Januari 2018 Storm

18-01-2018 08:54 275 berichten
Plak hier de updates en linken neer.
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn al aan beide kanten schuttingen los in de tuin sinds vanmorgen o_o Het geraas is enorm, ik moest even naar buiten om nog wat dingen te redden en het deed gewoon zeer aan mijn oren!
vanuit de Amsterdam :
ik zit nog veilig binnen maar moet straks naar het werk :( tis gelukkig niet ver maar hou me hart vast.

het gaat echt vreselijk tekeer buiten studenten worden opgeroepen thuis te blijven en Artis is tijdelijk gesloten,.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
18-01-2018 10:54
vanuit de Amsterdam :
ik zit nog veilig binnen maar moet straks naar het werk :( tis gelukkig niet ver maar hou me hart vast.

het gaat echt vreselijk tekeer buiten studenten worden opgeroepen thuis te blijven en Artis is tijdelijk gesloten,.
Ik moet dus richting Amsterdam straks 😱
bagheera91 schreef:
18-01-2018 10:47
Normaal is het een halfuur rijden ongeveer. Ik werk wel bij een zorginstelling, maar administratie/klantenservice
Ik wil best werken maar vind het ook een beetje eng nu,
Het punt is dat ik mijn vrije uren echt niet kan missen
Dat zou wel heel lullig zijn als ze er een vrije dag voor afschrijven.
.
impala schreef:
18-01-2018 10:38
Het spoor kampt met veel overlast. Veel treinen lopen vertraging op door takken die op het spoor waaien. Tussen Gouda en Alphen aan den Rijn rijden geen treinen meer vanwege een "aanrijding met een trampoline
:rofl:
Dat commentaar eronder ook

"Wacht tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een trampoline komen."

Tjezus, wat vals
Hmmm net bericht van mijn buurvrouw ontvangen dat er een boom uit onze tuin is omgewaaid. Gelukkig de goede kant op, richting het weiland, weg van ons huis.
Bij hen zelf zijn er dakplaten van schuren gewaaid.
Hopelijk wordt dat alle schade van deze storm.
impala schreef:
18-01-2018 10:57
Dat zou wel heel lullig zijn als ze er een vrije dag voor afschrijven.
Dat moest ik met de sneeuw toen ook. Drama om op werk te komen en dus veel te laat. Twee uurtjes opgenomen toen
bagheera91 schreef:
18-01-2018 10:55
Ik moet dus richting Amsterdam straks 😱
sterkte, O_O

Trams rijden ook niet meer, teveel takken en de bovenleidingen zijn kapot
Rouge__ schreef:
18-01-2018 11:00
sterkte, O_O

Trams rijden ook niet meer, teveel takken en de bovenleidingen zijn kapot
Bedankt
Ik moet met de auto, maar maak me wel zorgen
Veluwe hier, veel bomen en de schutting ligt om. Hadden vanmorgen toevallig hier een bouwbedrijf ivm lekkage. Die vond het geweldige zulke dagen, genoeg werk te doen. Dakgoten, schuttingen, carports.
bagheera91 schreef:
Dat moest ik met de sneeuw toen ook. Drama om op werk te komen en dus veel te laat. Twee uurtjes opgenomen toen
Wat een k-werkgever zeg. Ik vraag me zelfs af of het wel mág, bij code rood.
.
Ow. Er is een plantenbak verdwenen die aan de schutting hing. Met planten en al. :-(
cosmopolitan2208 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 11:05
3.53% gewijzigd
Hier is de wind al beduidend gaan liggen (Ten westen van Haarlem)
Dit is mijn motto
bagheera91 schreef:
Oef. Wat een strenge werkgever. Het is heel vervelend maar extreme storm of sneeuw is wel een beetje overmacht.

Ik heb trouwens het idee dat het hier in Rotterdam rustiger aan het worden is.
Ik moet over 2 uurtjes gaan fietsen. Ik hoop dat het dan al wat is gaan liggen. Ik zag een filmpje met fietsers die omwaaiden, dus dat beloofd niet veel goeds.
TREINVERKEER IN HEEL NEDERLAND STILGELEGD
NS heeft het treinverkeer stilgelegd in heel Nederland.
12 MINUTEN GELEDEN
.
Er wordt nu gewaarschuwd niet de weg op te gaan in code rood gebieden. Treinverkeer is stilgelegd.
Dollycat schreef:
18-01-2018 10:52
Hier zijn al aan beide kanten schuttingen los in de tuin sinds vanmorgen o_o Het geraas is enorm, ik moest even naar buiten om nog wat dingen te redden en het deed gewoon zeer aan mijn oren!
Hier ook, mijn onderburen krijgen geen leuke verrassing als ze straks thuis komen, hele schutting omgewaaid. Aan twee kanten, liggen nu plat bij de buren binnen. De vuilnisbakken zijn ook al overal omgewaaid hier. Ik ben zo blij dat ik vandaag niet naar Madrid gegaan ben, had eerst gepland om vandaag te vliegen maar ga morgenochtend ( mits de storm dan voorbij is ). Weet iemand of het voor morgen wel weer rustig voorspeld is? Ik ben al een beetje bang om te vliegen maar met zo'n storm lijkt het me helemaal klote.

Mijn kat is niet bang, die ligt lekker op bed te snurken en zat net nog lekker op het balkon in de wind.

Ben blij dat ik vrij ben vandaag en gisteren al mijn laatste boodschapjes heb gehaald voor mijn vakantie.
anoniem_304633 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 11:09
5.71% gewijzigd
Mosterd zie ik
MevrouwJack schreef:
18-01-2018 10:57
Dat commentaar eronder ook

"Wacht tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een trampoline komen."

:rofl: :rofl: :rofl: raap me op

Moosey schreef:
18-01-2018 10:33
Verschillende bronnen voorspellen verschillende tijden, het zou tussen 14.00 en 16.00 zo’n beetje af moeten gaan nemen. Maar code rood is best een legitieme reden om niet te gaan werken..
helemaal mee eens.
Hier gaat het gras op en neer. De wortels van de bomen zorgen ervoor dat het net een golfslagbad is. Erg eng, nog nooit zo hard gewaaid hier. Man heeft net geholpen met een tentje van de buren. Ze hadden het met tyrips aan de schutting gemaakt, maar die zijn gewoon kapot geknapt.
Denk dat ze op mijn werk balen dat ik vrij genomen had vandaag, zullen een hoop uitzendkrachten niet op zijn komen dagen met dit weer denk ik en dan hadden ze mij maar wat graag gebeld. Lekker niet dus. :mrgreen:
Alles wappert en klappert hier, en bij flinke windstoten kraakt de hele bliksemse boel in zijn voegen. Ik denk dat ik zo even een rondje ga lopen :D
Het was even rustig hier maar gaat nu nog harder lijkt het.
Ik heb een vraag aan iedereen en zou graag meningen willen horen:

Wanneer vinden jullie het acceptabel om niet te gaan werken vanwege heftig weer?
Dus storm, sneeuw etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven