Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben chagrijnig, 1 april kan vent ook weer niet. 8 april ook niet, 15 april is Sam jarig, dus wordt het alweer de 22e. Hij moet van mij nu zelf een afspraak bij het VU maken.

Enka, ik vond hem erg leuk! Ik heb hem meteen naar m'n moeder doorgestuurd. Ik was zondag met Max naar het Zandkasteel. Hij vond het erg leuk!

Suus, hoe is het met jou?
Wanneer heb je een afspraak Suus? Wat een dagen voor jullie om NIET door te komen, pffff. Sterkte. Is het voor vent ook zo lang of gaat het hem "lichter" af?

Mal, houd je een klein feestje???

Mamax, he wat balen dat man niet kan dan. En voor je het weet zijn er weer weken voorbij....
Geen dank hoor dames

Mamax, wat vervelend dat vent steeds niet kan, kan me goed voorstellen dat je het hem nu zelf maar laat inplannen. Ik ken het probleem wel een beetje.

Suus, wel fijn dat je nu enige regelmaat te ondekken is...maar het blijft zwaar irritant Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Jinny, hoe is man eronder?

Ik moet zaterdag een etentje in elkaar flansen...voor een mega culinair stel. Dus ik ga maar eens even wat uitzoeken.
Ik hoorde de man gisteren ook verzuchten dat hij echt hoopt dat het goed is volgende week. Ik merk dat hij er dus ook wel erg mee bezig is.

Mamax, irritant! Zitten we trouwens niet bij zelfde arts: die van mij werkt alleen op donderdag....
Hel, ik kan jurk niet vinden. Jij?
Ik weet het niet Suus, ik zit bij Dr de Vries.
Ik bij dr Go. Erg prima.
Moet je nu ook steeds naar het VU eigenlijk, of mag je bij de verloskundige?
20 weken echo is 21 april, dus nog ver van mijn bed op het moment.

Foodies ken ik niet Mamax, ik heb een abonnement op de Delicious, ook een aanrader vind ik.

Misselijkheid gaat de goede kant op Jin, vandaag wel weer erg misselijk, maar dat waren de zenuwen ga ik vanuit.

Enka, hup naar huis (nou goed, daar ben je inmiddels ook wel denk ik ). Hoeveel dagen nog?

Ik ga gewoon naar de vk, maar elke keer na echo spreekt de gyn ook even zijn oordeel uit. Raar gedoe, sta je letterlijk binnen een minuut weer buiten.

Suus, vent wat leuke series laten downloaden om te kijken? Seizoen 2 van Life ofzo? Seizoen 5 van House?
Goed Mal!!! Dat heb je in je zak. Nu over naar step two.

Bam, lekker zonder drain. Kan er ook niks mee gebeuren.

Was de bloeduitslag dus redelijk?

Ik hoop dat je je nu (in alle rust) kunt voorbereiden op de ingreep.

Heb je thuis een beetje rust?

Suus, er is ook geen afleiding voor knagende onzekerheid..

Maak je jezelf erg gek? Heb je ook gegoogled enzo?

Sterkte weer en hou je goed.

Ik heb deze maand een knop omgezet in mijn kop; ik ga voor een tweede. En vriend ook. Dat getwijfel van mij (over wanneer) moet maar eens over zijn. Dus nu de spannende weekies in.
quote:mamax schreef op 24 februari 2009 @ 17:04:

Moet je nu ook steeds naar het VU eigenlijk, of mag je bij de verloskundige?Ik blijf tot de 20 weken echo bij VU is afspraak. Als dan alles ok is ga ik wel geloven dat het goed komt.
Wow Compu wat een leuk nieuws
Star, ik zal het de vent idd eens even vragen. Misschien heeft hij nog wel wat.

Compu, go girl!!!

Voor wat google betreft: nog niet veel op te zoeken. Ik weet dat alle embryo's/foetussen de eerste 12 weken precies hetzelfde doel qua delen. Als het niet zo gaat zijn er honderden oorzaken mogelijk.

Star, 21 april duurt nog lanhang!!! Daarvoor geen echo's meer denk ik?
Ja erg lang inderdaad. Geen echo's meer nee, of ik moet een pretecho ergens tussendoor plannen als ik het echt niet meer hou.
Wow Compu, leuk nieuws! Ik hoop dat het gauw raak is!

Suus, voor jou ook niet echt een onbezorgde zwangerschap meer hè?

Zo, ga het eten afmaken en dan eten met de mannen. Man belde net dat hij niet mee-eet. Gezellig
Compu, hehe, zitten jullie nu eindelijk op 1 lijn? dat is wel handig als je er samen voor gaat he! Succes!

Suus ik denk aan je

Enka, lekker hoor bijna verlof!

Star, fijn dat alles goed was met Chuckie! Was Ceetje mee?

Bam, en nu rustig aan doen he!

Jinny, een dikke knuf voor Simon!

Mamax, balen dat lange wachten steeds! Niks aan, ik weet hoe het voelt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Cee en mijn moeder waren mee ja Mal!
Wat vond Ceetje ervan?

Heb net vriendin gebeld of ze mee wil naar Coldplay in september, ik wil er zo graag heen! Maar ja het is best prijzig en ze vind het wel supergaaf maar wil er een nachtje over slapen. Even duimen dus!
Stressed is just desserts spelled backwards
Haaaa Suus! W a t ee n l a ng e d a g e n hè, voor jou? Sterkte meis! Ik vraag me alleen af wb die meting: toen ik vroege echo's kreeg zeiden ze altijd heel duidelijk dat het nog zo klein is dat 1/8 millimeter bijvoorbeeld al een dag of 2 kan schelen. En dat het zo moeilijk meten is. Of was die meting bij jou echt helemaal goed?

Gezellig dat Hel er was! Meisjes nog dikke vriendinnen?

Patroon in het kotsen, nooit van gehoord

Compu!!!! Jaaaa, dat is een leuke beslissing! Top. We duimen mee hoor!

Kikker schijnt heel leuk te zijn, hij was hier maar ik ben niet gegaan helaas.

Weet niet meer wie wilde..

Mamax, kan vent niet even een paar uurtjes weg van zijn werk? Irritant zeg! Mooi balen.

Vandaag met Berend naar de ortopead geweest voor zijn heupen.

Nog niet helemaal goed. Over een jaar weer controle. Het was minimaal hoor, die afwijking. Maar genoeg om jaarlijks in de gaten te houden. Balen.

Enka, nog vol te houden? Lachen met Bob en Wendy!
Joehoe!!! Mal gefeliciteerd! Goed gedaan zeg!

Compu: wat een leuke beslissing, fijn! Hopelijk kun je snel weer genieten van frummel in buik!

Suus: oh wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zo...Met die misselijkheid erbij... Blgh. Maar hopelijk is het het allemaal waard straks!

Bam: oh gets stomme drain. Blij dat hij eruit is...

Jin: oh arme jongste... Schiet niet op dus. Gets...

Mamax: Leuk naar kikker! Jammer dat jij niet "mag"...

Star: ha fijn dat chuckie het goed doet!!!

Hier alles wel ok. Mijn vader moest getest worden op prostaatkanker en vandaag bleek uitslag gelukkig goed te zijn. Werk sucks weer even. Zucht. Aftellen naar volgende vakantie maar haha!
Enka: wat een goeie, Bob en Wendy! Gave beschrijving zeg! Super!!!
quote:amalia schreef op 24 februari 2009 @ 20:39:

Haaaa Suus! W a t ee n l a ng e d a g e n hè, voor jou? Sterkte meis! Ik vraag me alleen af wb die meting: toen ik vroege echo's kreeg zeiden ze altijd heel duidelijk dat het nog zo klein is dat 1/8 millimeter bijvoorbeeld al een dag of 2 kan schelen. En dat het zo moeilijk meten is. Of was die meting bij jou echt helemaal goed?

Gezellig dat Hel er was! Meisjes nog dikke vriendinnen?

Patroon in het kotsen, nooit van gehoord

Dat klopt idd. Maar dat geldt helaas maar tot 8 weken. Daarom maakte we ons na de 1e echo nog geen zorgen. De 2e x wel omdat we toen ruim over 8 weken zouden moeten zitten en dat dus niet zo was.

Na ja, Mamax, als het volgende week goed is ga ik er weer een beetje in geloven..... En dan mag na 20 weken de vlag uit wat mij betreft!!!!

Amalia, bummer van Berend zijn heupjes. heeft tie voor Pietje Snot die broek aangehad of is het wel minder dat voor de broek?
Mamax, lachen van die kaartjes om 16 uur. Ik dacht dat ik doortrapt kon zijn ......

Ik stop trouwens over 2 weken met werken, wie vroeg dat ook al weer?

Bridges, fjin dat de bloeduitslag goed was!!! Balen van je werk. Bijna pasen, heb je weer een dagje, en dan meivakantie. Koninginnedag, goeie vrijdag, pinksteren. Alleen maar vrij vrij vrij vanaf nu! Heerlijke periode vond ik dit, aftellen!!!!

(Positief denken hè?)
Neeee Suus, het is niet voor niets geweest hoor die broek! Maar nu denk ik wel opeens: had ie misschien niet nog wat langer om gemoeten? (huh, gemoeten??? is dat een woord?)

Maar het is weer niet genoeg om nu weer een broek om te doen. En mss komt het vanzelf goed.

Oh, tot 8 weken maar Kut.

Pardon my french....
Hè suus wat is het toch een kut situatie. Krijg je nu ook al andere testen of kan dat nu nog niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven