Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 24 februari 2009 om 19:23
dinsdag 24 februari 2009 om 19:25
Als je niks laat horen, weet je dat hij een keer om de hoek komt kijken en de vraag is hoe je er dan instaat. Op die manier neem je uiteindelijk nog niet echt afstand, dat kan alleen als je het contact verbreekt.
TP ik kan je niet zeggen wat je moet smsen, denk dat dat iets persoonlijks is en het iets moet zijn waar jij je goed bij voelt en volledig achter staat. Je kunt wel aangeven dat je denkt dat jullie niet op 1 lijn liggen wat betreft de ideeen over jullie relatie en dat dit niet werkt voor jou. Denk er nog even rustig over na. Het hoeft ook niet vandaag, maar neem wel binnenkort een beslissing want dit sloopt je. Echt meid, je verdient een leuke, lieve kerel die jou op handen draagt! En ik weet zeker dat je die gaat vinden!
TP ik kan je niet zeggen wat je moet smsen, denk dat dat iets persoonlijks is en het iets moet zijn waar jij je goed bij voelt en volledig achter staat. Je kunt wel aangeven dat je denkt dat jullie niet op 1 lijn liggen wat betreft de ideeen over jullie relatie en dat dit niet werkt voor jou. Denk er nog even rustig over na. Het hoeft ook niet vandaag, maar neem wel binnenkort een beslissing want dit sloopt je. Echt meid, je verdient een leuke, lieve kerel die jou op handen draagt! En ik weet zeker dat je die gaat vinden!
dinsdag 24 februari 2009 om 19:27
quote:Erykah schreef op 24 februari 2009 @ 18:22:
Hi allemaal,
Ik zit nog op mijn werk maar even jullie gedag zeggen!
Xenia wat leuk dat je bij 2 koren bent uitgenodigd! Lijkt me superleuk!
MP...wat een leuke foto!
En alle andere singles-mensen...hoi!
Ik ga nog even wat doen hier, tot later!!!!Nu nog op je werk? Zit je in je overuren??
Hi allemaal,
Ik zit nog op mijn werk maar even jullie gedag zeggen!
Xenia wat leuk dat je bij 2 koren bent uitgenodigd! Lijkt me superleuk!
MP...wat een leuke foto!
En alle andere singles-mensen...hoi!
Ik ga nog even wat doen hier, tot later!!!!Nu nog op je werk? Zit je in je overuren??
dinsdag 24 februari 2009 om 19:29
Buenas noches chicas y chico!
Iemand een wit biertje? (zit heul charmant uit fles te lurken).
TP, ik zal niet op je inhoudelijk reageren. Ik meld het dat je het weet en niet denkt dat ik je negeer. En waarom ik dat niet doe?
Ik heb een heeeeeeeeele uitgesproken mening en heb geen zin om te doen alsof ik wijsheid/waarheid in pacht heb. Ook omdat het niet helemaal fair (vind ik) zou zijn omdat ik een mening heb gebaseerd op jouw geschreven tekst hier op het forum. Ken de heer in kwestie niet, zijn kant van het verhaal niet en omdat ik merk dat iets opschrijven die door anderen wordt gelezen erg anders kan worden begrepen dan dat degene die het schrijft of degene die het heeft gezegd de bedoeling was.
Ik zou jou iets kunnen adviseren maar doe het niet omdat ik denk (mijn mening) dat je er nu niks maar dan ook niks mee zult doen. Puur omdat je er nog niet klaar voor bent. Iedereen moet hun eigen leerproces doorlopen.
Sommigen hebben natuurtalent voor soepel (liefdes) leven.
Sommigen kijken/luisteren naar anderen en doen daar hun voordeel mee.
Sommigen moeten het zelf ervaren om te leren.
Combi is ook mogelijk uiteraard.
Tot welke categorie iemand behoort maakt niet uit, we zijn allemaal mensen.
(f) voor jou van mij.
Iemand een wit biertje? (zit heul charmant uit fles te lurken).
TP, ik zal niet op je inhoudelijk reageren. Ik meld het dat je het weet en niet denkt dat ik je negeer. En waarom ik dat niet doe?
Ik heb een heeeeeeeeele uitgesproken mening en heb geen zin om te doen alsof ik wijsheid/waarheid in pacht heb. Ook omdat het niet helemaal fair (vind ik) zou zijn omdat ik een mening heb gebaseerd op jouw geschreven tekst hier op het forum. Ken de heer in kwestie niet, zijn kant van het verhaal niet en omdat ik merk dat iets opschrijven die door anderen wordt gelezen erg anders kan worden begrepen dan dat degene die het schrijft of degene die het heeft gezegd de bedoeling was.
Ik zou jou iets kunnen adviseren maar doe het niet omdat ik denk (mijn mening) dat je er nu niks maar dan ook niks mee zult doen. Puur omdat je er nog niet klaar voor bent. Iedereen moet hun eigen leerproces doorlopen.
Sommigen hebben natuurtalent voor soepel (liefdes) leven.
Sommigen kijken/luisteren naar anderen en doen daar hun voordeel mee.
Sommigen moeten het zelf ervaren om te leren.
Combi is ook mogelijk uiteraard.
Tot welke categorie iemand behoort maakt niet uit, we zijn allemaal mensen.
(f) voor jou van mij.
dinsdag 24 februari 2009 om 19:35
TP: poeh wat een lastige situatie indd. Weet ook niet wat de beste manier is om hem duidelijk te maken dat je ermee kapt. Wellicht een mail; kun je wat meer in kwijt dat een sms, of gewoon bellen en hopen dat je zijn voicemail in kan spreken (net als in de film).
Xen: wat leuk van die koren! Wat is jou 'stemsoort' dan, dat ze er speciaal ruimte voor moeten maken? Of stond je op een wachtlijst ofzo?
Vleer; mozza heeft PD ik VDL
En over of ut L of N is/blijft,..... ik weet het niet. Heb op het moment niet zo de behoefte om hem te zien; ut soa verhaal heeft er een beetje een domper van gemaakt denk ik. Maar ach...
Baal een beetje nu; zou om 19h een afspraak hebben om flatje te gaan bekijken (sta op plaats 2), maar de verhuurster was er niet. Nog gebeld ed maar ze is niet te bereiken.
Ik wilde de flat toch wel, maar baal wel dat ik het niet heb kunnen zien voor ik mijn definitieve besluit doorgeef....
Xen: wat leuk van die koren! Wat is jou 'stemsoort' dan, dat ze er speciaal ruimte voor moeten maken? Of stond je op een wachtlijst ofzo?
Vleer; mozza heeft PD ik VDL
En over of ut L of N is/blijft,..... ik weet het niet. Heb op het moment niet zo de behoefte om hem te zien; ut soa verhaal heeft er een beetje een domper van gemaakt denk ik. Maar ach...
Baal een beetje nu; zou om 19h een afspraak hebben om flatje te gaan bekijken (sta op plaats 2), maar de verhuurster was er niet. Nog gebeld ed maar ze is niet te bereiken.
Ik wilde de flat toch wel, maar baal wel dat ik het niet heb kunnen zien voor ik mijn definitieve besluit doorgeef....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 24 februari 2009 om 19:38
quote:liefmeisje2 schreef op 24 februari 2009 @ 18:22:
[...]
Haha... tja we blijven nou eenmaal vrouwen hè, dus die zullen het eerder over damesspeeltjes hebben, maar misschien kun jij ons nog wat leren over de mannenspeeltjes, al zijn dat er volgens mij niet zoveel Is prima! We kunnen dan mooi uhm...ervaringen uitwisselen.
[...]
Haha... tja we blijven nou eenmaal vrouwen hè, dus die zullen het eerder over damesspeeltjes hebben, maar misschien kun jij ons nog wat leren over de mannenspeeltjes, al zijn dat er volgens mij niet zoveel Is prima! We kunnen dan mooi uhm...ervaringen uitwisselen.
dinsdag 24 februari 2009 om 19:39
MP, leuk die foto, je staat helemaal in je element. Dus iig op dat moment geen last van ex. Goed dat je bent gegaan toch?!
Pop, gelukkig had je de redbull niet echt nodig, vanavond dan op tijd naar bed. Inhalen zeg maar??
Ingel & LM, congrats met uitslagen van test (van de ander).
Ingel, wilde nr. 1 het niet dus hoe dan ook heb je een woning??? Das Nais!
Pop, gelukkig had je de redbull niet echt nodig, vanavond dan op tijd naar bed. Inhalen zeg maar??
Ingel & LM, congrats met uitslagen van test (van de ander).
Ingel, wilde nr. 1 het niet dus hoe dan ook heb je een woning??? Das Nais!
dinsdag 24 februari 2009 om 19:40
dinsdag 24 februari 2009 om 19:42
Hai Wuzz, die uitgesproken meningen heeft TP hier al gehad hoor, dus dat moet je niet weerhouden
Ik ben ook nogal ehhh.directt/uitigesproken en snap heus wel dat niet iedereen daar mee om kan gaan, Dan hoop ik dat ze t zeggen en dan kan ik daar rekening mee houden. En ik weet ook wel tegen wie ik wat kan zeggen hoor (in t algemeen dan).
TP: ik snap ook heel goed je twijfel, ook omdat je die aandacht (al stelt dat weinig voor) ook niet wilt/kunt missen. En het is geen klootzak in die zin dat hij wel redelijk duidelijk en eerlijk tegen je is, alleen ontbreekt het hem aan wat gezonde communicatieskills.
Hou t bij jezelf en vraag jezelf af wat je nu wilt. Idd denk ik ook dat je t als een opvulling ziet omdat je niet zoveel vrienden hebt. Het is lastig, maar probeer daarin te investeren ipv in een onbereikbare/moeilijke man. Dan zit je ook niet alleen op een terrasje deze zomer.
TP: ik snap ook heel goed je twijfel, ook omdat je die aandacht (al stelt dat weinig voor) ook niet wilt/kunt missen. En het is geen klootzak in die zin dat hij wel redelijk duidelijk en eerlijk tegen je is, alleen ontbreekt het hem aan wat gezonde communicatieskills.
Hou t bij jezelf en vraag jezelf af wat je nu wilt. Idd denk ik ook dat je t als een opvulling ziet omdat je niet zoveel vrienden hebt. Het is lastig, maar probeer daarin te investeren ipv in een onbereikbare/moeilijke man. Dan zit je ook niet alleen op een terrasje deze zomer.
dinsdag 24 februari 2009 om 19:46
@TP: Ik blijf nog steeds bij mijn mening dat ik vind dat je geen energie, aandacht en tijd meer aan die kerel moet besteden. Ook vind ik dat je hem best op een wat harde manier aan het verstand mag brengen dat je niet met je laat sollen en je al helemaal niet door hem wilt laten gebruiken voor zijn pleziertjes wanneer hij jeuk aan zijn puddingbuks heeft. Uit je laatste reactie laat je bovendien een soort van compassie voor hem blijken doordat je zegt dat je niet met modder wilt gooien. Als je duidelijk naar hem bent, gooi je m.i. niet met modder. Je kunt er natuurlijk bewust voor kiezen om met hem door te gaan (uiteraard op de door hem gewenste tijden en wanneer het hem uitkomt, oftewel: lekker eenzijdig), maar als je dan écht gelooft dat er een relatie met hem inzit, ben je wel verdomd naief. Face it...meer dan seks en eenrichtingsverkeer van zijn kant gaat dit niet worden. Geen enkele sprake van gelijkwaardigheid.
dinsdag 24 februari 2009 om 19:48
quote:Xenia66 schreef op 24 februari 2009 @ 19:42:
Hai Wuzz, die uitgesproken meningen heeft TP hier al gehad hoor, dus dat moet je niet weerhouden
Ik ben ook nogal ehhh.directt/uitigesproken en snap heus wel dat niet iedereen daar mee om kan gaan, Dan hoop ik dat ze t zeggen en dan kan ik daar rekening mee houden. En ik weet ook wel tegen wie ik wat kan zeggen hoor (in t algemeen dan).
Hou t bij jezelf en vraag jezelf af wat je nu wilt. Idd denk ik ook dat je t als een opvulling ziet omdat je niet zoveel vrienden hebt. Het is lastig, maar probeer daarin te investeren ipv in een onbereikbare/moeilijke man. Dan zit je ook niet alleen op een terrasje deze zomer.Meer dan seks is het niet en zal het waarschijnlijk ook niet gaan worden. Dan is het woord "opvulling" wellicht van toepassing, maar het is in geen geval een bevredigende situatie.
Hou t bij jezelf en vraag jezelf af wat je nu wilt. Idd denk ik ook dat je t als een opvulling ziet omdat je niet zoveel vrienden hebt. Het is lastig, maar probeer daarin te investeren ipv in een onbereikbare/moeilijke man. Dan zit je ook niet alleen op een terrasje deze zomer.Meer dan seks is het niet en zal het waarschijnlijk ook niet gaan worden. Dan is het woord "opvulling" wellicht van toepassing, maar het is in geen geval een bevredigende situatie.
dinsdag 24 februari 2009 om 19:50
Tja, Q, als zij nu die sex wel met hem wil? Dat wil ze nl. wel, en zoals ik al eerder postte, nix mee, maar dan wel op basis van gelijkwaardigheid, dus niet wachten op zijn uitnodiging maar zelf ook iniitiatief nemen. Dat haar eigen behoefte ook bevredigd wordt op momenten dat het haar uitkomt.
En als ze toch meer wil /verwacht dan nu kappen!
En als ze toch meer wil /verwacht dan nu kappen!
dinsdag 24 februari 2009 om 19:51
Mozz, jij bent echt een bezige bijte he? Leuk! Altijd iets om handen (en niet slapen als hobby) 
Vleer, iig fijn dat je allemaal kunt volgen van de katjes in/met/bij asiel en idd opa was gewoon lief om beestje mee te nemen.
Net zo goed was ie op straat gebleven en doodgereden dus....
En wellicht komt ie nu bij zijn eerdere eigenaar terecht. Dan zal dat de reden zijn dat het toen via marktplaats of op ander manier niet is gelukt...
Vleer, iig fijn dat je allemaal kunt volgen van de katjes in/met/bij asiel en idd opa was gewoon lief om beestje mee te nemen.
Net zo goed was ie op straat gebleven en doodgereden dus....
En wellicht komt ie nu bij zijn eerdere eigenaar terecht. Dan zal dat de reden zijn dat het toen via marktplaats of op ander manier niet is gelukt...
dinsdag 24 februari 2009 om 19:53