Vieze gewoonte

19-01-2018 08:01 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van mijn collega's hangt altijd het gebruikte vaatdoekje op de kraan.
Ik vind dat zó vies, dan drupt dat doekje op je handen als je die wilt wassen.

Zo zijn er vast veel meer vieze gewoontes die mensen hebben.
Hebben jullie nog voorbeelden die je niet begrijpt van een ander?
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea. We liepen langs het textiel voor badkamers en toiletten.
Mijn zoon wees op de toiletmatjes: "Mam, weet je dat die dingen eigenlijk heel goor zijn?"
Alle reacties Link kopieren
Yakatani schreef:
20-01-2018 20:12
Jij piest over de vloer begrijp ik hieruit?
Nee want ik zit gewoon. Maar mannen die staand plassen pissen wel op de vloer.
Als een man staand plast is het wel zo fris dat de hij de bril omhoog doet omdat er anders spetters op komen. Waarom zouden die spetters precies bij de toiletbril stoppen en niet op de vloer terecht komen?
Alle reacties Link kopieren
polonaise schreef:
20-01-2018 19:33
:rofl: geweldig, corona.
Dat vraag ik me ook echt bij sommige vrouwen hier op het forum af: Douchen ze dan vóór en na de seks?
Ik had ooit een relatie met een mijnheer die idd voor en na de seks douchte. En na het opstaan. En voor het naar bed gaan. En na het werk. En na het in de tuin werken. En..... en.....
Ik vond het vooral vervelend omdat hij mij het gevoel gaf dat ie me alleen aantrekkelijk vond als ik net onder de douche vandaan kwam.
Er waren nog wel een paar redenen waardoor het uitging, maar onze verschillende geur-voorkeuren was daar zeker ook bij.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Zebra123 schreef:
20-01-2018 20:37
Nee want ik zit gewoon. Maar mannen die staand plassen pissen wel op de vloer.
Als een man staand plast is het wel zo fris dat de hij de bril omhoog doet omdat er anders spetters op komen. Waarom zouden die spetters precies bij de toiletbril stoppen en niet op de vloer terecht komen?

Daar ben ik het wel mee eens. Wij hebben een matje omdat de vloer anders zo koud is. Maar dat matje gaat wel regelmatig in de was.

Iemand schreef eerder over vloerbedekking in de badkamer met wc. Dat ben ik ook eens tegen gekomen. Ze hadden ook nog een dekje om de wc bril, dat er met touwtjes aan was vastgeknoopt. Niet meer los te krijgen. Ik moest dat toilet schoonmaken maar dat lukt dus maar gedeeltelijk, als dat dekje er nooit afgaat en je niet kunt dweilen om de pot heen. :sick:
Solomio schreef:
20-01-2018 20:40
Ik had ooit een relatie met een mijnheer die idd voor en na de seks douchte. En na het opstaan. En voor het naar bed gaan. En na het werk. En na het in de tuin werken. En..... en.....
Ik vond het vooral vervelend omdat hij mij het gevoel gaf dat ie me alleen aantrekkelijk vond als ik net onder de douche vandaan kwam.
Er waren nog wel een paar redenen waardoor het uitging, maar onze verschillende geur-voorkeuren was daar zeker ook bij.
Oh verschrikkelijk. Ik zou het echt niet kunnen op zo'n douche-neuroot.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
20-01-2018 20:55
Oh verschrikkelijk. Ik zou het echt niet kunnen op zo'n douche-neuroot.
Ik ben er lesbisch van geworden. O_O
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
francieneke schreef:
20-01-2018 20:18
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea. We liepen langs het textiel voor badkamers en toiletten.
Mijn zoon wees op de toiletmatjes: "Mam, weet je dat die dingen eigenlijk heel goor zijn?"
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea

Toevallig wat? :proud:
Een vriendin van me klaagde altijd dat de piemel van toenmalige vriend nogal rook...Ze rook hem al voordat ie zn onderbroek uit had.... :sick:
Solomio schreef:
20-01-2018 21:06
Ik ben er lesbisch van geworden. O_O
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Corona67 schreef:
20-01-2018 21:08
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea

Toevallig wat?
:proud:
:rofl:
Zo laat is het toch nog niet?
.
Alle reacties Link kopieren
Dieettip: de laatste paar pagina's van dit topic lezen.... Die zak noten ligt weer in de kast.
Creativity is intelligence having fun
impala schreef:
20-01-2018 21:17
:rofl:
Zo laat is het toch nog niet?
Ik raak helemaal in de war door het woord toevallig.
Ik lees nu steeds Coprona in plaats van Corona :O
Lady*Voldemort schreef:
20-01-2018 21:28
Ik lees nu steeds Coprona in plaats van Corona :O
Ik zie dat dan maar als een compliment. (Of moet ik googlen?)
Corona67 schreef:
20-01-2018 21:36
Ik zie dat dan maar als een compliment. (Of moet ik googlen?)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Coprolagnie
Alle reacties Link kopieren
Wel lekker ontopic ook. O_o
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Het feit dat jij zulks een woord in je vocabulaire hebt.....
Lol, ik kán niet eens boven een dixie wc-bril hangen als ik zou willen. Die dingen zijn altijd te hoog voor mij en zó klein ben ik toch niet... Ik ga altijd gewoon zitten. Ik vind het ook echt smerig dat er dames zijn die niet gewoon gaan zitten om vervolgens over de bril te plassen.

Gisteren zag ik iets héél ranzigs. Ik stond op Schiphol te wachten op iemand en voor me stond een moeder met twee jonge kinderen. De moeder was druk bezig met het kijken naar de deur omdat haar man daar ieder moment uit kon komen. Het jongste kind stond tot 3 keer toe even flink in zijn achterste te graaien om vervolgens zijn vingers te bekijken en eraan te ruiken. Moeder had het dus niet door. Na een minuut of 5 komt man door de deur en de kinderen rennen op hem af. Wat doet het kindje als zijn vader hem optilt en een dikke knuffel geeft.... Hij wrijft zijn papa lekker over zijn gezicht :yum: !
Nu vond ik het eigenlijk vooral grappig omdat ik zelf niet de persoon was die het handje in mijn gezicht kreeg, Best gemeen :rolling:
Corona67 schreef:
20-01-2018 21:08
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea
Toevallig was ik gisteren met twee van mijn kinderen in Ikea

Toevallig wat? :proud:

Ach ja, dochter wilde er een bed bekijken, ik bedacht dat ik nog een cadeautje voor een vriend daar wilde kopen en ik had geen zin om te koken. Toen besloten we opeens naar Ikea te gaan. :-)
francieneke schreef:
20-01-2018 21:50
Ach ja, dochter wilde er een bed bekijken, ik bedacht dat ik nog een cadeautje voor een vriend daar wilde kopen en ik had geen zin om te koken. Toen besloten we opeens naar Ikea te gaan. :-)
Dus niks toevallig :@
O, en "toevallig"refereerde aan een eerder in dit topic genoemde viesheid van toiletmatjes!
Corona67 schreef:
20-01-2018 21:48
Het feit dat jij zulks een woord in je vocabulaire hebt.....
Ja, als het over poep gaat sta ik vooraan :proud:

Nee hoor, ik heb ooit orthopedagogiek gestudeerd en daar zat een vak psychopathologie bij, en daar kwamen ook zaken als coprofagie (poep eten) voorbij. En ik onthou nog wel eens wat, vandaar.
Lady*Voldemort schreef:
20-01-2018 21:53
Ja, als het over poep gaat sta ik vooraan :proud:

Nee hoor, ik heb ooit orthopedagogiek gestudeerd en daar zat een vak psychopathologie bij, en daar kwamen ook zaken als coprofagie (poep eten) voorbij. En ik onthou nog wel eens wat, vandaar.
Ik ga gewoon verder met het eten van mijn pinda's hoor.
Corona67 schreef:
20-01-2018 21:56
Ik ga gewoon verder met het eten van mijn pinda's hoor.
Daar was ik ook niks bang voor :D
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet zitten, dat vind ik vies en voelt naar, zon koude bril. Ik ga thuis niet eens zitten, terwijl dat ding schoon is. Ik vind het gewoon geen fijn gevoel. Dus ik maak altijd een bedje van wcpapier op de bril. Als ik klaar ben gebruik ik die om af te vegen. Op een openbare wc niet, dan gooi ik die weg en pak ik een nieuw velletje om te vegen.
Ik was mijn handen wel maar denk niet na over vieze deurklinken ofzo.

Voor de spetterende hangers; bedje maken van wcpapier. Kun je lekker zitten, is veel fijner, zeker met nr 2 en zowel jij als degene na jou zit op een schone bril!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven