Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
JAAAAA!!!

ik had maar 3 fouten!

*kan nu Maneficent voor eeuwig plagen met hoger IQ *

maar volgens mij was het ook wel retemakkelijk want van onze rijschool was er maar 1 gezakt. Ik zat tijdens het examen steeds te denken; de moeilijke vragen komen zometeen... en toen waren we al bij 50. En de vrouw die het aflegde zei dat het slagingspercentage ontzettend hoog was. Maakt mij niet uit, ik ben blij!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
O Bam, wat een narigheid toch meis
Stressed is just desserts spelled backwards
Jaaa!!!!! Gefeliciteerd Mal, wat fijn, weer een last minder om over na te hoeven denken.

En nu alleen nog maar goed sturen en dan....klaar!
HOEEERRRRAAAA! voor jou Mal. Dát heb je in ieder geval binnen. En vanavond jezelf verwennen met een gebakje, toch?

Jaaa, Mal, deel 1 is binnen!

En dat met maar 4 uurtjes slaap!

Enka, thanks! Ik ga meteen even kijken.

Kokos, ik ben ook van het alsjeblieft en dank je wel, maar dit vond ik enigszins overdreven

Hel, nog bij Kikkerdril geweest? Ik had de bosbessen er gewoon zo doorheen gemikt ja. Iedereen vond ze erg lekker!
Joeoeoehoeeoeo Mal!!! Daar ben je mooi vanaf! Gefeliciteerd!!!

Kokos, ik laat hem gerust een half uur in z'n poepbroek lopen hoor. Yek.

Neee, ik heb het weer opgegeven. Hij vindt dat zelf trouwens niet leuk, want hij wil geen luier meer om. Van de zomer maar weer. We hebben nog een jaar

Bam, ik krijg helemaal nare kriebels in m'n buik van dat nare verhaal! Hoe kan dat nou toch steeds? Heb je al de uitslag?

Vanmorgen Berend meegenomen naar de psz. Die vond het geweldig!!! Zo schattig. Echt helemaal the men. Wilde een blok in de bouwhoek, pakt hem gewoon af van een jongetje van 3 1/2 die ervan omviel en perplex achter bleef. Oeps, best erg hè? Ik moest er wel om lachen hoor. Maar heb de blok teruggeven en Berend in de poppenhoek gezet waar hij uuuuren kopjes thee ingeschonken heeft. Hij speelt al echt een beetje rollenspel, erg lief.
Ben ik weer.

Drain is eruit, zat idd niet meer goed.

Mijn eigen dokter ( is een hele lieve) was zelfs nog komen kijken naar de foto's.

Hij verwacht geen problemen deze week, volgende week naar chirurg. Mocht er wel wat zijn moet ik meteen bellen.

Zow ben blij dat ik van dat rampending verlost ben
Bam, hoe was het in het zh?

Star, je hebt mail op je hotmail.

Amaal, oh, hmmmm.... dat werkt dus niet. Jammer.

Mamax, ik zie de humor er wel van in, van Max zijn beleefde opmerking richting zijn pa.

Kokosman is al weer thuis. We hadden mazzel met de vloer. Gisteren was de kapster bij ons thuis en Kokosman zei meer als geintje:"Als je nog een grenen vloer wilt, je mag het zo meenemen (ligt in de tuin tegen de berging) . Nou, zei ze, ik weet wel iemand uit mijn straat. Dus telefoonnummer meegegeven. Belde hij al snel op; hij wil het hebben. Kijk, dat scheelt weer een aantal ritjes (en geld) naar het grof vuil.

Ik ga de kast uitruimen. Daar ligt nog parket onder en donderdagavond komt de man het ophalen.
Joehoeee Mal: Gefeliciteerd
Bam, wat klote!!! Gatver!

Mal, joepieeeeeee gefeliciteerd, kanjer!!

Star, coole boots!

Amalia, wat leuk dat Berend het zo gaaf vond.

Ik heb de balen, jongste nog steeds ziek, weer hogere koorts, pseudo krupp minder maar denk weer bronchitis. Morgen gaat man naar de Kinderarzt, maar Kita gesloten dus oudste thuis, ik cursus voor werk en akela niet in de buurt. Gelukkig komt nu de vriendin van de akela even op oudste passen, wat een gedoe...
Da's beter Bam. Krijg je nog een oproep of weet je al een datum?
Jin, wat een ellende! Zo zielig voor S. Fijn dat vent er nu is!

Kokos, mooi handig, ben jij er van af en er is iemand blij. Top toch?
Jin, aaaah... wat ontzettend zielig voor jongste! voor jullie allemaal.
Kokos, handig van die vloer! Wat een mazzeltje!

Amalia, ik zit nu ook op het werk (illegaaltje he). Wanneer stop jij weer met werken?
Jin, gelukkig een tijdelijke oplossing kunnen regelen.

Mal, goed gedaan meid!

Bam mooi dat je van dat onding verlost bent.

Chuckie doet het goed, precies op schema dus ben weer opgelucht.
Bam, lekker dat je van die drain af bent! Nou die galblaas nog en dan heb je die ellende ook weer achter de rug!

Star, fijn dat chuckie het goed doet! Het blijft toch spannend hè. Hoe lang moeten we moet je nog op de 20 weken echo wachten?

Zo, ik heb net de voorstelling van Kikker en z'n vriendjes geboekt voor man en Max. Eerst even gebeld wanneer schoonzus (waar we geen contact mee hebben) heen ging. Om 13 uur. Mooi, dan wil ik 2 kaartjes voor die van 16 uur. Kerel snapte er niks van :-)

Ik wil nog graag een ander tafelblad. Een houthadel hier in de buurt gebeld, die heeft grenen planken van 3 cm dik, dus die wil ik zaterdag halen. Ook nog de afspraak in het VU verzet naar 1 april, hoop dat vent dan wel kan.

Ik vind dat ik nu wel weer genoeg gedaan heb, dus ik ga lekker met de Foodies op de bank. Staan trouwens lekkere vegetarische recepten in Star!
Jin, ik hoop dat het morgen meevalt met S bij de Kinderarzt!
Fijn Star! Hoe gaat het met de misselijkheid?

Mamax, 1 april kan vast alleen maar "grappig positief" nieuws geven! Ooooh leuk Kikker, dat schijnt echt top te zijn! Wat is foodies? Een eet-tijdschrift?
Oh, ik heb ook nog koffiebonen besteld en zwanger vriendinnetje gebeld. Nu 39 weken en 1 dag.

Ik ben zo trots op mezelf, hebben jullie het door
Foodies is een nieuw eettijdschrift inderdaad. Ik vind hem erg leuk. Er staat van alles in, leuke kookboeken, lekkere recepten, een aantal basisrecepten en wat columns.
Zo..... waarom ben ik nog op mijn werk? Ik heb echt bijna niets te doen en ben maar een beetje wat kleinen klusjes aan het doen en een beetje aan het internetten, maar dan lig ik liever thuis even op de bank.

Mamax, hoe vond je de tent? Ik vind hem wel leuk, ga vrijdag maar stof halen denk ik, heb ik in mijn wachtweken wat te doen :-)

Bam, Fijn zeg dat je van dat onding afbent! Hoe waren je bloedwaardes? Of werd er nu juist geprikt?

Jinny, beetje laat maar je bent een echte ubermutti hoor. Heb echt respect hoe je het allemaal doet in je eentje als man weg is. Veel sterkte met de S!

Is er ook al iemand naar Het Zandkasteel geweest? Ik wil misschien over twee weken met Thijmen gaan, heb ik toch verlof.

Star, goed zeg dat Chuckie weer is goedgekeurd. Ga je nu naar de VK of naar de Gyn?

Donderdag nog naar de VK geweest...of had ik dat al gezegd? Ging allemaal goed alleen nog steeds niet 100% zeker of hij/zij goed ligt, dus over twee weken waarschijnlijk een liggingsecho als het dan nog niet 100% is. We wachten maar weer af.

Afgelopen weekend nog gelachen om een opmerking, kennissen van ons kwamen langs dus ik zeg tegen Thijmen

"M en Wendy komen straks langs" zegt hij meteen

"Oh...komt Bob de Bouwer dan ook mee?"

(Duurde het toch wel even voordat het kwartje bij me viel en dat Wendy bij Bob hoort )
Mal gefeliciteerd!! Goed gedaan!

Star, fijn dat alles goed gaat!

Jin, arme jongste, beterschap voor het lieverdje maar weer...
Enka, dank voor je kaartje, lief!

Bam, zo, en nu je koest houden tot de afspraak volgende week. :hug:!
Suusje, hoe gaat ie met jou? Heb je afleiding om de tijd snel te laten gaan?

Enka, bloos van je lieve woorden! Wat een leuke uitspraak van Th., echt zo lachen wat er allemaal in die koppies omgaat!

Mamax, klinkt leuk dat tijdschrijft. En een dik applaus voor jou!
Jin, Hel en Mare waren hier vanmorgen dus dat was erg gezellig. Maar verder ben ik er wel weer zo'n beetje vol continue mee bezig. Afleiding zoeken lukt me niet. Misschien morgen maar boeken uit bieb halen. Misschien werkt dat.

Ook nog steeds erg misselijk. Nou ja, er zit regelmaat in het kotsen dus dat is wel handig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven