Plaquenil
vrijdag 12 januari 2018 om 18:17
vrijdag 12 januari 2018 om 18:55
Ja klopt. De reumatoloog zei inderdaad dat de meeste mensen geen bijwerkingen hebben. Dat het een beetje een zwart/wit middel is wat dat betreft: of veel bijwerkingen waardoor het snel wordt gestopt of bijna niets.
Ik ben denk ik ook meer van slag van het feit dat de aandoening nu actief is waardoor dan van de medicatie. Ik heb in het verleden wel middelen gehad waar ik erg heftig op reageerde vandaar een beetje de onderzekerheid
Roffa hoe lang duurde het voordat je er iets van effect van merkte? Ik hoorde dat dat toch wel een paar maanden kan duren.
Ik heb ook de hoop dat ik het na een tijdje weer kan stoppen
Ik ben denk ik ook meer van slag van het feit dat de aandoening nu actief is waardoor dan van de medicatie. Ik heb in het verleden wel middelen gehad waar ik erg heftig op reageerde vandaar een beetje de onderzekerheid
Roffa hoe lang duurde het voordat je er iets van effect van merkte? Ik hoorde dat dat toch wel een paar maanden kan duren.
Ik heb ook de hoop dat ik het na een tijdje weer kan stoppen
zaterdag 13 januari 2018 om 13:44
Ik had heel snel een positief effect, maar mocht al snel weer stoppen omdat dat effect net zo snel weer weg was. Ze zeggen dat je gemiddeld toch wel 3-6 maanden moet slikken voor je conclusies kan trekken.
Als het gebruik langdurig lijkt te gaan worden, is het verstandig om jaarlijks je ogen te laten controleren.
Als het gebruik langdurig lijkt te gaan worden, is het verstandig om jaarlijks je ogen te laten controleren.
zaterdag 13 januari 2018 om 15:01
maandag 22 januari 2018 om 07:13