maar met 130/75 nog steeds netjes), mooi gemiddeld formaat kind, ligt er prima voor, mooi hartje gehoord. Ik vond het zo lekker om te horen dat alles zo volgens het boekje gaat, deed me echt even goed. We hebben afgesproken dat ze vrijdagochtend langs komt om te kijken of er gestript kan worden (@ Ellein, zet jij die in de tabel?) en begin volgende week een afspraak bij de gyn, die datum hoor ik nog. Dus ik hoop dat de afspraak vrijdag niet nodig is natuurlijk, en anders dat er in elk geval wel gestript kan worden!!

Floortje, jammer van de ongesteldheid maar het goede nieuws dat ik op de mail las maakt dat natuurlijk wel heel erg goed. Wat fijn om te lezen meid!!!!

Jobje, klinkt als een heerlijke week die je gehad hebt! Oef, ik ben jaloers op dat mooie weer zeg... ben ook wel helemaal toe aan het voorjaar! En erg leuke foto's op de mail, je ziet er goed uit!

De verhalen over de luiers vind ik wel erg grappig. Als ik dan Vera lees 'bijna over het randje gepoept' - ik kan me er gewoon nog geen voorstelling bij maken!! Maar zo te lezen is het dus heel persoonlijk wel merk goed aansluit. Ik wacht het wel rustig af!!

Ellein, fijn dat je je weer wat beter voelt! Kan me voorstellen dat gisteravond het licht even helemaal uit ging bij je. Wel erg fijn dat Ellein-man dan de honneurs zo goed kan waarnemen. Af en toe even instorten moet ook als kersverse mama kunnen hoor!

En Mimpje, heb je je inderdaad nog nuttig gemaakt? Of heb je gewoon een lekker rustig-aan-ik-geniet-van-mijn-verlof dagje gehad?

Teddy, fijn dat je meisje weer is goedgekeurd! Hoe vind je de sfeer nou, op het CB? Je hoort zo vaak mensen negatief over het 'consternatiebureau', ervaar je dat ook zo? En Vera?

MissC, fijn dat je geboekt hebt! Lekker hoor, zo een week naar de zon.... en nu alvast genieten van de voorpret!

Rossia, ik ga mijn best doen hoor, deze week!! Nou ben ik toch even helemaal kwijt waar jij heen gaat.... was dat 'openbaar bekend', op het forum?

OGG, wat leuk om je weer te lezen! Gefeliciteerd met jullie zoon!! Wij weten inderdaad niet wat het wordt en dat vind ik nu toch wel heel spannend worden.... bijna iedereen gokt een jongetje, en wij zelf ook. Zal heel gek zijn (voor 2 seconden ofzo) als het toch een meisje is - maar absoluut, hoe cliché ook, net zo welkom natuurlijk!

Inmiddels zit ik hier in het donker te tikken - ga maar eens snel wat gezelligheid toevoegen hier in huis, wel zo leuk voor Mich-man die zo thuis komt na een lange werkdag en autorit (hij ging vandaag om 6 uur de deur uit en is nu goed gaar geloof ik).

Fijne avond allemaal!
michigan heb nog niet echt een mening over het cb. Ben nu vooral nog geintresseerd in hoe mini het doet. De arts van vanmorgen was erg vrolijk en leuk met de kleine meid. Tis natuurlijk wel lopende band werk voor hun, maar kreeg er geen vervelend gevoel bij. en ik vind het wel gezellig om te wachten tussen allemaal trotse mamma's en schattige baby's en peuters. Iedereen verteld vol trots over zijn of haar kind. Je wisselt ervaringen uit en schept natuurlijk erg op over hoe goed het allemaal gaat. Bij mij ging het zo....nou bij mij ging het zo...en die van mij was met zoveel weken al dit....

spannend hoor vrijdag!
Hi OGG, wat leuk weer van jou te horen. Gefeliciteerd met je zoon, alweer 3, 5 maand oud! Alles gaat goed zo te horen?

Michigan, spannend hoor of er vrijdag gestript kan worden! Doe maar lekker rustig aan hoor!

Leuk Teddy, al die trotse mama's (en papa's? ) op het cb..

Grrrr... van 2 collega's/leidinggevenden moet een bepaalde klus af.. of we 'even' met terugwerkende kracht ons tijdschrijven van 2008 willen bijwerken (werd pas medio 2008 opgezet). Moet het nu wel 's avonds afmaken, want red het overdag gewoon niet. Ben er zo pislink over, maarja daarmee is de klus niet geklaard..

En ik wilde deze week nog wel zo graag op tijd naar bed, merk echt dat ik mijn slaap hard nodig heb. Nou, genoeg geklaagd, aan de slag
Hoi meiden!

Nou vanmiddag ook bij CB geweest. Uk is nu 4,5 kilo en 55,5 cm. En helemaal goedgekeurd! Zeiden dat het een sterk kereltje was met zijn nek enzo, en lekker relaxed! Moet volgende week woensdag op inloopspreekuur komen voor 1e prikje, het was nu wat te vroeg en bij de volgende afspraak wat te laat, dus dan maar zo. Hij heeft wel een ontstoken oogje, arme ziel, maar niets geen last van hoor. Hij lacht echt al volop en maakt af en toe van die heerlijk babygeluidjes, super! Ik had toch verteld dat grote broer thuis zijn middagslaapje niet meer deed, nou bij de oma´s doet hij die nog wel.... hhhmm hoe kan dat?? Ga hem dus thuis ook gewoon weer op bed doen dus.

OGG, leuk dat je er ook weer bent! En ook een zoon en alweer 3,5 maand! Leuk hoor, fijn dat het goed gaat.

Michigan, spannend hoor vrijdag! Bij Vera en mij heeft t na 2x geholpen, dus ik hoop bij jou na 1x al, of eigenlijk gewoon voor vrijdag al spontaan! Is nog beter natuurlijk!

Goed, ik ga ff naar de mail, kijken naar het bericht van jou Floortje, klinkt positief iig!
Ik moet morgen trouwens naar de ha.... heb een bultje op mijn hoofd en die wordt weggesneden onder plaatselijke verdoving... toch een beetje spannend. Ga daarna met ukkie naar mijn school. Even de collegas en mijn kids trakteren! Ben benieuwd hoe ze reageren....

Nou genoeg ego geklets, op naar de mail!
hi mamadeb, van jou ook al zo'n positief bezoek aan het cb! Lekker hoor!

Maareh je bezoekje aan de ha is niet iets om naar uit te kijken, brrrr... Alhoewel mijn ervaring is dat juist wanneer je zo zenuwachtig bent, het dan juist wel meevalt! In ieder geval veel succes!!
Bedankt voor de complimenten over mijn foto's op de mail!

Floortje, fijn dat jij als deskundige zegt dat mijn buik niet extreem groot is. Ik heb inderdaad bovengemiddeld veel vruchtwater bleek op de echo. Morgen weer naar de vlos, dus dan hoor ik weer wat meer over de groei.

Jammer van je ongesteldheid, maar gelukkig ook goed nieuws. Heb een berichtje voor je op de mail gezet. Grappig trouwens dat je iemand was tegengekomen die op mij leek.

Nou ja, mochten we de adapter nog ooit van jullie lenen (als jullie hem tenminste niet zelf nodig hebben ; ) dan komen we elkaar nog wel een keer live tegen.

Rossia, lekker over een weekje skien!

Missc, op Tenerife heb je een hele mooie vulkaan waar je goed kunt wandelen. Wij zijn er in juli geweest. Zaten in dezelfde regio als jullie.

Mamadeb, ik heb dat ook gehad, een aantal bultjes op mijn hoofd. Vooral de eerste dag doet het pijn en bloedt het nog na, maar daarna gaat het beter. Sterkte morgen!

OGG, welkom terug! Leuk dat je weer mee komt schrijven en gefeliciteerd met je zoon!

Michigan, spannend vrijdag strippen! Fijn dat alles goed was met de kleine. Ik denk bij jou ook een jongetje.
cross Jobje! Op de mail heb ik iets naar Vera geschreven over Tenerife, ben ook benieuwd naar jouw ervaringen!
Hee OGG, dat is inderdaad lang geleden!! Gefeliciteerd met je zoontje. En op de UD geboren, dat komt niet vaak voor nee. Ik vind het leuk als je weer mee komt schrijven. Ervaren moeders zijn altijd handig!

Wel grappig, toen we de BD luiers gebruikten had mini-Vera nergens last van, ook niet met de NB luiers van de K trouwens. Nu gebruiken we de NB luiers van P en ineens heeft ze vuurrode billetjes. Verschilt dan per kindje lijkt wel!

Michigan, gelukkig heeft de vlk je weer een beetje opgevrolijkt. Lekker is dat, als alles volgens het boekje verloopt. Hopelijk bijft dat zo! En inderdaad hopen dat je vrijdag gestript kan worden en dat het bij jou in 1 keer helpt.

Gek, ik heb bij jou toch ook een meisje in mijn hoofd. Maar dat zegt niks, ik ben niet zo goed in geslacht voorspellen.

Ik heb trouwens ook geen naar gevoel bij het CB. Er werken allemaal vriendelijke, geinteresseerde vrouwen die echt de tijd nemen voor je vragen. De arts (ook een vrouw) was ook erg vriendelijk. Bij ons wordt alleen niet gekletst met de moeders onderling. Iedereen is een beetje met haar eigen kindje in de weer. We hoeven ook niet echt lang te wachten..

Missc, hoe kan je nou over 2008 nog tijdschrijven? Had je het allemaal ergens genoteerd of moet je het uit je hoofd doen?

Vlak voor ik met verlof ging moest ik voor 5 maanden verlofuren schrijven. Copy-paste aktie dus. Was wel lekker makkelijk.

Mamadeb, ook een goedgekeurd kindje, fijn! En ook een sterk nekje? Ons meisje heeft net nog even aan papa laten zien hoe hoog ze haar hoofdje kon optillen. Echt schattig, dan gaan op een gegeven moment haar beentjes ook omhoog omdat haar hoofdje zo zwaar wordt.

Nu al een prikje? Is dat niet pas bij 2 maanden?

Sterkte morgen!

Oh, en heel toevallig ga ik morgen ook langs mijn werk met de kleine. We lopen wel gelijk op met alles he?

Floor, ik ga zo je verhaal lezen op de mail. Het klinkt allemaal positief!!

Wij hebben net besloten om toch maar niet echt op vakantie te gaan. Toch teveel gedoe met zo'n kleine.. Wel willen we een paar nachtjes weg ofzo. Even kijken maar.

Missc, ik ga ook even jouw berichtje lezen op de mail.
Ja das toch eigenlijk een beetje eng aan het worden he Vera!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven