Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hai Indi!

Pop: wat had ie gesmst dan?

Wuzz: ik ben ook een swinging moods type...hoort nu eenmaal bij mij.

En ik wil ook zon machine...maar geen ruimte (behalve op zolder dan)
Indi, wat weet je altijd goed op iedereen te reageren (je hebt altijd van die mooie lijstjes!)

Gaat wel vandaag hoor, net heel veel koekjes gegeten...hahaha moet die kilos er weer een beetje aan eten, dus vind dat t best mag!
Och, ik heb zo'n leuke site ontdekt: Voor de kattenliefhebbers!
Indi, mijn complimenten ook voor je mooie lieve lijstjes! Vergeet ik vaak te zeggen tegen je.
@Wuzz: Ik denk dat ze best een beetje zenuwachtig zijn..Het zijn nog maar kleintjes

En het is gewoon heel rommelig omdat er steeds kinderen uit de klas worden gehaald en je niet het programma kunt draaien wat je normaal draait
Ik doe het graag hoor! Jullie maken toch ook lijstjes?? Is tevens een goede geheugentraining
quote:Indi schreef op 24 februari 2009 @ 21:05:

Ik doe het graag hoor! Jullie maken toch ook lijstjes?? Is tevens een goede geheugentraining Ja maar jij vergeet nooit iemand en je bent altijd zo consequent in je lijstjes My compliments!
Ik heb een heel uniek. eigenzinnig neefje van 6, dingen die andere kinderen leuk vinden, vindt hij dus niet leuk. Ik heb een schoolfoto van hem...waar ie dus bewust heel boos, met hoofd naar beneden op kijkt. Schoolfotograaf wist niet wat ie met hem aan moest, hoorde ik later. haha, en hij is om op te eten (blond haar, grote bruine ogen met wimpers tot t plafond, zoals ie dat zelf zegt).
Oh ok, zo zie je maar weer hoe we aan structuur gewend raken ja.

Ik als volwassenen soms ook, privé dan.

Voor mijn werkzaamheden is een randvoorwaarden/harde eisen dat je ultra flexibel en stressbestendig bent...

Misschien dat ik daardoor privé met 180 graden verschuiving mijn leven inricht...
Ja, Indi, ik ken het verhaal. Heel lastig, kinderen zenuwachtig, jij constant afgeleid...

Xen, hij had iets heel simpels gesmst, iets over dat ik nu zijn nummer had. Geen vragen, dus voel me niet verplicht te antwoorden... ;-P
Goed, goed...En ik was in mijn eerste post Wuzzie vergeten

Dat heb ik dus nog even moeten veranderen..

Maar ik ben blij met het compliment!
En het allerleukste was nog dat toen ik niet op de foto wilde (heb er nooit zo'n zin in..) De kinderen echt teleurgesteld waren en ik dus toch maar gegaan ben

Volgens mij laat ik wel over me heen lopen..maar ze vroegen het zo lief
Ja Indi, had het gezien.

En toen zag ik Wuzzie staan, ik zo, heb ik erover heen gelezen?!. Maar toen zag ik de tijd van wijziging.

Maar jij vergeet me weleens ja, mijn aanwezigheid zit nog niet in je systeem.

Ik merkte het ook toen jijzelf nieuwkomer was (en ik meelezer) merkte ik dat de rest je weleens niet noemde en je bleef stoicijns lief op iedereen reageren. En vanzelf word je opgezogen...hm opgenomen.

Ben blij deel te zijn van de topic
quote:liefmeisje2 schreef op 24 februari 2009 @ 21:06:

[...]

Ja maar jij vergeet nooit iemand en je bent altijd zo consequent in je lijstjes My compliments! Mine too~!
Nou, vind wel leuk als de juf ook op klassenfoto staat. Als ik nu terugkijk naar mijn eigen fotos, helemaal leuk en dan zie ik de juf weer staan maar ik zou ze in irl niet meer herkennen.
Haha..Wuzzie

Je komt zo langzamerhand wel in mijn systeem hoor

En je hebt helemaal gelijk...het is hier echt heel leuk!

@Pop: Ga je nog terug smsen????
quote:pop1980 schreef op 24 februari 2009 @ 21:01:

Och, ik heb zo'n leuke site ontdekt: Voor de kattenliefhebbers!

leuke site he Pop, kende m al, maar blijft grappig!

Zou Erykah nu nog steeds werken?
Maar ik ga altijd op de klassenfoto hoor! Ik had het over die stomme portretfoto's..
quote:pop1980 schreef op 24 februari 2009 @ 21:10:

Ja, Indi, ik ken het verhaal. Heel lastig, kinderen zenuwachtig, jij constant afgeleid...

Xen, hij had iets heel simpels gesmst, iets over dat ik nu zijn nummer had. Geen vragen, dus voel me niet verplicht te antwoorden... ;-PGive the man a break!
Ik WIST dat ik iemand vergeten was... Erykah! Ik hoop dat je inmiddels lekker op de bank zit thuis!
quote:Xenia66 schreef op 24 februari 2009 @ 21:18:

[...]

Give the man a break! Why???
Pop, het is zijn manier om te polsen of je het überhaupt waardeert dat hij heeft gesmst.

Nu loopt ie niet al te diep blauwtje maar en je hebt zijn nummer en hij heeft laten weten dat wat hem betreft is ingang tot nader contact....

Simpel. Fattie?!
Nou, hij is gewoon wat nerveus...denkt uuuuuuren na over zon smsje (kan ik t nu wel verstruren, wat moet ik versturen, wat zal ze wel niet denken..hersenspinsels a la ons), dus daarom een break, hoef je niet heel serieus te nemen hoor :-)
Ja,dat bedoelde ik ook Wuzz, hem niet meteen afbranden.

Mijn tent is top begint weer!
Weet ik... had beter een sniley achter mn 'why' kunnen zetten. Zou eigenlijk niet zo goed weten wat ik terug moet smsen. t Is nou niet echt zo dat ik m nog ns wil zien ofzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven