Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Q, das een leuke voor jou..
Goedemorgen ladies!!

Hi Wuzz tuurlijk ben ik niet boos! Hahahahah ik vond je post erg lief en ik dacht dat je terug kwam op het forum om nog even te praten. Vandaar. ( ik kende die uitdrukking niet)

Maar boos ben ik absoluuut niet! xxxx
quote:tefalpannetje schreef op 24 februari 2009 @ 00:45:

Q, das een leuke voor jou.. Ik denk het wel. Eigenlijk weet ik het bijna wel zeker, gezien de contactfrequentie en de daaruit voortvloeiende behoefte zijnerzijds.
Oke Q, ik vroeg of hij gevoelens voor me had, zijn antwoord; tuurlijk wel, anders kan ik ook niet intiem met je zijn. Is dat een zoethoudertje, zodat ie toch nog aan zijn trekken komt?
TP: het gaat er niet om wat hij wil voelt en denkt..

Ga voor jezelf eens opschrijven wat JIJ wil !!
Ik heb de wijsheid ook niet in pacht wat betreft mannen en soms lijk ik wel veel te wantrouwend..

Maar ook door SB is mij wel weer duidelijk geworden dat wanneer een man mij daadwerkelijk leuk vind , hij daar moeite voor doet.
Pop: hopelijk kon je vanmorgen je bed uit komen . Gezelligheid kent geen tijd..

Ik heb idd besloten om RPO maar geen mail te sturen(wel fijn om een bevestiging van jou te lezen) , ik twijfelde er zowiezo al over. Ik hoef verder niets van hem , dus zou ook niet weten waarom ik dat contact zou moeten opratelen.

Wat WWZE betreft --> Niet doen.
Goh TP, gekke situatie met V. Klinkt idd alsof hij wel de lusten en niet de lasten wil. Tuurlijk voelt hij heus wel wat voor je, dat geloof ik ook wel, maar blijkbaar niet meer dan af en toe. Zoals Vleer al zegt: wat wil JIJ nou eigenlijk? Zitten wachten tot 'ie belt en dan opdraven? Of komt hij ook weleens opdraven als jij belt? Je moet zelf weten wat het beste voelt, maar als het scheef gaat voelen en je op telefoontjes van hem gaat zitten wachten zou ik het niet doen.

Vleer, kan me voorstellen dat je behoorlijk afknapt op het shoarmatent verhaal. Brrr. En dat lijstje van je, haha!

Zwaai naar iedereen hier!

Auw auw, mijn vingers doen pijn bij het typen! PD heeft me gisteravond wat accoorden geleerd op de gitaar, maar met mijn poezelige vingertjes in onmogelijke posities die scherpe snaren op die hals drukken... heb er blaren van! Toch wil ik het leren!
Mozz, denk dat dat de juiste term is; wel de lusten, niet de lasten, en dat hij wel bepaalde gevoelens bij me heeft, merk ik zelf ook wel, maar hij wil geen relatie. Is het dus aan mij, of ik daarin in mee ga. Laat het nog even bezinken, en nogmaals, als ie me wil zien, merk ik het vanzelf, laat het initiatief nog steeds bij hem, dus van mij hoort ie niks. Hij merkt dan vanzelf dat ik niet meer warm voor 'm loop, waardoor ie uiteindelijk zelf contact zoekt. Denk ook best dat ik hem kan zeggen, dat hij me het gevoel geeft van wel de lusten, niet de lasten. Al ben ik niet iemand die snel verwijten maakt...
Ik ga de kattenbeesten weg brengen..

Zal ze eerst even in hun mandje stoppen en dan gaan ze...

Dubbel gevoel heb ik er over ...

Zusje gaat met mij mee das wel fijn
quote:tefalpannetje schreef op 24 februari 2009 @ 11:05:

Oke Q, ik vroeg of hij gevoelens voor me had, zijn antwoord; tuurlijk wel, anders kan ik ook niet intiem met je zijn. Is dat een zoethoudertje, zodat ie toch nog aan zijn trekken komt?Ja, da's volgens mij een zoethoudertje. En volgens mij weet je dat zelf ook wel toch? Je kunt het ook spiegelen en dan kom je -denk ik- tot dezelfde conclusie. Zijn gevoelens voor jou beperken zich kennelijk tot louter fysieke gevoelens die zijn gericht op zijn eigen genot.
O Vleertje, toch wel zielig he, voor de katten! Fijn dat je zusje mee gaat. Hou je nog contact met het asiel wanneer ze een nieuw huisje hebben?
Ik heb gemist waarom de katten wegmoeten! Zijn het binnen of buitenpoezen en kunnen ze met een andere kat? Ik wil er nog katten bij namelijk!
Eventjes een carnavalsfoto spammen!

Dag Vleer, hoop dat alles goed is gegaan met de katten.

to pop: ja al mijn vriendinnen zijn getrouwd en hebben kids. Ligt dus wat anders helaas Ze begrijpen het wel echter hebben ook andere dingen. Zij hoeven niet meer zo nodig uit etc etc.

To TP: lijkt me erg lastig. Maar wat is jouw gevoel? Jij wel de kriebels van hem?

to Mispoez: hahaha als ik die foto weer zie wil ik weer terug carnvallen!
Ik wil in ieder geval geen katten.

En TP: Skippen!
MP .. kom je nu mee aanzetten .. de 2 katten zijn inmiddels in het asiel.. Heel goed en mooi asiel trouwens. Heb ze met een vertrouwd gevoel achter gelaten. Echt schoon daar, vond het wel beetje zielig dat ze in een best wel koud quarantaine hokje zitten, bij mij waren ze toch gemiddeld 18 graden gewend in huis. De vrouw van het asiel zou ze een dekentje geven (haha mierenneuker dak ben)

Ik kan op de website bijhouden of ze een plekje hebben gekregen en mag ook altijd bellen.

1 van de katten was blijkbaar wel gechipt, en de chip was niet referend aan de naam van mijn opa/oma. Die kleine oude dondersteen van een opa heeft gewoon (zon 6jaar geleden) een kat in huisgehaald die van iemand anders was. Ze gaan nu contact opnemen met de eigenaar die refereert aan de chip.

(schrok & schaamde mij dood daar bij dat asiel)

Ik word op de hoogte gehouden wat betreft die eigenaar. Vermoedelijk iemand hier uit het dorp. Heb gezegd dat ik graag wil weten wie het dan is , zodat ik ze kan vertellen dat opa altijd goed voor de kat heeft gezorgd, met misschien een stukje achtergrond van opa erbij. Oke het is niet helemaal eerlijk wat mijn opa dan heeft gedaan op zijn 85e, maar ik weet zeker dat het uit een goed hart kwam. Opa die altijd een trouwe dierenvriend is geweest.
En nu naar vriendin .. eten .. ga maar eens lekker op de fiets denk ik
TP, je moet er echt mee stoppen hoor. Deze jongen zal je echt vast wel leuk vinden, maar denkt alleen aan zichzelf. Dan kun je nog zo makkelijk roepen dat jij geen contact opneemt en het initiatief bij hem laat liggen. Maar daarmee maak je het hem eigenlijk alleen maar makkelijker, hij zal contact opnemen op het moment dat het bij hem begint te kriebelen en dan ben jij o zo blij dat je wat hoort, dat je maar al te graag hier op in zult gaan. Echt je verdient meer, en dat is volgens mij ook wat je wilt. Een man die echt voor jou gaat en niet alleen jou wil zien wanneer hij daar zin in heeft. Jij bent overduidelijk verliefd op hem en wil daarom (bijna) genoegen nemen met die spaarzame uurtjes met hem, maar je moet echt inzien dat hij niet verliefd is en niet verliefd zal worden. Sorry het klinkt missschien heel hard, maar echt bespaar jezelf een hoop verdriet, want ik ben bang dat als je zo doorgaat, je echt alleen nog meer pijn en verdriet zal hebben van deze jongen.
Vleer, dat die kat gechipt is... Heeft de dierenarts dat nooit gecheckt dan? Ik krijg nu ineens wel hoop dat 'mijn' kater (lastig verhaal: heeft n tijdje bij mij gewoond, daarna bij een vriendin) die al een ruim half jaar vermist is, leuk is opgenomen door een lieve opa.

Ja, kon aardig uit bed komen vanmorgen. Was ook wel weer erg leuk om de kids te zien.

Nu ga ik lekker even bankhangen!
En dan nog 1 toevoeging... laat zien dat je sterk in je schoenen staat en hak zelf die knoop door dat je hem niet meer wilt zien... dan voel je je echt zoveeeeeeeeeel sterker! Probeer je niet te afhankelijk van hem op te stellen (dat maakt jou bovendien alleen nog maar interessanter...). Sterkte!
Ik ga ook even op de bank hangen, tot laters!
Heb trouwens nog even de verhalen bij gelezen, maar wat een hilarisch verha(a)l(en) over die cockring(en)!
Goedemiddag allemaal !

TP : ben het volledig eens met LM. Nu je het initiatief bij hem laat liggen lijkt het alsof je van hem los bent als het ware, maar je bent uiteindelijk net zo afhankelijk als dat je was. Jullie zitten wat dit betreft niet op dezelfde golflengte, dus stop er aub mee.

Appel; nog wat gehoord van een van de drie ?

Vleer; waarom heb je je weer aangemelp op RP? Je was er inmiddels toch wel weer achter dat je leuke mannen ook op ski vakantie tegen kunt komen ?

Xen: is het niet zo dat roodharige minder snel grijs worden? Tenminste, dat zie ik bij mijn tantes.

Pop; dagje overleefd zonder redbull dus? Welke verrassing had je gister gehad?

Moz: gitaar spelen; respect! (Mijn broer pusht me al jaren, maar ik heb geen zin in krampvingers). You go girl !

MP: sta jij toevallig ook op die leuke foto ?

Voor de rest

Goed nieuws; VDL is SOA-vrij! De kans dat ik wat heb is dus nihil (of ex moet hebben gelogen) ! Jeeuij!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dubbelpost
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven