Vieze gewoonte

19-01-2018 08:01 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van mijn collega's hangt altijd het gebruikte vaatdoekje op de kraan.
Ik vind dat zó vies, dan drupt dat doekje op je handen als je die wilt wassen.

Zo zijn er vast veel meer vieze gewoontes die mensen hebben.
Hebben jullie nog voorbeelden die je niet begrijpt van een ander?
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
parbleumondieu schreef:
20-01-2018 18:31
Daar heb ik dus echt een hekel aan gekregen. Wat een venijnig rotvirus. Was ik net op tijd thuis, maar niet erop bedacht dat je van twee kanten opvang moet regelen. Als ik het nog eens krijg, ga ik in bad liggen. Preventief.
Too much details :-D ...

Doe ineens dan maar driedubbele opvang, want waarschijnlijk ben je ook niet in staat om je kinderen in 't oog te houden.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
20-01-2018 18:33
Dat zou ik niet doen. Moet je daarna je hele bad vol gooien met Dettol. Weet je wat dat kost?

Ik heb de afgelopen drie maanden al twee van die episoden achter de rug. Dus nu ben ik op alles voorbereid: als ik aandrang krijg, langs welke zijde dan ook, neem ik meteen een emmer mee naar de wc.
Dat vind ik echt heel sneu voor je. :hug:
Poetsen doe ik overigens met soda en groene zeep, dat schijnt toch ook te ontsmetten. Als ik poets.
Alle reacties Link kopieren
doemijdiemaardan schreef:
20-01-2018 16:36
Dat misverstand is dan waarschijnlijk ontstaan doordat je op mijn post reageert. Maar sorry :)
Geen probleem, ik was ook onduidelijk. Sorry daarvoor :)
Corona67 schreef:
20-01-2018 18:14
Ik ken vrouwen die hun tanden niet poetsen voor het pijpen.
Weet je hoeveel bacteriën er in een mond zitten?
:rofl:
Corona67 schreef:
20-01-2018 18:14
Ik ken vrouwen die hun tanden niet poetsen voor het pijpen.
Weet je hoeveel bacteriën er in een mond zitten?
:rofl: geweldig, corona.
Dat vraag ik me ook echt bij sommige vrouwen hier op het forum af: Douchen ze dan vóór en na de seks?
anoniem_63bd847a5120d wijzigde dit bericht op 20-01-2018 19:35
24.26% gewijzigd
DEATH schreef:
20-01-2018 18:12
Misschien heeft Blondie het gewoon niet zo op pikken.
Jawel hoor en ik heb niet de pil op jou :-D
Blondie456 schreef:
20-01-2018 19:35
Jawel hoor en ik heb niet de pil op jou :-D
Pik dus
polonaise schreef:
20-01-2018 19:33
:rofl: geweldig, corona.
Dat vraag ik me ook echt bij sommige vrouwen hier op het forum af: Douchen ze dan vóór en na de seks?
Waarom niet tijdens?
polonaise schreef:
20-01-2018 19:33
:rofl: geweldig, corona.
Dat vraag ik me ook echt bij sommige vrouwen hier op het forum af: Douchen ze dan vóór en na de seks?

Heel eerlijk? Ik deed dat toen ik nog aan seks deed. Want ik vond dat toch wel vies, aan de gang gaan met zo'n plakkerige doos. En erna spoelde ik de drab toch ook het liefste weg.

Een vriendje maakte eens de opmerking: "Ik wil een kut die naar kut ruikt en niet naar zeep!!"
En toen dacht ik: "Arrejassus, laat het dan ook maar!"

Maar ik ben weer geen handenwasser. Ik klooi met deurknoppen, toetsenborden, schakelaars, vaatdoekjes, doorspoelknoppen en noem het allemaal maar op zonder steeds mijn handen te wassen. Als ik iets lekkers op een niet al te gore grond laat vallen raap ik het op en dan stop ik het alsnog in mijn mond.
En ik ben echt niet vaker ziek dan anderen. Je krijgt toch roestige klauwen van dat gezeep de hele tijd...
francieneke schreef:
20-01-2018 19:49
Heel eerlijk? Ik deed dat toen ik nog aan seks deed.
8-.
Waarom stop je met seks?!

Ik weet het, off topic..

Ter compensatie nog even over de OP: ik hang mijn vaatdoek over de daarvoor bestemde stang in de keuken, 's avonds gaat ie de was in.
francieneke schreef:
20-01-2018 19:49
Heel eerlijk? Ik deed dat toen ik nog aan seks deed. Want ik vond dat toch wel vies, aan de gang gaan met zo'n plakkerige doos. En erna spoelde ik de drab toch ook het liefste weg.

Maar dan moest het dus altijd geplande seks zijn. Want hoe moet ik me dat dan voorstellen? Beetje zoenen, van het een komt het ander en opeens roep je: wacht even schat, eerst ff wassen?
Dan is er toch geen spontaniteit meer mogelijk?
Even je geslachtsdelen van te voren wassen voordat je seks hebt vind ik niks mis mee. Ik zeg uit alle eerlijkheid ook dat mijn man en ik dat niet altijd deden. Ongewassen proef je echt wel pis als je een man pijpt die niet gewassen is.
Blondie456 schreef:
20-01-2018 19:57
Even je geslachtsdelen van te voren wassen voordat je seks hebt vind ik niks mis mee. Ik zeg uit alle eerlijkheid ook dat mijn man en ik dat niet altijd deden. Ongewassen proef je echt wel pis als je een man pijpt die niet gewassen is.
En die seks die je plan je dan maar zo vlak na het douchen of wassen?

Als het bij ons "heet" wordt, ga ik mijn man echt niet eerst naar de wasbak sturen.
Dan is de zin nadien wel over.
Tornacense schreef:
20-01-2018 19:59
En die seks die je plan je dan maar zo vlak na het douchen of wassen?

Als het bij ons "heet" wordt, ga ik mijn man echt niet eerst naar de wasbak sturen.
Dan is de zin nadien wel over.


dit dus

nou moet ik wel zeggen dat ik weinig aan orale seks doe.
anoniem_6527270f28ee9 wijzigde dit bericht op 20-01-2018 20:01
9.63% gewijzigd
ñuca schreef:
20-01-2018 19:57
Maar dan moest het dus altijd geplande seks zijn. Want hoe moet ik me dat dan voorstellen? Beetje zoenen, van het een komt het ander en opeens roep je: wacht even schat, eerst ff wassen?
Dan is er toch geen spontaniteit meer mogelijk?


Och dat viel mee. Ik kon, en kan, heel snel en effectief douchen. Sneller dan zo'n man zich uit kon kleden. En schoon had ik er toch wat meer schik in. Ik eiste het verder niet van de ander hoor. Tenzij hij echt meurde natuurlijk.
Tornacense schreef:
20-01-2018 19:59
En die seks die je plan je dan maar zo vlak na het douchen of wassen?

Als het bij ons "heet" wordt, ga ik mijn man echt niet eerst naar de wasbak sturen.
Dan is de zin nadien wel over.
Ik zei toch ook dat mijn man en ik dat niet altijd deden dat even wassen.
Moet ik dan overigens mee naar die wasbak :-D?

Anders zou ie met zijn tong ook niet op bepaalde plekken mogen zitten there down.
Persoonlijk vind ik seks wel lekkerder als we allebei fris gewassen zijn.
polonaise schreef:
20-01-2018 19:54
8-.
Waarom stop je met seks?!

Reatie over denk ik?
Blondie456 schreef:
20-01-2018 20:04
Persoonlijk vind ik seks wel lekkerder als we allebei fris gewassen zijn.

Dat had ik dus ook!
polonaise schreef:
20-01-2018 19:54
8-.
Waarom stop je met seks?!

Ik weet het, off topic..

Ter compensatie nog even over de OP: ik hang mijn vaatdoek over de daarvoor bestemde stang in de keuken, 's avonds gaat ie de was in.


Geen partner en ik ben geloof ik niet zo seksueel.
francieneke schreef:
20-01-2018 20:05
Geen partner en ik ben geloof ik niet zo seksueel.
Daar heb je zelfs een topic over geopend.
Blondie456 schreef:
20-01-2018 20:09
Daar heb je zelfs een topic over geopend.

Ja, dat klopt!
Zebra123 schreef:
19-01-2018 08:12
Zo'n matje op de grond bij de WC, echt goor!
Jij piest over de vloer begrijp ik hieruit?
Yakatani schreef:
20-01-2018 20:12
Jij piest over de vloer begrijp ik hieruit?

:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven