Marokkaanse vrouwen ...

15-01-2018 00:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
zijn Cute
anoniem_359264 wijzigde dit bericht op 15-01-2018 02:27
97.58% gewijzigd
Dat hoeft toch ook niet? Ik als Nederlandse zou ook nooit kiezen voor iemand met een Marokkaanse/ niet-westerse achtergrond.
Weten je ouders dit al?
Ah schat, een man met dergelijke illusies dat je opsomt vind je bij elk "ras". Als jij ze bij de Marokkaanse mannen eruit vist, vis jij ze ergens anders vast ook op.
Vraag me af hoe serieus je bericht is met zo'n nick. Anyway zoek je een Marokkaan die hoogopgeleid is, minder kans op dat soort shit.
Ik zou in therapie gaan als ik jou was.
Ik ben geen marokkaan en begrijp wat je zo ongeveer bedoelt. Heel lang geleden heb ik 1 keer een Marokkaanse date gehad waarmee ik enkele maanden contact mee kreeg. Dit waren opeenvolging van vreemde gedragingen. Zo kwam ik er bijvoorbeeld achter dat hij 2 mobieltjes had (waaronder 1 met een lyca simkaart). Op de een of ander manier is dat populair? Zijn telefoon stond soms dagen uit.. waar hij wel altijd een smoes voor had. Als wij samen waren was zijn mobiel altijd verstopt. Liet soms weken lang niets horen en dan ineens bellen om af te spreken 😅 tegelijkertijd werd hij wel boos als hij belde en ik kon even niet opnemen of als ik niet gelijk reageerde op zijn bericht. Wilde ook in mijn telefoon rondspeuren? ik heb er gauw een punt achter gezet.

Hoewel ze vast niet allemaal hetzelfde zullen zijn, begrijp ik je doorsnee omschrijving.
Je zou toch weggaan bij hem?
@jonari ik heb EMDR voor mijn PTSS
En ja ik ben weg bij hem. Daar gaat mijn topic niet over. Mijn topic gaat over daten met een niet Marokkaanse man
Marokkaanse vrouwen zijn echt de beste scharrels voor de discrete Nederlandse man. Geweldig in bed, kunnen zich echt helemaal laten gaan omdat ze weten dat wij nooit uit de school klappen over hun gedrag en ze ook niet chanteren of veroordelen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven