Gezondheid alle pijlers

Branderig gevoel

10-01-2018 09:40 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Ik heb sinds ongeveer 1,5 week een ietwat branderig gevoel bij het plassen.
Het doet niet veel pijn, maar het voelt anders dan gebruikelijk.

Het kan geen soa zijn (verwacht ik). Ik heb lange tijd alleen seksueel gemeenschap gehad met dezelfde vrouw en het seksuele contact is altijd veilig geweest.

Wel heb ik de afgelopen periode vrij ongezond geleefd. In de zin van: weinig slaap en te veel alcohol en cafeïne. Kan dit een oorzaak zijn?

Met masturberen heb ik geen pijn. Ook met klaarkomen heb ik slechts één keer een soort van branderig gevoel gemerkt. Verder niet eigenlijk.

Ik ben niet het type die snel naar een huisarts loopt, dus wilde het de komende week nog even aankijken. Mijn urine ziet er verder goed uit. Het is niet donker of erg troebel. Ik heb sinds afgelopen vrijdag geen alcohol meer gehad en drink veel water. Ook ga ik op tijd naar bed en eet ik normaal. Ik hoop dat ik mij daarna in algemeenheid beter voel. Ik voelde mij vooral vermoeid de laatste weken.

Even afwachten of toch maar met enige prio naar de huisarts?
Ik zou toch even naar de huisarts gaan en een plasje inleveren. Wellicht een blaasontsteking of een schimmeltje.
Tja je kunt wel niet naar de huisarts willen. Maar van dit forum ga je ook niet heel veel wijzer worden
ja, huisarts, bel maar even
Je kunt altijd met de assistente overleggen of je NU moet komen of later
Ik denk er de laatste twee dagen ook veel aan. En heel stom, maar daardoor lijkt het wel alsof ik het erger voel.
Soms denk ik dat ik er door aan te denken het ook voel.
Huisarts
Ga naar de huisarts. Wij zijn geen dokter, maar is het een blaasontsteking dan is het geen goed idee om die te verwaarlozen.
dolfine wijzigde dit bericht op 10-01-2018 13:10
1.64% gewijzigd
huisarts :whistle:
Lorem Ipsum
Bel even ha en vraag of je een plas mag inleveren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom wachten??? Niet zo eigenwijs to hup huisarts bellen.
Ik zou de huisarts bellen en daarmee overleggen..
Blaasontsteking misschien? Ik heb het 2 keer gehad, en beide keren merkte ik het alleen door pijn met plassen, en vaak moeten plassen.. Maar niet aan de kleur/geur van urine o.i.d.
Klinkt als aan blaasontsteking, en ik raad je niet aan om lang te wachten daarmee want dan word je echt heel ziek..... En natuurlijk kunnen je klachten ook allemaal andere oorzaken nog hebben, maar op dit forum ga je niet het antwoord vinden ben ik bang.
Ik zou toch gewoon langs gaan bij de huisarts, ze kunnen direct zien of er sprake is van een blaasontsteking. Dat gezegd hebbende, ik heb de afgelopen weken van meer mensen in mijn familie gehoord dat ze irritatie hebben bij het plassen. Een virusje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven