Januari 2018 Storm

18-01-2018 08:54 275 berichten
Plak hier de updates en linken neer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uiteindelijk thuis gekomen met een bus.
Veel te vol en er is iemand flauw gevallen vanwege de drukte/het zuurstof gebrek maar we zijn aangekomen en daar ben ik heel blij mee. Er moesten mensen nog een heel stuk verder maar die zijn nu gestrand op Gouda.

Ik heb morgenochtend behoorlijk vroeg een sollicitatiegesprek dus ik hoop dat alles weer een beetje op wil starten vannacht. Het plan is maar om heel vroeg op te staan en te gaan kijken. Ik heb al een lift als backup plan geregeld maar de ochtendspits zal ook wel druk zijn.
8102 schreef:
18-01-2018 19:16
Ik vind het zo belachelijk dat als je een topic opent dat hij niet in je favoriete lijst komt staan. :steam:
Ja dat vind ik ook zo irritant! Niet dat ik zo vaak een topic open, maar als ik het dan toch een keer doe is het wel zo aardig dat ik er af en toe reageer en dat wordt zo lastig als je je elke keer de tering moet zoeken naar je eigen topic!
LaFleurNoire schreef:
18-01-2018 14:05
Mijn man zit in Duitsland en daar is het nog veel erger. Hij zit op een bouwplaats en daar is inmiddels een (stormbestendige) kraan omgegaan, er waaien betonblokken voorbij en de elektriciteit is uitgevallen. Ze zaten vast in een gebouw(in aanbouw) want door de stroomuitval gingen alle hekken en ingangsdeuren op slot. De brandweer heeft ze net open gekregen, maar ze mogen voorlopig het gebouw niet uit, veel te gevaarlijk. Bovendien ligt er ook nog bijna 60 cm sneeuw. Hij zou vandaag thuis komen, maar valt nog te bezien of hij daar weg kan...
o_o wat heftig... sterkte!
Van hier goed nieuws: ik heb buurman bereid gevonden man straks van zijn werk te halen :flirting:
Fijn LV!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Hier weinig van storm gezien en gemerkt. Wel was ik 20 minuten te laat op mijn werk vanwege hevige sneeuwval. Noorden van het land.
Mijn oma is omgewaaid, twee heupen gebroken...
vicky87 schreef:
18-01-2018 20:34
Ach wat zielig. Waarom wilde ze naar buiten?
vicky87 schreef:
Dat is sneu zeg. Het arme mensje.
Ik denk dat ze even een boodschap wou doen bij de winkel beneden, maar ze woont in hoge woonflats in een nieuwbouwgebied dus ze is verrast door de harde windvlagen rond de flats
vicky87 schreef:
O, wat sneu sterkte voor oma
Bubblegum1 schreef:
18-01-2018 20:42
Ach wat zielig. Waarom wilde ze naar buiten?
Wat boeit jou dat? Het is al rottig genoeg voor oma.
Onze prachtige grote nieuwe massiefhouten schuur is weggewaaid. Gewoon, weggewaaid. Het dak en 1 muur althans. De rest is vervolgens ingestort op alle tuinspullen die erin stonden.

:'( :'( :'( :'(

Maar goed: wij zijn ok, de kinderen zijn ok, mijn collega's van de buitendienst die een joekel van een boom op hun auto kregen zijn ok, en daar gaat het toch om. De rest is maar geld en spullen.
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2018 20:52
Wat boeit jou dat? Het is al rottig genoeg voor oma.
Het is niet rot bedoeld hoor. Ik heb ook een oma en ik kan mij zo voorstellen dat die eigenwijs een boodschapje zou gaan halen. Het was gewoon interesse. Niet alles op dit forum wordt vervelend bedoeld.
Ii heb er ( noord brabant) weinig van gemerkt. Alleen in de ochtend hoorde ik het goed waaien en fluiten. Maar ik was binnen en druk met de kindjes. Rond 13.30 naar het winkelcentrum gegaan en toen buiten niets gemerkt. Wel was er een stuk afgezet met linten en er stonden stadswachten. Ik hoorde dat er eerder dakpannen naar beneden waren gekomen en er een gewonde was gevallen.
Bubblegum1 schreef:
18-01-2018 20:56
Het is niet rot bedoeld hoor. Ik heb ook een oma en ik kan mij zo voorstellen dat die eigenwijs een boodschapje zou gaan halen. Het was gewoon interesse. Niet alles op dit forum wordt vervelend bedoeld.
Ja, das waar. Ik had gelukkig nog net genoeg te roken in huis, anders was ik ook vast heel eigenwijs een pakkie shag gaan halen en dan had ik ook een boom op mijn knar kunnen krijgen. Maar dan had vast niemand gevraagd waarom ik zo nodig naar buiten moest.
Ja hoor, dat had ik best kunnen vragen.
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2018 19:30
Ja dat vind ik ook zo irritant! Niet dat ik zo vaak een topic open, maar als ik het dan toch een keer doe is het wel zo aardig dat ik er af en toe reageer en dat wordt zo lastig als je je elke keer de tering moet zoeken naar je eigen topic!
Zo'n topic komt dan in "jouw topics". Tenminste bij mij werkt dat wel, 'paar' andere dingen doen nog weinig sinds de upgrade.... :biggrin:

Hier ging de schutting zo horizontaal als mogelijk was ondanks de planten en schroeven/klemmen/touwen. Heb een deel dus maar losgewrikt. Houden buur en ik de economie van de bouwmarkt ook weer draaiend..... (Of weet iemand nog een oersterke maar 5 cm smalle heg? Heg is beter dan schutting las ik ergens :P )
Yes, vriend is eindelijk thuis. Probeerde hij al vanaf 11 toen ik belde dat ik bij de huisarts zat.
Gelukkig maar Koettie.
vicky87 schreef:
O, wat erg... Sterkte voor je oma.
vicky87 schreef:
Wat naar. Sterkte voor je oma :redrose:
Mijn papiercontainer was omgewaaid, maar zo te zien nog dicht. Ik heb 'm opgetild en vastgezet. Dat viel nog niet mee hij was aardig zwaar. Toen ik gisteren wat papier in de container ging gooien, was de container wel aardig gevuld, maar toch minder vol dan ik had verwacht. Ik heb inmiddels in mijn wijk wat papierafval gevonden dat waarschijnlijk van mij is. Kennelijk is de container toch opengewaaid en is er papier weggewaaid. Iedereen ten oosten van zuid-holland-west, mijn verontschuldiging als mijn papierafval in je wijk is terechtgekomen....
LaFleurNoire schreef:
18-01-2018 14:05
Mijn man zit in Duitsland en daar is het nog veel erger. Hij zit op een bouwplaats en daar is inmiddels een (stormbestendige) kraan omgegaan, er waaien betonblokken voorbij en de elektriciteit is uitgevallen. Ze zaten vast in een gebouw(in aanbouw) want door de stroomuitval gingen alle hekken en ingangsdeuren op slot. De brandweer heeft ze net open gekregen, maar ze mogen voorlopig het gebouw niet uit, veel te gevaarlijk. Bovendien ligt er ook nog bijna 60 cm sneeuw. Hij zou vandaag thuis komen, maar valt nog te bezien of hij daar weg kan...
Jeetje Fleur, wat een angst zul je om hem hebben gehad?
Het waait weer stevig door, ik hoop dat alles wat net niet loswaaide, inmiddels goed is vastgezet, anders gaat het nu weer vliegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven