Zo oncomfortabel

15-01-2018 17:56 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik ben eigenlijk een grote meelezer en al veel goede tips etc. gelezen mbt. zwangerschap.

Het zit zo. Voor de zwangerschap had ik al grote borsten. En tot blijdschap van mijn vriend zijn ze alleen nog maar groter geworden..mannen...

Vorige week al twee lekkende borsten gehad. Ben op dit moment 28+6.

Maar nu. Mijn god. Het lijkt wel alsof ze op knappen staan en ik twee hete kolen in mijn beha heb, zo erg gloeien ze. Mijn tepels zijn ook enorm pijnlijk zonder er aan te zitten.

Ik lees overal wel tips voor pijnlijke borsten. Maar iemand hier ervaring mee? Het is zo oncomfortabel, kon ik ze er maar even afschroeven.

Oma weet raad tips helemaal welkom!!
HvP schreef:
15-01-2018 19:56
Ik heb dus net mijn beha uitgedaan in de hoop wat verlichting te krijgen. Draag beha met beugels (door mijn maat), kan mij niet voorstellen dat slapen met zo een beha comfortabel is :(
Strakke bh kan ook juist weer leiden tot borstontsteking. Ik geef zelf borstvoeding en heb regelmatig last van een ontzettend gestuwde borst. Komt mogelijk door kolven. Ik vind het veel fijner om zonder bh te slapen en heb er vaak overdag ook geen aan. Als ik sport draag ik twee sportbh's over elkaar heen en dan komen mijn borsten er echt ellendig uit na anderhalf uur...
Alvast fijne voedingsbeha’s kopen (die van Hönkenmuller vind ik prima). En ik zal je maar vast verklappen dat ik sinds de bevalling (dus 2 mnd) met een beha aan slaap. ;-)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Later in mijn zwangerschappen vond ik beugel-bh’s ook niet meer fijn. Ik had van die stevige sporttops. Niet de shockabsorber sport-bh types, maar de Hema bv heeft fijne. En ik heb best een forse cupmaat, ook zonder zwangerschap :)

Deze: https://www.hema.nl/winkel/dames/damesk ... olor=grijs
patchouli_ wijzigde dit bericht op 15-01-2018 20:32
19.73% gewijzigd
EvyBlissy schreef:
15-01-2018 20:22
Alvast fijne voedingsbeha’s kopen (die van Hönkenmuller vind ik prima). En ik zal je maar vast verklappen dat ik sinds de bevalling (dus 2 mnd) met een beha aan slaap. ;-)
Die van de Hunkemöller pas ik helaas niet :’(. Maar heb wel aantal andere gepast bij lingeriespeciaalzaak(heet dat zo?). Alleen raadde de verkoopster dat nog af omdat je in omvang de laatste twee maanden nog zou kunnen groeien.
patchouli_ schreef:
15-01-2018 20:29
Later in mijn zwangerschappen vond ik beugel-bh’s ook niet meer fijn. Ik had van die stevige sporttops. Niet de shockabsorber sport-bh types, maar de Hema bv heeft fijne. En ik heb best een forse cupmaat, ook zonder zwangerschap :)

Deze: https://www.hema.nl/winkel/dames/damesk ... olor=grijs
Goede! Als ik mij morgen wat fitter voel meteen even kijken. Heb wel H&M etc geprobeerd maar dat zijn allemaal van die slappe dingen. En vind juist wat support wel erg fijn.
Bij mij waren mijn borsten zo warm dat een strakke sportbh te warm voelde en ik een hoop ging zweten, vooral tussen mijn borsten. Aan de andere kant was stevig inpakken wel prettig voor pijn bij schommelende borsten.... was moeilijk kiezen!!!
Ik had de niet voorgevormde bh zonder beugels (sara) van hunkemoller. Ook in de grotere maatjes. En de niet voorgevormde voedingsbh. Het is inderdaad even afwegen wat het beste werkt. Op het einde kon ik geen beugels meer verdragen, maar door de grote maat had ik wel behoefte aan wat support. Die eerste bh heb ik in 2 maten gekocht in een aanbieding. Een die mij met 30 weken paste en eentje groter.
Ik had voedingsbeha's van de Bonprix, omdat ik borstvoeding wilde geven, maar toen dat niet lukte en overging op flesvoeding moest ik meteen een strakke bh aandoen. Die voedingsbeha had geen beugel en kon goed strak. Tegen het zweten tussen de borsten deed ik van die lekpads ertussen. Ik heb ook grote borsten.

Het klopt idd dat je borstontsteking kunt krijgen van een strakke bh, maar tegen mij zeiden ze dat dat alleen is als je borstvoeding geeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven