Doorgeef-vraag-seks-deel-92

dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?

donderdag 18 januari 2018 om 18:30
Geen idee, maar panties zijn zowat het enige stuk textiel die de vrouw nog kan dragen bij coïtus (onafgezien van handschoenen of een muts
) en die geen erogene zones bedekken. Bij slanke benen voelen ze best sexy aan in de nek.
Ooit een kledingstuk van de ander kapot getrokken alvorens seks te hebben? Zoja, welk?

Ooit een kledingstuk van de ander kapot getrokken alvorens seks te hebben? Zoja, welk?
anoniem_643021e2c600f wijzigde dit bericht op 19-01-2018 15:08
0.16% gewijzigd

vrijdag 19 januari 2018 om 11:53

vrijdag 19 januari 2018 om 20:35

maandag 22 januari 2018 om 19:54
Soms
De nummer 1 van je lijstje lekkerste acteurs/actrices nodigt je uit voor een eenmalige seksdate. Gebonden of niet....ga je?

donderdag 25 januari 2018 om 09:30
Als ik onopgemaakt, in mijn huispak het huishouden aan het doen ben...
Of toch meer als ik met een oude afwasborstel de poep onder de schoenen van een van de kids uit sta te krassen. Weet het even niet....
Wat vind jij opwindend aan het orgasme van je bedpartner?
Of toch meer als ik met een oude afwasborstel de poep onder de schoenen van een van de kids uit sta te krassen. Weet het even niet....
Wat vind jij opwindend aan het orgasme van je bedpartner?
de wereld wacht om ontdekt te worden
donderdag 25 januari 2018 om 19:19
Ja, een studiegenote met wie ik een paper moest schrijven. Zij mocht mij ook niet en dus hadden we ruzie. Het “afneuken” hielp om het pater goed af te ronden.
Af en toe een vlug vluggertje oké.?
Af en toe een vlug vluggertje oké.?
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)