Overknee laarzen.
zaterdag 13 januari 2018 om 20:16
Ik ben overstag gegaan!
Na 1000en1keer verkondigd te hebben dat ik dergelijke laarzen niet mooi vind, niet zal kopen, ordinair vind ogen..........ging ik vandaag overstag nadat ik een paar heb gepast en he-le-maal in
raakte.
Wat wil ik met dit topic? Ik wil dit wereldnieuws met jullie delen, van de daken schreeuwen en mijn blijdschap uitten.
En nu ga ik weer over tot de orde van de dag.
C ya!
Na 1000en1keer verkondigd te hebben dat ik dergelijke laarzen niet mooi vind, niet zal kopen, ordinair vind ogen..........ging ik vandaag overstag nadat ik een paar heb gepast en he-le-maal in
Wat wil ik met dit topic? Ik wil dit wereldnieuws met jullie delen, van de daken schreeuwen en mijn blijdschap uitten.
En nu ga ik weer over tot de orde van de dag.
C ya!
zondag 14 januari 2018 om 11:56
Tja, toch is dat beeld dat jij schetst dus niet hetgeen ik tracht uit te stralen met die laarzen.snoopylynn schreef: ↑14-01-2018 10:08Heerlijk ordinair! Ik heb ze ook in het zwart en in vlammend rood met een naaldhak van 11 cm. Mannen vinden het over het algemeen ontzettend geil. Ik draag ze alleen met het uitgaan niet overdag ofzo.
Gefeliciteerd met je aankoop.
Leuk als mannen ze leuk vinden, niks mis mee. Echter ordinair en vlammend rood en naaldhak......dat is dan voor mij niet het plaatje dat ik voor ogen heb.
Ieder zijn of haar smaak he, dus geen kritiek op jou bij deze.
zondag 14 januari 2018 om 13:23
Vind dat bij knielaarzen heel erg bij de drager passen dus kan er niks over zeggen.Troeteltje schreef: ↑14-01-2018 11:53Kan het zo zijn dat jij het mooi vind en het daarom jouw aandacht trekt?
Dat is iets anders dan dat de drager om aandacht vraagt.
zondag 14 januari 2018 om 16:22
zondag 14 januari 2018 om 17:12

Dus. Als zelfs onze koningin ze draagt, notabene in combinatie met een panterprintje is er niks ordinairs meer aan.
Ik hou ook enorm van overknees. Ik heb zwarte. En wil nog aubergine en grijze. Bij mij komen ze overigens ook tot onder knie, want 1.82. En voor een feestje combineer ik ze ook rustig met een netpanty zonder dat ik het ordinair vind. En ik vind best snel iets ordinair
zondag 14 januari 2018 om 17:14
zondag 14 januari 2018 om 17:22
Nee, snap ik. Daarom draag ik ze tijdens het uitgaan want ik straal dan wel iets uit zeg maar. Niet ordinair maar wel sexy en geil. Dat vind ik zelf ook heel mooi op dat moment in die setting met de juiste kleding erbij. Nou moet ik ook zeggen dat het heel erg per vrouw verschilt hoe het staat. Zelf ben ik petit maar bij mij zeker geen klein duimpje effect, integendeelTroeteltje schreef: ↑14-01-2018 11:56Tja, toch is dat beeld dat jij schetst dus niet hetgeen ik tracht uit te stralen met die laarzen.
Leuk als mannen ze leuk vinden, niks mis mee. Echter ordinair en vlammend rood en naaldhak......dat is dan voor mij niet het plaatje dat ik voor ogen heb.
Ieder zijn of haar smaak he, dus geen kritiek op jou bij deze.
Ja en?
zondag 14 januari 2018 om 18:17
Mooi.made@kate schreef: ↑14-01-2018 17:12
Dus. Als zelfs onze koningin ze draagt, notabene in combinatie met een panterprintje is er niks ordinairs meer aan.
Ik hou ook enorm van overknees. Ik heb zwarte. En wil nog aubergine en grijze. Bij mij komen ze overigens ook tot onder knie, want 1.82. En voor een feestje combineer ik ze ook rustig met een netpanty zonder dat ik het ordinair vind. En ik vind best snel iets ordinair.
En jij ook lang. Overknee tot onder knie is geen overknee. Dat zijn hoge laarzen. Ander effect.
zondag 14 januari 2018 om 18:18
Je straalt uit hoe je je voelt. Daar kan geen mens tegenop.snoopylynn schreef: ↑14-01-2018 17:22Nee, snap ik. Daarom draag ik ze tijdens het uitgaan want ik straal dan wel iets uit zeg maar. Niet ordinair maar wel sexy en geil. Dat vind ik zelf ook heel mooi op dat moment in die setting met de juiste kleding erbij. Nou moet ik ook zeggen dat het heel erg per vrouw verschilt hoe het staat. Zelf ben ik petit maar bij mij zeker geen klein duimpje effect, integendeel![]()
zondag 14 januari 2018 om 19:10
Ondanks dat ik het inmiddels een afgezaagd trentje vind, vind ik het toch mooi. Niet bij iedereen. De een combineert het beter dan de ander.
Over leuke afgezaagde trentjes gesproken. Ik zie zowat iedereen hier met of zulke laarzen lopen en/of met een zachte pluche jas, maar ook daarbij, de een heeft een mooiere dan de ander en kan het beter combineren.
In ieder geval ben ik blij dat het straatbeeld niet meer zo gevuld is met broeken met gaten. Dat vind ik op een minder mooie (understatement) manier ordinair dan die laarzen. Ik snap helemaal waarom je dus om bent.
Over leuke afgezaagde trentjes gesproken. Ik zie zowat iedereen hier met of zulke laarzen lopen en/of met een zachte pluche jas, maar ook daarbij, de een heeft een mooiere dan de ander en kan het beter combineren.
In ieder geval ben ik blij dat het straatbeeld niet meer zo gevuld is met broeken met gaten. Dat vind ik op een minder mooie (understatement) manier ordinair dan die laarzen. Ik snap helemaal waarom je dus om bent.
zondag 14 januari 2018 om 20:58
maandag 15 januari 2018 om 06:26
maandag 15 januari 2018 om 10:14
ik ben net zo klein en ik heb nu een paar die wat lager zijn , komen echt m ar net boven mijn knie uit, dat in combinatie met een kort rokje en dikke panty laat mijn benen (en mijBlondie456 schreef: ↑14-01-2018 19:14Ik vind het heel mooi maar ik draag het zelf niet omdat het mij niet goed staat. Ik ben daar vind ik te klein voor met mijn 1.57 meter.
Ik ben ook echt fan!
maandag 15 januari 2018 om 10:26
Ligt er aan. Ik heb overknee laarzen die vrij losjes zitten, die trek je zo aan (zit wel rits in). En ik heb ander paar van leer, die zitten heel erg strak (hoort zo) en komen dus heel hoog, dat is wel wat lastiger aan trekken maar ook zo gebeurd hoor.balderdash schreef: ↑15-01-2018 10:20Ik vind ze, mits mooi gecombineerd prachtig! Echter werken mijn korte, dikke worstbeentjes niet mee. Zijn die dingen niet heel moeilijk aan te krijgen?
maandag 15 januari 2018 om 10:47
mwoah, ik heb een paar met enkel een rits bij je enkel, die heeft boven aan vetersluiting en dat gaat prima, helaas gaan mijn panty's kapot door de ringetjes bij de vetergaatjes dus die draag ik enkel over een skinny. Mijn andere paar heeft gewoon een rits van beneden tot helemaal boven (aan de binnen kant van je been) Beide zakken niet af.balderdash schreef: ↑15-01-2018 10:20Ik vind ze, mits mooi gecombineerd prachtig! Echter werken mijn korte, dikke worstbeentjes niet mee. Zijn die dingen niet heel moeilijk aan te krijgen?
woensdag 17 januari 2018 om 15:42
woensdag 17 januari 2018 om 16:28