iemand tips?
donderdag 11 januari 2018 om 18:55
Hoi
dit is mijn 2de topic en ik had een paar vragen
het is net uit met me vriendin ze zegt en geeft aan niet zoveel gevoel meer voor mij te hebben.
nou moet ik ook eerlijk toegeven dat we beiden eigenwijs zijn. Morgen komt ze langs om lekker te eten en een filmpje te kijken ik denk eerlijk gezegd dat ze rust nodig heeft dus ik val haar niet teveel lastig heeft iemand tips voor morgen? zovan is zoenen een no go? of mag het best? moet ik het er weer over hebben hoe jammer ik het vind of dat totaal niet doen? er is de laatste paar dagen veel gezegd en we hebben onze fouten ook wel ingezien maar ze heeft geen gevoel meer niet meer zo verliefd als dat ze was maar nou appte ze net dat ze zin heeft mij morgen te gaan zien nou snap ik wel dat huilen niet moet en ook niet te veel zeuren om hoe jammer ik alles wel niet vind hoe het gelopen is maar wat kan ik wel doen?
dit is mijn 2de topic en ik had een paar vragen
het is net uit met me vriendin ze zegt en geeft aan niet zoveel gevoel meer voor mij te hebben.
nou moet ik ook eerlijk toegeven dat we beiden eigenwijs zijn. Morgen komt ze langs om lekker te eten en een filmpje te kijken ik denk eerlijk gezegd dat ze rust nodig heeft dus ik val haar niet teveel lastig heeft iemand tips voor morgen? zovan is zoenen een no go? of mag het best? moet ik het er weer over hebben hoe jammer ik het vind of dat totaal niet doen? er is de laatste paar dagen veel gezegd en we hebben onze fouten ook wel ingezien maar ze heeft geen gevoel meer niet meer zo verliefd als dat ze was maar nou appte ze net dat ze zin heeft mij morgen te gaan zien nou snap ik wel dat huilen niet moet en ook niet te veel zeuren om hoe jammer ik alles wel niet vind hoe het gelopen is maar wat kan ik wel doen?
anoniem_329181 wijzigde dit bericht op 11-01-2018 18:57
27.39% gewijzigd
donderdag 11 januari 2018 om 20:10
Niet om rot te doen, maar ik vind dat inderdaad erg naïef. Zeker omdat duidelijk is dat jij nog wat voor haar voelt en zij niet voor jou.meneeruil schreef: ↑11-01-2018 20:05maar zouden we er morgen gewoon iets leuks van maken samen? en niet over het gezeik hebben althans ik niet maar als zij daar over begint dan kunnen we misschien kijken waar het missging? want ik weet even niet wat ik kan doen ze vertelde me dat ze er naar uit keek om mij te zien morgen dat is toch ook iets positiefs of is dit naief wat ik zeg
donderdag 11 januari 2018 om 20:13
waarom gebruik je geen hoofdletters punten en kommaas tussen de woorden en de zinnen die je gebruikt ik zou wel willen reageren maar als je zo schrijft dan weet ik niet of ik nou goed begrepen heb wat je bedoel the nja jammer voor jou want ik heb anders altijd heel goeie raad enzow maar helaas pindakaas daar heb je nu niks aan nou ja zo jammer voor jou maar t leven is zwaar
ja dat wil ik ook wel maar ik merk dat zij dit ook niet leuk vind en vast nog wel iets wilt maar dat er dingen wel moeten gaan veranderen ik denk dat ze daarom ook uitkijkt naar morgen kijken of het nog zo leuk is als voorheen de reden dat ze wilt afspreken morgen is misschien ook wel een test om te zien of ze wel de juiste keuze heeft gemaakt om mij aan de kant zetten want ik maak fouten maar zij ook
Dit!
En vraag je af: wat wil JIJ? En hoe voel je je als je morgen heeeeeeeeel erg hoopt dat het goed komt die avond en zij daar totaal andere gedachten over heeft. Hoe voel je je dan?
Bottom line: niet doen wat zij wil. Doen wat jij wil.
En wil je het wel door laten gaan: prepareren for the worst, hope for the best
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
donderdag 11 januari 2018 om 20:14
Jij gebruikt ook geen punten en hoofdletters.deepspace schreef: ↑11-01-2018 20:13waarom gebruik je geen hoofdletters punten en kommaas tussen de woorden en de zinnen die je gebruikt ik zou wel willen reageren maar als je zo schrijft dan weet ik niet of ik nou goed begrepen heb wat je bedoel the nja jammer voor jou want ik heb anders altijd heel goeie raad enzow maar helaas pindakaas daar heb je nu niks aan nou ja zo jammer voor jou maar t leven is zwaar
Mvg
donderdag 11 januari 2018 om 20:14
Jij gebruikt ook geen punten en hoofdletters.deepspace schreef: ↑11-01-2018 20:13waarom gebruik je geen hoofdletters punten en kommaas tussen de woorden en de zinnen die je gebruikt ik zou wel willen reageren maar als je zo schrijft dan weet ik niet of ik nou goed begrepen heb wat je bedoel the nja jammer voor jou want ik heb anders altijd heel goeie raad enzow maar helaas pindakaas daar heb je nu niks aan nou ja zo jammer voor jou maar t leven is zwaar
Mvg
donderdag 11 januari 2018 om 20:15
ja maar misschien misschien misschien en nog eens ja maar.....meneeruil schreef: ↑11-01-2018 20:13ja dat wil ik ook wel maar ik merk dat zij dit ook niet leuk vind en vast nog wel iets wilt maar dat er dingen wel moeten gaan veranderen ik denk dat ze daarom ook uitkijkt naar morgen kijken of het nog zo leuk is als voorheen de reden dat ze wilt afspreken morgen is misschien ook wel een test om te zien of ze wel de juiste keuze heeft gemaakt om mij aan de kant zetten want ik maak fouten maar zij ook
Maak een poll of tel de tussenstand even op:
- aantal niet-afspreken
- aantal wel afspreken
En trek dan je conclusie.
Mijn idee: niet afspreken. Laat haar maar merken dat ze je kwijt is. Nu ben je net een schoothondje.
donderdag 11 januari 2018 om 20:16
Hightower schreef: ↑11-01-2018 20:13Dit!
En vraag je af: wat wil JIJ? En hoe voel je je als je morgen heeeeeeeeel erg hoopt dat het goed komt die avond en zij daar totaal andere gedachten over heeft. Hoe voel je je dan?
Bottom line: niet doen wat zij wil. Doen wat jij wil.
En wil je het wel door laten gaan: prepareren for the worst, hope for the best
Hey,
Bedankt voor je reply, en ik ga er gewoon nuchter in ik denk dat het een kwestie van tijd is en als ze me echt zat was dan had ze vast wel andere dingen te doen morgen dus ik ga er in met geen gevoel en probeer het als vanouds te maken lekker samen eten gezellig ouwehoeren en dan kijken en aftasten of dit wel echt iets is wat ze wilt
donderdag 11 januari 2018 om 20:17
ja ik ben zeker geen schoothondje en ik wil ook niets meer laten merken dat het me iets doet maar als ze er zo naar uitkijkt om me te zien morgen dan maak je mij wel nieuwsgierig dus daarom wil ik dat aftasten en voor eventuele vervolg afspraakjes dat zie ik niet zitten inderdaad ongeacht ze er aan wilt werkenHightower schreef: ↑11-01-2018 20:15ja maar misschien misschien misschien en nog eens ja maar.....
Maak een poll of tel de tussenstand even op:
- aantal niet-afspreken
- aantal wel afspreken
En trek dan je conclusie.
Mijn idee: niet afspreken. Laat haar maar merken dat ze je kwijt is. Nu ben je net een schoothondje.
donderdag 11 januari 2018 om 20:18
meneeruil schreef: ↑11-01-2018 20:16Hey,
Bedankt voor je reply, en ik ga er gewoon nuchter in ik denk dat het een kwestie van tijd is en als ze me echt zat was dan had ze vast wel andere dingen te doen morgen dus ik ga er in met geen gevoel en probeer het als vanouds te maken lekker samen eten gezellig ouwehoeren en dan kijken en aftasten of dit wel echt iets is wat ze wilt
NEEEEEEEEE!!!!!
Ze spreekt juist met je af omdat ze niets beters te doen heeft. En jij bent lekker vertrouwd.
Nogmaals: wat wil jij!!
Zij maakt het uit. Als ze je terug wil, mag ze wel wat moeite doen voor je. Je bent geen jojo!
donderdag 11 januari 2018 om 20:19
Geloof je het zelf?meneeruil schreef: ↑11-01-2018 20:17ja ik ben zeker geen schoothondje en ik wil ook niets meer laten merken dat het me iets doet maar als ze er zo naar uitkijkt om me te zien morgen dan maak je mij wel nieuwsgierig dus daarom wil ik dat aftasten en voor eventuele vervolg afspraakjes dat zie ik niet zitten inderdaad ongeacht ze er aan wilt werken
donderdag 11 januari 2018 om 20:23
donderdag 11 januari 2018 om 20:26
donderdag 11 januari 2018 om 20:26
donderdag 11 januari 2018 om 20:31
Nee hoor; je gaat er niet nuchter in. Anders spreek je jezelf in je topics en reacties tegen.meneeruil schreef: ↑11-01-2018 20:16Hey,