Uitgerekend 16-30 september
maandag 15 januari 2018 om 14:08
Voor iedereen die uitgerekend is half-eind september en mee wil schrijven!
= kloppend hartje!
= goede 20-weken echo!
Nora_r
Roffa38
donski88
MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Afspraken | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Schaapje1991 | 26 | Tweede | 14 september | |||
| Nusa | 30 | Eerste | 14 september | 27-02 2e echo | ||
| Vlammetje-1 | 32 | Tweede | 16 september | |||
| Jentelente | 28 | Tweede | 17 september | 23-02 eerste echo | ||
| Eftelingmeisje | 35 | Eerste | 19 september | |||
| Juffie6 | 26 | Eerste | 19 september | |||
| Muppet3640 | 36 | Eerste | 22 september | 19-02 eerste echo | ||
| Luca2017 | 28 | Eerste | 22 september | |||
| Elle_86 | 31 | Tweede | 23 september | 23-02 tweede echo | ||
| Poezels | 32 | Eerste | 23 september | 02-03 2e echo | ||
| Milov | 26 | Eerste | 23 september | |||
| Vievie_abc | 32 | Tweede | 23 september | 12-02 eerste echo | ||
| Nicole123 | 37 | Derde | 23 september | |||
| MKM92 | 25 | Eerste | 26 september | |||
| Bretnay | 28 | Derde | 27 september | |||
| Maeeo | 25 | Eerste | 23 september | 05-03 tweede echo | ||
| Millca | ?? | ?? | 29 september | |||
| Fala_1989 | 27 | Eerste | 30 september | 28-02 tweede echo | ||
| deanarys | 30 | Tweede | 30 september | 8-03 tweede echo | ||
| Nelle89 | ?? | ?? | 3 oktober |
Roffa38
donski88
MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:35
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.49% gewijzigd
zaterdag 20 januari 2018 om 13:54
Ik probeerde me net toe te voegen in de tabel, maar volgens mij lukt dat niet op een iMac? Ik zie geen tabel maar allerlei tekentjes als ik de tabel wil wijzigen.
Kan iemand mij misschien toevoegen?
Ik ben 35, het is ons eerste kindje, uitgerekend 19 september, hiervoor drie miskramen gehad. Nog geen afspraak gemaakt.
Kan iemand mij misschien toevoegen?
Ik ben 35, het is ons eerste kindje, uitgerekend 19 september, hiervoor drie miskramen gehad. Nog geen afspraak gemaakt.
zaterdag 20 januari 2018 om 13:59
Vanochtend trouwens weer een test gedaan, was weer een bevestiging. Alle vorige zwangerschappen was het HCG gehalte minder dan het zou moeten zijn, dus gaf de test steeds aan dat ik minder weken was dan ik zou moeten zijn. Deze zwangerschap lijkt het HCG gehalte nu dus goed te zijn als ik van de test uitga. Geeft aan langer dan drie weken geleden vond conceptie plaats dus ik zou nu in mijn vijfde week zijn op zijn minst. Dat klopt, ik zit nu in week 6.
Wat maken we onszelf eigenlijk gek. Proberen het toch te kunnen meten/bevestigen/voelen terwijl je gewoon moet afwachten. Wat kruipt de tijd als je net zwanger bent! Ik heb het nog maar aan geen enkel familielid verteld, liefst heb ik eerst een mooie echofoto in handen! Volgens mij komt dan ook pas de vreugde bij mezelf.
Wat maken we onszelf eigenlijk gek. Proberen het toch te kunnen meten/bevestigen/voelen terwijl je gewoon moet afwachten. Wat kruipt de tijd als je net zwanger bent! Ik heb het nog maar aan geen enkel familielid verteld, liefst heb ik eerst een mooie echofoto in handen! Volgens mij komt dan ook pas de vreugde bij mezelf.
zaterdag 20 januari 2018 om 14:14
@Nora Welkom! Knap dat je alleen de opvoeding doet.
@Schaapje Veel succes maandag! Hoelang denk je dat je dan zwanger bent?
@Fala Welkom! Weinig kwaaltjes lijkt er hier een beetje bij te horen
@Eftelingmeisje ja wat kunnen we onszelf gek maken he. Wij hebben ook een Clear Blue test liggen en ergens wil ik hem doen, aan de andere kant wacht ik denk ik maar gewoon de echo af, dat zou me echt gerust stellen.
Mijn man kwam gisteren thuis met het nieuws dat hij over twee weken een weekend weg gaat met vrienden. Normaal zou ik het superleuk voor hem vinden, maar nu barstte ik in tranen uit. De afgelopen dagen ben ik zo ongelooflijk moe, bij de lunch weet ik al niet meer waar ik het vandaan moet halen. Dat in combinatie met een steeds sterker wordende misselijkheid zorgt dat ik het liefst in mijn bed lig. Maar ja, ik wil natuurlijk ook gewoon voor mijn dreumes zorgen. Die wil lekker ravotten de hele dag dus ik haal het uit mijn tenen om ‘s avonds doodmoe op de bank in slaap te vallen. Ik leef echt toe naar het weekend waarin man wat dingen kan overnemen. Heel stom maar dat hij binnenkort een weekend weg gaat maakt me nu al zo moe als ik er aan denk. Maar ja, ik wil ook de leuke vrouw zijn die het hem gewoon gunt, dus ik moet me er op de een of andere manier maar even overheen zetten. En hopelijk voel ik me dan alweer wat minder moe.
@Schaapje Veel succes maandag! Hoelang denk je dat je dan zwanger bent?
@Fala Welkom! Weinig kwaaltjes lijkt er hier een beetje bij te horen
@Eftelingmeisje ja wat kunnen we onszelf gek maken he. Wij hebben ook een Clear Blue test liggen en ergens wil ik hem doen, aan de andere kant wacht ik denk ik maar gewoon de echo af, dat zou me echt gerust stellen.
Mijn man kwam gisteren thuis met het nieuws dat hij over twee weken een weekend weg gaat met vrienden. Normaal zou ik het superleuk voor hem vinden, maar nu barstte ik in tranen uit. De afgelopen dagen ben ik zo ongelooflijk moe, bij de lunch weet ik al niet meer waar ik het vandaan moet halen. Dat in combinatie met een steeds sterker wordende misselijkheid zorgt dat ik het liefst in mijn bed lig. Maar ja, ik wil natuurlijk ook gewoon voor mijn dreumes zorgen. Die wil lekker ravotten de hele dag dus ik haal het uit mijn tenen om ‘s avonds doodmoe op de bank in slaap te vallen. Ik leef echt toe naar het weekend waarin man wat dingen kan overnemen. Heel stom maar dat hij binnenkort een weekend weg gaat maakt me nu al zo moe als ik er aan denk. Maar ja, ik wil ook de leuke vrouw zijn die het hem gewoon gunt, dus ik moet me er op de een of andere manier maar even overheen zetten. En hopelijk voel ik me dan alweer wat minder moe.
zaterdag 20 januari 2018 om 16:37
@zwangerschapskwaaltjes... ik word echt moe van de buik- en rugpijn... ben ook rond 21uur echt uitgeblust en de vlagen van misselijkheid beginnen te komen. Ik had echt gedacht dat ik minder zou voelen. Soms hoor je mensen die helemaal niets voelen, ik voel van alles vanaf de innesteling...
@vievie, misschien kan de dreumes in dat weekend lekker een nachtje bij opa en oma logeren? Maak jij er een lekker weekendje voor jezelf van! Foute chickflick kijken en veel chocola eten!
@vievie, misschien kan de dreumes in dat weekend lekker een nachtje bij opa en oma logeren? Maak jij er een lekker weekendje voor jezelf van! Foute chickflick kijken en veel chocola eten!
zaterdag 20 januari 2018 om 17:42
@roffa38, dank je wel! Leek me al een vrij druk qua aantal mensen, vandaar dat ik het even checkte
Heb mezelf zojuist toegevoegd!
@Juffie06, ik herken wat je zegt dat het je onzeker maakt. Ook ik heb naast de test en ongesteld eigenlijk helemaal geen aanwijzingen. Daardoor is het een soort van nog niet echt waar ofzo. Ik hoop dat het door de echo straks iets meer gaat leven. We moeten maar zo denken, als het echt waar is mogen we in onze handjes knijpen als we weinig last hebben van kwaaltjes.
@Vievie_abc wat vervelend dat je het niet ziet zitten als je vriend een weekendje weg is. Kan je je kind niet een dagje laten logeren ergens dat weekend? Kan jij lekker uitrusten en vind kind waarschijnlijk leuk!
@katootje, ik heb nu The Bump, Zwanger&zo en Mama apps eropstaan. the Bump vind ik leuk uitgebreid qua ontwikkeling van embryo en artikelen. Zwanger & zo is redelijk hetzelfde maar dan in het Nederlands. Ga ik er weer afgooien denk ik, alhoewel het wel handig is omdat die app zegt wat je wel en niet mag eten. Mama apps heeft allerlei rekentooltje en dingen op het gebied van groei kind, gewichtstoename van jezelf en bv mogelijkheid om foto’s van buiken op te slaan en weeëntimer.
Ik heb de zwangerschap nog niet met andere besproken. Bij een gesprek met een vriendin lag het op het puntje van mn tong, maar toch niet gedaan. Vind het voor nu eigenlijk wel een leuk geheim samen met man. Vanochtend wel nog een keer opnieuw de test gedaan. Leuk om te zien dat de streep weer een stuk donkerder was dan de vorige keer.
Bijzonder dat er zulke grote verschillen qua dat van echo’s tussen iedereen zit. Blijkbaar is er geen standaard of het nu bij 8 of 12 weken is? Schaapje1991 jij mag al bijna!
@Juffie06, ik herken wat je zegt dat het je onzeker maakt. Ook ik heb naast de test en ongesteld eigenlijk helemaal geen aanwijzingen. Daardoor is het een soort van nog niet echt waar ofzo. Ik hoop dat het door de echo straks iets meer gaat leven. We moeten maar zo denken, als het echt waar is mogen we in onze handjes knijpen als we weinig last hebben van kwaaltjes.
@Vievie_abc wat vervelend dat je het niet ziet zitten als je vriend een weekendje weg is. Kan je je kind niet een dagje laten logeren ergens dat weekend? Kan jij lekker uitrusten en vind kind waarschijnlijk leuk!
@katootje, ik heb nu The Bump, Zwanger&zo en Mama apps eropstaan. the Bump vind ik leuk uitgebreid qua ontwikkeling van embryo en artikelen. Zwanger & zo is redelijk hetzelfde maar dan in het Nederlands. Ga ik er weer afgooien denk ik, alhoewel het wel handig is omdat die app zegt wat je wel en niet mag eten. Mama apps heeft allerlei rekentooltje en dingen op het gebied van groei kind, gewichtstoename van jezelf en bv mogelijkheid om foto’s van buiken op te slaan en weeëntimer.
Ik heb de zwangerschap nog niet met andere besproken. Bij een gesprek met een vriendin lag het op het puntje van mn tong, maar toch niet gedaan. Vind het voor nu eigenlijk wel een leuk geheim samen met man. Vanochtend wel nog een keer opnieuw de test gedaan. Leuk om te zien dat de streep weer een stuk donkerder was dan de vorige keer.
Bijzonder dat er zulke grote verschillen qua dat van echo’s tussen iedereen zit. Blijkbaar is er geen standaard of het nu bij 8 of 12 weken is? Schaapje1991 jij mag al bijna!
zaterdag 20 januari 2018 om 18:44
zaterdag 20 januari 2018 om 19:06
Vievie en Maeeo, hier nog 1 die straks 8 dagen zonder man zit! En eigenlijk nu al een week of drie met een enigszins beperkte man dus ik raak er al wel een beetje aan gewend. Al neemt hij me nu nog steeds wel dingen uit handen en straks natuurlijk echt 8 dagen niet. Ik voelde me van de week even wat slechter maar nu gaat het wel weer ok. Ben alleen echt wel moe in de avond.
We slaan ons er vast wel doorheen!
We slaan ons er vast wel doorheen!
zaterdag 20 januari 2018 om 19:48
zaterdag 20 januari 2018 om 19:59
Welkom aan de nieuwe meeschrijfsters!
@Vievie: ik zou not amused zijn als mijn man dat zou doen, dus ik snap die tranen helemaal. Wij plannen sowieso niet zoiets zonder eerst de ander te vragen of die dat ook oké vindt, want als je een kind hebt zadel je met zo'n plan wel je partner het hele weekend op met de zorg daarvoor. Ik laat me voor zoiets niet graag voor het blok zetten. Maar wie weet gaat het bij jullie altijd zo met plannen en van beide kanten, dus ook als jij een weekend weg plant met vriendinnen. Dan is het weer anders. Hoewel ik het dan nog wel iets vindt wat hij zou moeten overleggen nu je zwanger en niet fit bent. Of je over 2 weken minder moe bent, daar zou ik niet te rooskleurig over denken. Hoe was dat bij je vorige zwangerschap? Bij mij was het in ieder geval een stuk slechter: met 5 weken ben ik alleen moe, met 7 weken kotsmisselijk.
Sterkte ook aan de anderen die nu of binnenkort zonder man zitten! Als dingen al een tijd geleden zijn vastgelegd dan kun je er natuurlijk ook niet zomaar meer omheen, dan wordt het een kwestie van even flink doorbijten maar.
@Vievie: ik zou not amused zijn als mijn man dat zou doen, dus ik snap die tranen helemaal. Wij plannen sowieso niet zoiets zonder eerst de ander te vragen of die dat ook oké vindt, want als je een kind hebt zadel je met zo'n plan wel je partner het hele weekend op met de zorg daarvoor. Ik laat me voor zoiets niet graag voor het blok zetten. Maar wie weet gaat het bij jullie altijd zo met plannen en van beide kanten, dus ook als jij een weekend weg plant met vriendinnen. Dan is het weer anders. Hoewel ik het dan nog wel iets vindt wat hij zou moeten overleggen nu je zwanger en niet fit bent. Of je over 2 weken minder moe bent, daar zou ik niet te rooskleurig over denken. Hoe was dat bij je vorige zwangerschap? Bij mij was het in ieder geval een stuk slechter: met 5 weken ben ik alleen moe, met 7 weken kotsmisselijk.
Sterkte ook aan de anderen die nu of binnenkort zonder man zitten! Als dingen al een tijd geleden zijn vastgelegd dan kun je er natuurlijk ook niet zomaar meer omheen, dan wordt het een kwestie van even flink doorbijten maar.
zaterdag 20 januari 2018 om 20:18
Ik heb nu 1x getest en wilde graag nog een keer testen om te zien of het streepje nog sterker wordt. Mijn man wil het echter niet, hij is bang dat het alleen maar tot onzekerheid leidt. Bij mijn tweede miskraam was de tweede test (2 dagen na de eerste) lichter dan de eerste en toen waren we erg ongerust (en terecht want het werd dus een miskraam). We hebben er een hele discussie over gehad: als het misschien mis is, maar niet zeker mis, wil je dat dan al weten omdat je dan niet je onterecht gaat zitten verheugen op een baby en een miskraam wat minder hard binnenkomt, of wil je het dan niet weten omdat je dan in een onzekere en stressvolle 'tussen hoop en vrees' situatie terechtkomt?
Mijn man vindt dus het laatste en heeft het motto 'geen bloed = goed' en zolang er geen echte miskraam is blijft hij liever onwetend. Ikzelf ben juist een beetje bang om al heel erg gewend te raken aan de zwangerschap en het idee van een baby krijgen, terwijl het misschien daarbinnen al mis is. Dat gebeurde bij mijn eerste miskraam, toen heb ik wekenlang gedacht dat het goed zat terwijl het vruchtje al niet meer leefde. Ik zou dat liever meteen geweten hebben.
Ik vind het maar lastig, want ik snap mijn man ook wel heel goed. Ik heb dus toch maar geen test meer gedaan, we wachten wel af tot de echo's en tot die tijd nog niet teveel hopen en niet teveel vrezen, maar gewoon de tijd zo neutraal mogelijk uitzitten.
Hoe denken jullie hierover? Als er iets misschien mis is, wil je dat dan direct al weten of blijf je liever onwetend totdat je het definitief weet?
Mijn man vindt dus het laatste en heeft het motto 'geen bloed = goed' en zolang er geen echte miskraam is blijft hij liever onwetend. Ikzelf ben juist een beetje bang om al heel erg gewend te raken aan de zwangerschap en het idee van een baby krijgen, terwijl het misschien daarbinnen al mis is. Dat gebeurde bij mijn eerste miskraam, toen heb ik wekenlang gedacht dat het goed zat terwijl het vruchtje al niet meer leefde. Ik zou dat liever meteen geweten hebben.
Ik vind het maar lastig, want ik snap mijn man ook wel heel goed. Ik heb dus toch maar geen test meer gedaan, we wachten wel af tot de echo's en tot die tijd nog niet teveel hopen en niet teveel vrezen, maar gewoon de tijd zo neutraal mogelijk uitzitten.
Hoe denken jullie hierover? Als er iets misschien mis is, wil je dat dan direct al weten of blijf je liever onwetend totdat je het definitief weet?
zaterdag 20 januari 2018 om 20:31
@geenman: roffaman is al weg sinds vorige week, heeft de test alleen op foto gezien en waar we elkaar normaal gewoon op de achtergrond missen, missen we elkaar nu als een malle. Twee keer gebeld maar zijn verbinding is bagger. Nog een paar nachtjes!
@nicole123 ik denk dat wachten op de echo het verstandigst is, ook zonder bloed kun je een mk hebben. Maar we gaan uit van plakkers!
Nu lekker de Mol kijken!
@nicole123 ik denk dat wachten op de echo het verstandigst is, ook zonder bloed kun je een mk hebben. Maar we gaan uit van plakkers!
Nu lekker de Mol kijken!
zaterdag 20 januari 2018 om 20:35
Meerdere tijdelijke man-loze dames hier dus binnenkort, kunnen we elkaar steunen:)
Even genuanceerder trouwens, naar aanleiding van jouw reactie @Nicole, het is zeker niet zo geweest dat man het meedeelde hoor! Ik kan me voorstellen dat dat zo leek aan hoe ik het schreef. Hij was juist heel voorzichtig en heeft echt honderd keer gevraagd of ik er oke mee ben. Het is meer mijn ‘probleem’ dat ik dan geen nee wil zeggen. Oef, nee het zou echt niet zo moeten zijn dat hij vertelde dat hij ging en punt. Dan denk ik dat er echt oorlog zou uitbreken
maar nog vind ik het klote hoor. Maar goed, een weekend is zo klaar denk ik dan maar 
Dreumes uit logeren is geen optie, dus ik heb al een vriendin geregeld en we gaan het gewoon gezellig maken thuis!
Even genuanceerder trouwens, naar aanleiding van jouw reactie @Nicole, het is zeker niet zo geweest dat man het meedeelde hoor! Ik kan me voorstellen dat dat zo leek aan hoe ik het schreef. Hij was juist heel voorzichtig en heeft echt honderd keer gevraagd of ik er oke mee ben. Het is meer mijn ‘probleem’ dat ik dan geen nee wil zeggen. Oef, nee het zou echt niet zo moeten zijn dat hij vertelde dat hij ging en punt. Dan denk ik dat er echt oorlog zou uitbreken
Dreumes uit logeren is geen optie, dus ik heb al een vriendin geregeld en we gaan het gewoon gezellig maken thuis!
anoniem_357835 wijzigde dit bericht op 20-01-2018 20:37
8.36% gewijzigd
zaterdag 20 januari 2018 om 21:40
Dat laatste weten we zelf inderdaad uit de praktijk. Met 'geen bloed = goed' bedoelt mijn man ook niet dat het zeker weten goed is, maar dat hij geen extra zekerheden wil gaan zoeken die wellicht juist tot onzekerheid zullen leiden. Liever niks weten dan half.
Dan begreep ik het verkeerd inderdaad. Heel lief juist dan dat hij het wel 100x vroeg. En dan snap ik dat je ook weer niet degene wilt zijn die 9 maanden lang al zijn pleziertjes dwarsboomt, terwijl je eigenlijk liever niet wilt dat hij gaat. Lastig is dat.Vievie_abc schreef: ↑20-01-2018 20:35Even genuanceerder trouwens, naar aanleiding van jouw reactie @Nicole, het is zeker niet zo geweest dat man het meedeelde hoor! Ik kan me voorstellen dat dat zo leek aan hoe ik het schreef. Hij was juist heel voorzichtig en heeft echt honderd keer gevraagd of ik er oke mee ben.
zaterdag 20 januari 2018 om 23:09
@Nicole, lastig hoor.. snap jullie dilemma. Een miskraam (laat staan meerdere) kan zo onzeker maken. Ik herken het en heb ook de neiging na de twee testen opnieuw te testen, maar heb besloten dit niet te doen. Als het misgaat, gaat het mis en dat kan op ieder willekeurig moment dus het is schijnzekerheid. Ik type dit nu heel nuchter, maar ik heb ook mijn twijfel momenten hoor. Scheelt dat mijn vriend er hetzelfde over denkt als jouw man en ik simpelweg geen test meer in huis heb (stukje zelfbescherming
)
@nieuwe schrijfsters: leuk en welkom!
Mijn vriend is ook een weekend weg volgende maand. Zouden we elkaar toch niet toevallig kennen hier haha dat onze mannen samen weg zijn
februari is een geliefde maand schijnbaar. Ik heb er geen moeite mee. Komt misschien ook doordat mijn vriend regelmatig weekenden werkt en ik het daardoor al gewend ben. En ik voel me nog goed. Hopelijk blijft dat ook zo..
@nieuwe schrijfsters: leuk en welkom!
Mijn vriend is ook een weekend weg volgende maand. Zouden we elkaar toch niet toevallig kennen hier haha dat onze mannen samen weg zijn
zondag 21 januari 2018 om 00:39
Kom zeg, het is jouw lijf! Dus als jij een test wil doen dan doe jij een test!!nicole123 schreef: ↑20-01-2018 20:18Ik heb nu 1x getest en wilde graag nog een keer testen om te zien of het streepje nog sterker wordt. Mijn man wil het echter niet, hij is bang dat het alleen maar tot onzekerheid leidt. Bij mijn tweede miskraam was de tweede test (2 dagen na de eerste) lichter dan de eerste en toen waren we erg ongerust (en terecht want het werd dus een miskraam). We hebben er een hele discussie over gehad: als het misschien mis is, maar niet zeker mis, wil je dat dan al weten omdat je dan niet je onterecht gaat zitten verheugen op een baby en een miskraam wat minder hard binnenkomt, of wil je het dan niet weten omdat je dan in een onzekere en stressvolle 'tussen hoop en vrees' situatie terechtkomt?
zondag 21 januari 2018 om 00:44
zondag 21 januari 2018 om 00:46
@Nicole ik dacht te lezen dat je het zelf toch wel graag zou willen, nog een test. Dat had ik ook. Daarin heb ik eigenlijk niet eens naar de mening van eftelingman gevraagd, maar gewoon gezegd dat ik nog een keer wil testen. Hij begreep dat. We hebben nu drie keer een miskraam gehad, ben wel klaar met in onzekerheid zitten elke keer.
zondag 21 januari 2018 om 09:32
Ik snap dat onzekerheid helemaal na een paar miskramen. Maar is het echt zo dat een test minder donker wordt als het mis is? Ik dacht dat hcg nog lang in je urine kan blijven?
Sterkte meiden die even zonder man zijn. Hopelijk voelen jullie je in die tijd een beetje fit. Als ze dan terug zijn, moeten ze maar extra goed voor jullie zorgen
Sterkte meiden die even zonder man zijn. Hopelijk voelen jullie je in die tijd een beetje fit. Als ze dan terug zijn, moeten ze maar extra goed voor jullie zorgen
zondag 21 januari 2018 om 09:41
Lastig he, die onzekerheid?! Ik zou het zo fijn vinden als de eerste 11 weken voorbij zijn.
Testen: tja, inderdaad schijnzekerheid, maar ik vond het toch fijn toen de test donkerder uitsloeg. Ik heb er zelf 2 gedaan en eentje van mvm.
Wat zijn/gaan er veel mannen op pad! De mijne is wel veel weg, maar slaapt altijd thuis (oké, op mannenweekend oid na natuurlijk).
Testen: tja, inderdaad schijnzekerheid, maar ik vond het toch fijn toen de test donkerder uitsloeg. Ik heb er zelf 2 gedaan en eentje van mvm.
Wat zijn/gaan er veel mannen op pad! De mijne is wel veel weg, maar slaapt altijd thuis (oké, op mannenweekend oid na natuurlijk).
zondag 21 januari 2018 om 10:59
@Nicole inderdaad hartstikke lief en ik moet me er maar gewoon overheen zetten
Heb jij al besloten of je wel of niet wil testen?
@Elle Haha misschien gaat mijn man met jouw vriend weg
Wel fijn dat jij er geen moeite mee hebt. Ik kan me voorstellen dat je er dan ook wel aan went.
@Schaapje Heel veel succes en plezier morgen!
@Eftelingmeisje Lijkt me echt lastig om het verborgen te houden bij iemand waarvan je weet dat ze het waarschijnlijk toch wel doorheeft.
@Juffie Dat vind ik een goeie, als man thuis is extra knuffels
@Elle Haha misschien gaat mijn man met jouw vriend weg
@Schaapje Heel veel succes en plezier morgen!
@Eftelingmeisje Lijkt me echt lastig om het verborgen te houden bij iemand waarvan je weet dat ze het waarschijnlijk toch wel doorheeft.
@Juffie Dat vind ik een goeie, als man thuis is extra knuffels