Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
daar vraag je me wat MdR... Het zit er voorlopig niet in, dus die beslissing hoef ik nog niet te maken. Maar stel dat!?...

Ik weet het echt niet. Verstandelijk gezien geen goed idee en die weg wil ik eigenlijk blijven volgen.

Hoe was jouw korte date? Haar even lekker vast kunnen houden?
Ik ben ook zeker geen bier drinker. Hou erg van wijn!!

Dat volhouden is natuurlijk het moeilijkste, ben zelf daar ook erg zwak in. Normaal ben ik best een sterke vrouw, maar als het om deze man gaat...ppff wat gebeurt er dan met me??

Ja zeker erg spannend, toch zat ik er de andere keren ook niet echt mee. Maar het blijft natuurlijk een dubbel gevoel, idd!!

Jij hebt je sv toch al heel lang?? Ook die twijfels gehad?? En zag/zie je hem vaak??
Dus dan ben je binnenkort sv-af? Mijn date was heerlijk. Het was inderdaad voornamelijk vasthouden en zoenen, omdat we geen plekje konden vinden dat rustig genoeg was. Kunnen die hondenbezitters nou niet eens een keer een dagje overslaan?
Hé MdR,

Ja vertel nog eens iets meer over je date, was wel erg summier wat ik zo las... in de auto??
Daarom heb ik geen hond
Eerst in de auto. Het was er best wel rustig, maar af en toe parkeerde er toch een auto of ging er een weg. Toen zijn we maar gaan lopen, stoppen, zoenen, weer 2 stappen etc.
@ Sushii. We kennen elkaar een behoorlijke tijd, we zien elkaar niet vaak. En twijfels alleen omdat het me teveel doet.

En van dat sterk zijn herken ik zeer zeker! Kan normaal gesproken zaken goed afkappen, lijk nu soms wel een puber!

@ MdR Even knuffelen is ook erg lekker, maar je wilt voelen, proeven, ruiken en nog veel meer!!...
Klinkt romantisch! En nu over 2 weken weer?? Jullie voeren het aardig op he!!

KJ zullen we MdR ook maar een wijntje geven, of is hij meer van een biertje?
Het is inmiddels al een tijd geleden dat ik heb geschreven hier, maar er wordt zoveel geschreven dat de tijd om zodra ik het gelezen hebt en het schrijven er bij inschiet. Sorry, maar ik ga nu mijn leven beteren.

Even update:

minnaar is getrouwd, hij heeft 2 kinderen en ruim 10jr ouder, het duurt nu een jaartje of 1.5, heb een nr 1 die van niets weet en SV kent nr1 zeer goed. Afspraakjes zijn ongeveer 1x in de 8 weken, mag van mij vaker maar dat lukt helaas niet altijd.

Twee weken geleden de laatste, heerlijke, date gehad in een hotelletje en zo'n dag vliegt altijd voorbij.

Ik ben niet verliefd op hem, maar wel op de situatie op zich, vindt het altijd weer spannend als een date eraan komt en heb een kater op de dagen daarna.

Ik heb ook weleens mn twijfels gehad of ik niet meer met hem wilde, maar realistisch gezien zou dat nooit wat worden.

Ik ben niet zijn eerste en ik steek er ook mijn hand niet voor in het vuur dat ik de enige ben en zou hem dan ook nooit vertrouwen.

Zoals het nu gaat is het prima, regelmatig mail en tel. contact en een date in een hotel en de sex is gewoon fantastisch.
KJ staat al klaar om in te schenken....
@KJ Puber haha helemaal goed. En dan te bedenken dat mijn sv uit een tijd stamt dat ik net puber af was, maar toen ik destijds zijn sv was had ik minder last van dit soort puberaal gedrag!!

40 jaar is wel een hele ingewikkelde leeftijd!!!
Ik ben een heer KJ en daarom treedt ik niet verder in details. Maar ondanks de omstandigheden hebben we ruim voldoende van de activiteiten die je noemt gedaan, om zeer tevreden op de date terug te kijken.

Doe mij ook maar wijn.
@ MdR, ik hoef het ook niet te weten, kan er wel naar raden!

@ Sushii, het gekke is dat het pubergevoel me juist ook goed doet, kan me behoorlijk jong, wild en lekker voelen!

Wel leuk dat jullie elkaar in verschillende leeftijdsfases ontdekken!
Die MdR, je blijft zeker een heer met dit soort leuke dates!!

@KJ Idd erg leuk dat we elkaar nog van lang gelden kennen!

En idd het doet mij ook goed, voel me weer extra vrouw, extra sexy, en blijf zo eeuwig jong!

proost dan allemaal, mijn nr.1 is thuis..lees morgen wel verder...jammer xx
quote:MeneerDeRaaf schreef op 23 februari 2009 @ 21:24:

Eerst in de auto. Het was er best wel rustig, maar af en toe parkeerde er toch een auto of ging er een weg. Toen zijn we maar gaan lopen, stoppen, zoenen, weer 2 stappen etc.Knap dat je dat kunt..in de auto. Ik verkies zelf de privacy en het genot van een hotelkamer.
Wij ook. Maar we hadden gewoon te weinig tijd om naar hotel te rijden en in te checken. Als je maar anderhalf uur hebt lukt dat niet. Als we langer hebben gaan we altijd naar een hotel.
@KJ: Ik begrijp toch niet precies hoe het nu met jou zit. Jij heb lang niks van je laten horen, omdat je SV dat ook deed? En nu heeft hij weer van zich laten horen, maar een date kan voorlopig niet en je weer ook niet of je het zou doen als het kon?
quote:DWaallicht schreef op 23 februari 2009 @ 20:22:

ik hou me maar goed vast aan wat een medeforummer hier me ooit mailde, over waarom je het meest voelt voor iemand als hij WEG is, terwijl die gevoelens zoveel minder zijn, als je BIJ iemand bent...

is echt een houvast voor me, right now.... om mezelf goed bij de les te houden, en niet weg te zakken in een schijnbaar peilloos verdriet... om niks eigenlijk.

dus dank je (weenie of ik je naam zal noemen)

xmag hoor
@ MdR, ja, helemaal zo het is. Komt het vreemd over? Beetje wel hé?
Hee KJ..............moeten we hier ook ff lekker zoenen!!!!???
haha, graag! Ik was er net al klaar voor hoor...

Hoe gaat het met je?
ja met mij altijd lekker he.

zal je straks nog ff mailen............opwindende.............
ik dacht dat het er nooit meer van zou komen...

ik lig zit er klaar voor!
vooral blijven liggen
@ Sushii, 8 weken? Dat is wel erg lang!

@ DZN, wat leuk dat je je hier weer even meldt. Het gaat dus nog steeds goed lees ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven