Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 10 januari 2018 om 22:23
Ik ook hoor.Ana_Isabel2 schreef: ↑10-01-2018 22:22Ik vind het sowieso bijzonder dat zoveel mannen hun weg hier naar toe hebben gevonden. Ben het nu wel gewend, maar vond het eerst toch wat vreemd.

woensdag 10 januari 2018 om 22:24
Dat mag.

woensdag 10 januari 2018 om 22:28
Lijkt mij welAna_Isabel2 schreef: ↑10-01-2018 22:15Tja, hij gaat niet uit..stapt niet.. waarschijnlijk vergroeid met zijn pc.
woensdag 10 januari 2018 om 22:32
Ik ook niet.
Maar misschien zou ik ze wel hierheen verwijzen als ze later gaan jammeren en snotteren om een of andere sullige ex-partner.
Een betere plek om op hun plaats gezet te worden kan ik me niet snel bedenken.
Ik denk dat het door de meeleesmoekes komt, al die treurige knullen hier. Gebrek aan ballen en moederliefde van ze, en daarom laten ze ons op hun jammerende nageslacht los.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 10 januari 2018 om 22:41
Geen idee waar het door komt, maar ik vind het zeikerds.feow schreef: ↑10-01-2018 22:32Ik ook niet.
Maar misschien zou ik ze wel hierheen verwijzen als ze later gaan jammeren en snotteren om een of andere sullige ex-partner.
Een betere plek om op hun plaats gezet te worden kan ik me niet snel bedenken.
Ik denk dat het door de meeleesmoekes komt, al die treurige knullen hier. Gebrek aan ballen en moederliefde van ze, en daarom laten ze ons op hun jammerende nageslacht los.

woensdag 10 januari 2018 om 22:45

donderdag 11 januari 2018 om 01:10
Pfff ik voel me rot. Mag ik even klagen? Vanavond een leuke avond, voelde me al niet helemaal jofel. Uiteindelijk begon ik het heel koud te krijgen terwijl het volgens de rest warm was. Ineens was ik thuis, heel stuk van de film kwijt, koorts en voel me zo ziek.
Don't waste your time or time will waste you.

donderdag 11 januari 2018 om 07:24
BeterschapFiddlyDiddlyDoo schreef: ↑11-01-2018 01:10Pfff ik voel me rot. Mag ik even klagen? Vanavond een leuke avond, voelde me al niet helemaal jofel. Uiteindelijk begon ik het heel koud te krijgen terwijl het volgens de rest warm was. Ineens was ik thuis, heel stuk van de film kwijt, koorts en voel me zo ziek.