Januari 2018 Storm

18-01-2018 08:54 275 berichten
Plak hier de updates en linken neer.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wordt het nu minder hier in het westen van noord holland...
Het lijkt hier minder te worden. Lopen ze weer lekker achter de feiten aan met die alerts.
.
ondertussen in A'dam:

Afbeelding

Afbeelding

het klinkt wat rustiger nu
Relax we're all crazy, it's not a competition
impala schreef:
18-01-2018 11:38
Het lijkt hier minder te worden. Lopen ze weer lekker achter de feiten aan met die alerts.
Nou idd :facepalm:
Het gaat hard in het Groene Hart en ik moest toch wel erg lachen om die trampoline.
Zo te zien verschillende dingen op m'n balkon weg en/of kapotgewaaid. Ik hoor dan wel code rood maar bedenk de avond ervoor weer niet om balkondingen naar binnen te halen. Ik heb zo'n kist waar tuinstoelkussens in kunnen. Bij mij zitten er bloempotten, tuinaarde, aardappels/fruit in toch is-ie opzij gewaaid :O
En al die meldingen die jullie niet kregen zijn volgens mij bij mij terecht gekomen.
Ik vind hier dingen van.
Doubletree20 schreef:
18-01-2018 10:22
Ik hou niet van storm, word er altijd heel zenuwachtig van. Ben bang dat er iets kapot waait aan m'n huis en met name m'n konijnenhok... M'n huis oke, maar m'n konijnenhok... Zit nu op het werk maar ik hou het hok in de gaten via de camera. Ben er niet gerust op.

Als je er niet gerust op bent dan ff de buren bellen of naar huis gaan voor die arme dieren. Had je het hok dan niet gisteren op een andere plek kunnen zetten of de dieren een dag in de schuur?

Hier ook flinke storm en schade. Baal als een stekker voor de onkosten, schutting moet vast gezet en golfplaten aanbouw liggen !os. Op dit soort momenten mis ik mijn appartementje wel en zie ik in dat een eengezinswoning met een tuin zoveel meer kost. Dit is niet de eerste keer helaas.
Mijn badkamerdeur gaat vanzelf open en dicht :rofl:
Ik heb nog geen melding gehad. Ook noord Holland

Ga me zo maar klaarmaken voor de rit naar Amsterdam
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2018 11:41
Mijn badkamerdeur gaat vanzelf open en dicht :rofl:
Mijn overleden oudtante geeft per morsecode een boodschap door met de keukenlamp.
Sommige panelen van mijn schutting zijn losgescheurd en omgewaaid. Die schutting heb ik nog maar een paar jaar geleden laten zetten, maar de veel oudere, lang niet zo mooie schutting aan de andere kant, die mijn buurman heeft gezet staat nog wel! :@
bagheera91 schreef:
18-01-2018 11:43

Ik ook nog steeds niet. Heb niet kunnen vinden wat er nou viel net, zal wel beneden geweest zijn. Die honden zijn wel bang, blijven maar blaffen. En mijn kat snurkt vrolijk verder. Nou ja, ga maar eens de koffer inpakken enzo. Hoorde net ook een vliegtuig.
Romy2017 schreef:
18-01-2018 11:40
Op dit soort momenten mis ik mijn appartementje wel en zie ik in dat een eengezinswoning met een tuin zoveel meer kost. Dit is niet de eerste keer helaas.
Heeeel herkenbaar! Wat een ellende, een echt huis met tuin.
.
impala schreef:
18-01-2018 11:15
Vreselijk. Sta je stil? Is er wel een wc aan boord?
Nee, maar heb inmiddels een café gevonden. Zit aan de soep. Snertweer :D
bagheera91 schreef:

Denk dat het over 3 kwartier wel weer te doen zal zijn. Ik zie zelfs een zonnetje doorkomen :)
.
impala schreef:
18-01-2018 11:33
Wat lief!
Ook van die verpleegster trouwens.
Ja zo is onze buurt, ben er zo blij mee! Iedereen helpt elkaar! Laatst werd bij ons een zware lading afgegeven maar de vrachtwagen paste niet in onze straat, dus wij waren aan het bedenken hoe we die lading nou naar binnen konden krijgen. En voor we het wisten stonden er al buren naast ons om te helpen, hebben we 10 minuten met 8 man gesjouwd en alles was binnen :heart: En zo gaat dat altijd eigenlijk, bij de vorige storm waren buren op vakantie en toen vloog hun dakgoot los, die hebben andere buren toen voor ze gerepareerd. En toen een buurvrouw haar arm gebroken had hebben we de eerste weken om de beurt voor haar gekookt en haar een beetje geholpen in het huishouden.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Hier (grens Brabant/Zuid-Holland) lijkt het behoorlijk af te nemen, het wordt ook lichter. Ga straks even een rondje om het huis lopen maar ik geloof niet dat we schade hebben. Valt me niks tegen van ons oude huis :kneel:
Russianblue schreef:
18-01-2018 11:37
Ik had, dacht ik, mijn telefoon al ingesteld op NL alert maar moest volgens de website toch nog iets anders toevoegen aan de instellingen. Geen idee of ik nu een melding heb gemist.
Waar het aan ligt weet ik niet, maar man en ik hebben allebei nl alert ,en hij heeft al 6 berichten gehad en ik niks.
Hier in het midden van het land gaat het ook bizar tekeer. Hier waaien de binnendeuren ook uit het slot (geisoleerde tussenwoning),ongeleegde papiercontainers vliegen door de straat, onze schutting ging om,brandweer in de straat en man krijgt steeds meldingen van werk over omgewaaide vrachtwagens.hij moet zo werken en zal het wel druk krijgen. Ik vind het wel eng dat hij de weg op moet.
bagheera91 schreef:

:hug: Sterkte alvast.
Dit is toch verschrikkelijk?

https://wnl.tv/2018/01/18/video-complee ... rukt-wind/
Net op weg naar m'n assessment een stuk bouwpuin tegen m'n kop gehad. Assessment gemist, hersenschudding en heel dik oor. Kan niet naar huis want vliegen dakpannen rond. Pff.
Hier nog steeds niks, wind lijkt zelfs al wat af te zwakken.
Niks omgewaaid in mijn tuin, niks in huis wat gek doet. Zo blij met dit huis! (regio Rotterdam)

Bij man op werk hebben ze allerlei fietsers opgevangen die gestrand waren (Breda).
anoniem_357581 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 11:55
3.90% gewijzigd
Irish_Wasser_Woman schreef:
18-01-2018 11:52
Dit is toch verschrikkelijk?

https://wnl.tv/2018/01/18/video-complee ... rukt-wind/
:O
Koettie schreef:
18-01-2018 11:54
Net op weg naar m'n assessment een stuk bouwpuin tegen m'n kop gehad. Assessment gemist, hersenschudding en heel dik oor. Kan niet naar huis want vliegen dakpannen rond. Pff.
O wat rot! Dan heb je een flinke kut dag.

Beterschap!
Koettie schreef:
18-01-2018 11:54
Jeetje, wat naar!!! Getsie....

Sterkte, en beterschap!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven