Werk & Studie alle pijlers

Ziekgemeld...

12-01-2018 13:32 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wil even wat kwijt...
Afgelopen dinsdag mij ziekgemeld, al een paar dagen niet fit en gewoon gewerkt, dinsdag ging het echter niet meer (koorts, overgeven en water ipv normale ontlasting) en heb ik me voor aanvang van het werk ziekgemeld bij mijn ploegbaas.

Ik moest de volgende dag maar bellen met de productieleider over hoe het ging. Nou woensdag het zelfde verhaal. Gisterochtend weer contact gehad en er werd eigenlijk verwacht dat ik het wel zou proberen. Nou heb duidelijk gemaakt dat ik niet in staat ben om te werken (productiewerk). Nu zitten ze met een probleem en voor m'n gevoel schuiven ze dat probleem in mijn schoenen!

Vanmorgen langs huisarts gegaan en zegt ook rust nemen en uitzieken. Hij denkt aan buikgriep.

Vroeg heb ik op een kantoor gewerkt en geleerd om aan te horen en afspraak te maken over vervolg contact en juist niet het probleem van het bedrijf bij de zieke medewerker in de schoenen te schuiven (al dan niet bewust/onbewust).

Ben nooit ziek! Laatste keer in 2016 4 dagen niet gewerkt ivm operatie aan enkel. Veel collega's zijn al ziek als ze griepgolf op de radio horen!

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Maxime
Alle reacties Link kopieren
Je baas moet zorgen dat hij voorbereid is op ziekte en verlof. Hij probeert je gewoon op te naaien. En het lijkt me sterk dat zo’n machine stilstaat als jij er eens niet bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven