De vagina vertelt...

09-01-2018 20:15 44 berichten
Ach wat leuk. Achter de lees-smeer knop bevinden zich stukjes die niemand leest. Maar ik wel en ik las vandaag het relaas van een geslachtsorgaan. Niet naar zoeken want het is behoorlijk saai. Dat kan het forum een stuk beter. Verplaats je dus eens in je papaya en beantwoord de volgende vragen:

Hoe sta je er bij vandaag?
Wat was je leukste ervaring?
Waar heb je een hekel aan?
Lactacyd? Of niet?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
09-01-2018 21:17
is dat van libresse?
Niet echt. Ik ga speciaal voor jou proberen een plaatje te plakken.

Afbeelding
Don't waste your time or time will waste you.
S-Meds schreef:
09-01-2018 21:20
sinds er geen bloed meer vloeit is hij de interesse verloren
nou ja is natuurlijk zelf ook de jongste niet meer en na die vergrote prostaat door een infectie is het helemaal mis

misschien moet ik ook eens wat meer in opstand komen tegen de baas. Maar als ik dat doe gaat ze uit wraak de hele dag paardrijden

Das kut.
:there:
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik sta er wat droog bij vandaag, de meneer die zo af en toe op bezoek komt is ziek. Beetje jammer dit. Verder fris en fruitig.
Leukste ervaring wil ik niet delen, dan staat het schaamrood me op de lippen. Ik heb een hekel aan schimmel, ontstekingen en tocht.
Lactacyd, om de dooie doos niet.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
V1k1ng schreef:
09-01-2018 21:29
Ik sta er wat droog bij vandaag, de meneer die zo af en toe op bezoek komt is ziek. Beetje jammer dit. Verder fris en fruitig.
Leukste ervaring wil ik niet delen, dan staat het schaamrood me op de lippen. Ik heb een hekel aan schimmel, ontstekingen en tocht.
:rofl:
Don't waste your time or time will waste you.
S-Meds schreef:
09-01-2018 21:18
hai genotsgrot van feow
Rrrrillll.

Het voelt alsof ik door een begripvol AA-kringetje word toegesproken.

Voorzichtig.
Aangenaam?
Gegeneerd.
In mezelf.
Niet.
Akelig.

Of:

Geniaal
Explosief
Neukbaar
Ook
Toegankelijk
Sexy
Geil
Rekbaar
Ook
Tevreden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
V1k1ng schreef:
09-01-2018 21:29
hoezo zit jij op de tocht? heeft je eigenaar geen ondergoed? Of

omg
moet er een string om je heen?

Ik denk wel eens: als onze lippen ook horizontaal hadden gezeten dan had de wereld ons veel serieuzer genomen
feow schreef:
09-01-2018 21:58
Rrrrillll.

Het voelt alsof ik door een begripvol AA-kringetje word toegesproken.

Voorzichtig.
Aangenaam?
Gegeneerd.
In mezelf.
Niet.
Akelig.

Of:

Geniaal
Explosief
Neukbaar
Ook
Toegankelijk
Sexy
Geil
Rekbaar
Ook
Tevreden.
of
Knotsklaar
Uitrekbaar
Trektsamen
In het broekje en tegen een slip geplakt. De leukste ervaring zou ik niet weten, er zijn veel leuke ervaringen. Ik heb een hekel aan gelikt worden aan mijn binnenste schaamlippen dat jeukt! Ja ik was mezelf met Lactacyd.

Offtopic: Waarom ziet het plaatje van dit artikel eruit alsof iemand haar billen uit elkaar trekt en er een soort diepe draaikolk ontstaat? https://www.viva.nl/tijdschrift-viva/kr ... -orgasmes/
S-Meds schreef:
10-01-2018 02:19
hoezo zit jij op de tocht? heeft je eigenaar geen ondergoed? Of

omg
moet er een string om je heen?

Ik denk wel eens: als onze lippen ook horizontaal hadden gezeten dan had de wereld ons veel serieuzer genomen
Ik zit niet op de tocht, ik heb er een hekel aan. Ik hoor de eigenaar wel eens als ze in de trein zit, dan loopt er iemand voorbij die haar doos niet goed verpakt en waarvan je kan zien wat voor kleur ondergoed de eigenaar draagt. Ik ben blij dat mijn eigenaar er altijd voor zorgt dat ik er warm en keurig bij zit.
OliebolmetKrenten schreef:
10-01-2018 03:32
In het broekje en tegen een slip geplakt. De leukste ervaring zou ik niet weten, er zijn veel leuke ervaringen. Ik heb een hekel aan gelikt worden aan mijn binnenste schaamlippen dat jeukt! Ja ik was mezelf met Lactacyd.

Offtopic: Waarom ziet het plaatje van dit artikel eruit alsof iemand haar billen uit elkaar trekt en er een soort diepe draaikolk ontstaat? https://www.viva.nl/tijdschrift-viva/kr ... -orgasmes/
goeie vraag. wat eenordinaire slip ook. hebben jullie veel contact met de achterkant?
V1k1ng schreef:
10-01-2018 06:34
Ik zit niet op de tocht, ik heb er een hekel aan. Ik hoor de eigenaar wel eens als ze in de trein zit, dan loopt er iemand voorbij die haar doos niet goed verpakt en waarvan je kan zien wat voor kleur ondergoed de eigenaar draagt. Ik ben blij dat mijn eigenaar er altijd voor zorgt dat ik er warm en keurig bij zit.
die van mij ook. pakt me goed in met heupslips en wollen maillotten
V1k1ng schreef:
10-01-2018 06:34
S-Meds schreef:
10-01-2018 10:40
Ah, bij jou ook niet van die gekke strings. Vroeger deed mijn eigenaresse dat wel, dat schuurde zo, gelukkig is ze nu ouder en verstandiger.
Altijd van degelijk katoen.
Het is niet te harden hier. Mevrouw heeft vandaag erwtensoep gegeten.
S-Meds schreef:
10-01-2018 10:40
Op dit soort dagen ben ik zó blij met die versleten katoenen zwangerschapsonderbroek en die broekrok!
Ik voel me verlaten en alleen
yette schreef:
10-01-2018 20:20
pffffffft
yette schreef:
10-01-2018 20:20

Ai.

Hier staat voor morgen goulash op het menu. Dat is net zo erg. Gelukkig moet ze ook werken zaterdag, dus ze moet zich wel een beetje inhouden, dat scheelt.

Ik ben trouwens altijd verpakt in katoen, maar doorgaans wel met een randje kant of een beetje leuk bewerkt. Maar ik snak nu al naar de zomer, als de kleding wat luchtiger kan. Dan krijg je toch net wat meer mee van de omgeving dan met al die zwarte en donkerblauwe winterspullen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ceylon schreef:
11-01-2018 15:25
Ik ben trouwens altijd verpakt in katoen, maar doorgaans wel met een randje kant of een beetje leuk bewerkt. Maar ik snak nu al naar de zomer, als de kleding wat luchtiger kan. Dan krijg je toch net wat meer mee van de omgeving dan met al die zwarte en donkerblauwe winterspullen.
Mijn eigenaresse draagt altijd zwart/grijs, beetje een saaie doos wat dat betreft. Maar gelukkig doet ze ook regelmatig een rok of jurk aan, dan krijg je toch wat meer mee.
Voordeel is wel dat ze thuis vaak een gemakkelijke broek aan trekt, na een dag op kantoor ben ik wel toe aan wat ruimte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven